Newsy

Beata Sadowska stworzyła torbę z trupią czaszką wysadzaną bursztynami

2013-10-07  |  10:30
Mówi:Beata Sadowska
Funkcja:dziennikarka, prezenterka telewizyjna
  • MP4
  • Beata Sadowska, współtwórczyni toreb marki Zouza zdaje sobie sprawę, jak trudny i kapryśny jest rynek modowy,  a także jak ciężko się na nim wybić. Jednak marka Zouza rozwija się. Teraz powstaje specjalna torba z trupią czaszką wysadzaną bursztynami.

    Rozwijamy się, pojawiamy się w nowych miejscach. Teraz będziemy w serwisie DaWanda – tłumaczy Beata Sadowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Zouza cały czas się rozwija, powstają nowe projekty. Dla dziennikarki ważne jest także to, że marka bierze udział w licytacjach na cele charytatywne.

     – Powstają cały czas nowe Zouzy. Ostatnio zrobiłyśmy projekt dla miasta Gdańsk - powstanie Zouza czarna, skórzana z trupią czachą, a mózg tej czachy będzie wysadzany bursztynami. Zouza będzie licytowana na charytatywne cele, także przysłuży się do czegoś dobrego, a to najważniejsze – mówi Beata Sadowska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Farmacja

    Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

    Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

    Problemy społeczne

    Zmęczenie i spadek motywacji coraz częstszym problem polskich pracowników. Niewielu może liczyć na wsparcie pracodawców

    Polacy należą do najdłużej pracujących społeczeństw w Europie, co przekłada się też na wysoki odsetek osób odczuwających zmęczenie w pracy. Najczęstsze tego symptomy to znudzenie i brak motywacji, które na początku mogą się wydawać niepozorne, ale w dłuższej perspektywie mogą prowadzić do wypalenia zawodowego. Choć o zdrowie psychiczne pracowników najlepiej zatroszczą się oni sami, to również pracodawcy mają tutaj swoją rolę do odegrania. Czterech na 10 jednak nie dostrzega tego problemu.