Mówi: | Sabrina Pilewicz |
Funkcja: | projektantka torebek |
Sabrina Pilewicz: projektuję torebki dla spełnionych, szczęśliwych kobiet
Torebka musi pasować do stylu i charakteru modelki, która ją reklamuje – uważa Sabrina Pilewicz. Projektantka kieruje się tą zasada, wybierając ambasadorki swoich produktów. Twarzą kampanii ostatniej kolekcji Sabriny Pilewicz została topmodelka Kamila Szczawińska, którą projektantka uważa za uosobienie idei la vita è bella. Do udziału w świątecznej kampanii reklamowej Pilewicz zaprosiła natomiast Rozalię Mancewicz i jej siostry, które mają podkreślić rodzinny charakter świąt Bożego Narodzenia.
Sabrina Pilewicz projektuje torebki, które cechuje ponadczasowa linia, uniwersalny charakter i wyrafinowanym design. Większość jej dzieł to modele klasyczne, choć zdarzają się także torebki bardziej ekstrawaganckie zarówno pod względem koloru, jak i fasonu. Projektantka chce, aby jej torebki dodawały kobiecie magii i były jej najlepszym przyjacielem. Przyznaje, że nie ma określonej grupy odbiorczyń swoich projektów.
– Zdecydowanie projektuję dla każdej spełnionej, szczęśliwej kobiety. Chciałabym, żeby każda pani, która ma moja torebkę, cieszyła się i radowała tym prezentem, żeby miała czas na celebrowanie tych chwil, żeby miała ten optymizm w sobie i żeby wiedziała, że tak naprawdę najważniejszy jest taki pozytywny egoizm i radość z bycia sobą, bycia ze sobą i bycia w rodzinie – mówi Sabrina Pilewicz w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Ambasadorkami torebek Sabriny Pilewicz były już: Marcelina Zawadzka, Rozalia Mancewicz oraz Kamila Szczawińska. Projektantka przyznaje, że wybierając modelki do kolejnych kampanii, stara się dopasować kobiety do linii torebek.
– Kamila Szczawińska była dla mnie idealnym uosobieniem idei la vita e bella, kobiety spełnionej na dwóch płaszczyznach – na płaszczyźnie zawodowej i rodzinnej, dlatego to właśnie ona, jako ambasadorka tej kolekcji, miała kreować taką kobietę – mówi Sabrina Pilewicz.
Do udziału w świątecznej kampanii swojej marki Sabrina Pilewicz ponownie zaprosiła Rozalię Mancewicz, tym razem z siostrami: Natalią i Laurą. Projektantka przyznaje, że Boże Narodzenie to jej ulubione święto w roku, i chciała, aby kampania reklamowa podkreśliła ich wyjątkowy, rodzinny charakter. Siostry mają przedstawiać, jak mówi Sabrina Pilewicz, radość wspólnie spędzonych chwil, celebracje czasu poświęconego rodzinie. Projektantka przyznaje bowiem, że dla niej również, tak jak dla sióstr Mancewicz, najważniejsza jest rodzina.
– Mam rodzinę prywatną i rodzinę zawodową. Moja zawodowa rodzinka torebek, czyli 18 modeli, to tak naprawdę to ten świat i ten czas, który celebruję, codzienność w pracy. Moja rodzina prywatna jest najważniejsza, to ta, z którą spędzam święta i która kojarzy się tak naprawdę z Bożym Narodzeniem. Trzy dziewczyny, które wybrałam do kampanii świątecznej, są trzema pięknymi blondynkami z Białegostoku i pokazują najważniejsze wartości, czyli radość, to jak się pięknie razem komunikują oraz rodzinę, która jest piękna, polska i taka prawdziwa – mówi projektantka.
Sabrina Pilewicz ukończyła z wyróżnieniem Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. Dzięki zwycięstwu w pierwszej edycji Fashion Designer Awards w Łodzi w 2009 r. odbyła praktykę u libańskiego projektanta Georgesa Chakry. W sezonie zima 2008/2009 zaprojektowała swoją pierwszą torebkę z kolekcji La dolce vita. Dziś torebki Sabriny Pilewicz chętnie noszą polskie gwiazdy, m.in. Agnieszka Popielewicz, Edyta Herbuś, Honorata Skarbek, Daria Widawska, Katarzyna Zielińska, Marta Żmuda Trzebiatowska.

Smartwatch umożliwia sprawdzenie poczty, mierzy puls, liczy kalorie oraz wytycza trasę podróży

Kolor torebki nie musi już odpowiadać kolorowi butów

Topmodelka Kamila Szczawińska promuje nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz
Czytaj także
- 2024-02-01: Marcelina Zawadzka: Zwierzęta hodowlane jak krowy czy konie są mądrzejsze od zwierząt domowych. Świat jest dla nich dość brutalny, ale ja ograniczyłam jedzenie mięsa
- 2024-01-26: Marcelina Zawadzka: Dzięki „Farmie” przekonałam się, jak ciężko pracują rolnicy każdego dnia. Uprawa roli i hodowla zwierząt kosztuje ich wiele czasu i energii
- 2024-01-19: Marcelina Zawadzka: Bardzo tęsknię za moją babcią i często ją wspominam. Zawsze bardzo we mnie wierzyła
- 2023-03-21: PLICH: Czuję potrzebę, żeby swoimi działaniami wesprzeć ukraińskich projektantów. Kilka wybranych brandów będę więc sprzedawał i promował w swoim atelier
- 2023-02-15: Uczniowie z całej Polski współautorami specjalnego albumu o Krzysztofie K. Baczyńskim. Zrobione przez nich zdjęcia ilustrują wiersze poety
- 2023-03-10: Kamila Kamińska: Bardzo lubię w scenariuszach doszukiwać się niuansów i budować wielowymiarowe postaci. Taką rolę zagrałam właśnie w „Polowaniu”
- 2023-03-02: Kamila Kamińska: Nie zawsze musimy wiernie kopiować jakąś światową ikonę czy znaną postać. Ona może nas jednak inspirować w wielu różnych względach
- 2022-04-01: Magdalena Zawadzka: Gra w spektaklach to dla mnie odskocznia od ciężkiej rzeczywistości. Dla widzów to szansa na złapanie niteczki nadziei, że może być normalnie
- 2020-09-01: Małgorzata Tomaszewska: Z Marceliną Zawadzką mamy ze sobą kontakt. Nie ma między nami zazdrości, trzymamy za siebie wzajemnie kciuki
- 2020-09-18: Medytację dobrze rozpocząć z pomocą trenera. Dzięki temu łatwiej jest uniknąć błędów i osiągnąć cel
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.