Mówi: | Dorota Gutkowska |
Funkcja: | dyrektor generalny Grupy Wschodnioeuropejskiej i Rynków Rozwijających się - LEVI'S® |
Moda na dżinsowe kurtki i spodnie przerobione według własnych upodobań
Dżinsy od ponad pół wieku są symbolem wyzwolenia i indywidualizmu. Teraz miłośnicy denimowych ubrań mogą sobie pozwolić na jeszcze większą swobodę w wyrażaniu własnej osobowości poprzez strój. Kultowa marka Levi's® wprowadza serię dodatków, które umożliwiają personalizację dżinsowych kurtek i spodni. Jako pierwsi na tę zabawę modą zdecydowali się Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki.
Od momentu, kiedy w latach 50. dżinsy pojawiły się na ekranach kin, zaczęły się kojarzyć z buntem i wolnością. James Dean, Marlon Brando i Elvis Presley sprawili, że denimowe spodnie awansowały do rangi symbolu rewolucji dzieci kwiatów. Teraz marka Levi's®, której założyciel wynalazł najsłynniejsze spodnie świata, proponuje jeszcze większą swobodę w wyrażaniu indywidualizmu za pomocą stroju. W sklepach dostępne są już specjalne zestawy do personalizowania dżinsowych kurtek i spodni. Są to różnego rodzaju napy, łaty i akcesoria, które pozwalają przerabiać gotowe ubrania według własnych upodobań.
– Można sprawić, by dżinsy wyglądały tak jak te, które pamiętamy z przed kilku sezonów, albo tak jak te, które widzieliśmy na zdjęciach i które inspirują nas, na przykład z lat 70., bądź puszczając wodze fantazji można zrobić z nimi cokolwiek. Ten zestaw będzie też taką zachętą dla tych, którzy nigdy nie robili takich rzeczy, tak jak większość z nas. Żeby odważyć się, zrobić coś ciekawego i z rzeczą, którą kupują z półki, by tchnąć w nią takiego nowego ducha – mówi Dorota Gutkowska, dyrektor generalny Grupy Wschodnioeuropejskiej i Rynków Rozwijających się LEVI'S®.
Jesienna kolekcja marki ma nawiązywać do klimatu Venice Beach lat 90., a więc czasów, gdy młodzież zaczęła przerabiać dżinsy według własnego pomysłu. Wtedy pojawiły się własnoręcznie wykonane rozcięcia na kolanach, liczne przetarcia, wstawki z innych rodzajów materiałów. Jako pierwsi z możliwości tej zabawy modą skorzystali Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki.
– Patrzymy na te dżinsy, kurtki, koszule dżinsowe, które zmieniały się wraz z noszącymi je ludźmi i szukamy w nich inspiracji, po to, by opowiedzieć historię. Tak jak dzisiaj w naszych sklepach można zobaczyć kurtkę, którą wymyśliła dla siebie Agnieszka Szulim. Genialną kurtkę z frędzlami, czyli z takim po prostu dotykiem pięknej kobiety. Mamy tych produktów więcej, również w naszej masowej ofercie i dotyczy to nie tylko kurtek, lecz także dżinsów, które tniemy i wykańczamy – mówi Dorota Gutkowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki wzięli udział w polskiej edycji kampanii „Live in Levi's®”. Ma ona na celu pokazanie znanych osób, przerabiających produkty dżinsowe. Gwiazdy pozowały do zdjęć w ulubionych denimowych strojach w różnych miejscach Warszawy. W ten sposób Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki opowiedzieli o ważnych w ich życiu zdarzeniach.
Czytaj także
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-19: Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2024-08-27: Agnieszka Hyży: W nowym programie mamy bardzo doświadczonych prowadzących jak Kasia Cichopek i Maciek Kurzejewski. Będą dla nas absolutnie cenną skarbnicą wiedzy
- 2023-11-28: Leszek Lichota: Spotkanie się z postacią Znachora jest jednym z najprzyjemniejszych przeżyć aktorskich w mojej karierze. On ma w sobie wiele pozytywnych cech, które każdy z nas chciałby mieć
- 2023-11-09: Katarzyna Warnke: „Zielona granica” przywróciła ludzkie podejście do sprawy uchodźców. Niestety wiele rządów i instytucji nastawia nas w tej kwestii lękowo i agresywnie
- 2023-08-28: Agnieszka Kaczorowska: Nie dostałam wielu odcinków „Klanu” na jesień, na razie nagraliśmy tylko kilka z moim udziałem. W międzyczasie wraz z mężem szykuję intrygujący projekt taneczny
- 2023-08-23: Agnieszka Kaczorowska: Narzekanie na drogie gofry czy rachunki nad morzem jest trochę na wyrost. Wkrótce jedziemy do Włoch świętować naszą piątą rocznicę ślubu
- 2023-09-01: Agnieszka Kaczorowska i Mateusz Szymkowiak: W czasach szkoły 1 września oznaczał dla nas początek czegoś fascynującego
- 2023-06-22: Qczaj: Chcę już definitywnie zamknąć temat Agnieszki Kaczorowskiej, bo niszczy mi to krew. Nie chcę mieć tej osoby w swoim życiu i nie życzę sobie, by wypowiadała się o mnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.