Mówi: | Sabrina Pilewicz |
Funkcja: | projektantka torebek |
Sabrina Pilewicz: projektuję torebki dla spełnionych, szczęśliwych kobiet
Torebka musi pasować do stylu i charakteru modelki, która ją reklamuje – uważa Sabrina Pilewicz. Projektantka kieruje się tą zasada, wybierając ambasadorki swoich produktów. Twarzą kampanii ostatniej kolekcji Sabriny Pilewicz została topmodelka Kamila Szczawińska, którą projektantka uważa za uosobienie idei la vita è bella. Do udziału w świątecznej kampanii reklamowej Pilewicz zaprosiła natomiast Rozalię Mancewicz i jej siostry, które mają podkreślić rodzinny charakter świąt Bożego Narodzenia.
Sabrina Pilewicz projektuje torebki, które cechuje ponadczasowa linia, uniwersalny charakter i wyrafinowanym design. Większość jej dzieł to modele klasyczne, choć zdarzają się także torebki bardziej ekstrawaganckie zarówno pod względem koloru, jak i fasonu. Projektantka chce, aby jej torebki dodawały kobiecie magii i były jej najlepszym przyjacielem. Przyznaje, że nie ma określonej grupy odbiorczyń swoich projektów.
– Zdecydowanie projektuję dla każdej spełnionej, szczęśliwej kobiety. Chciałabym, żeby każda pani, która ma moja torebkę, cieszyła się i radowała tym prezentem, żeby miała czas na celebrowanie tych chwil, żeby miała ten optymizm w sobie i żeby wiedziała, że tak naprawdę najważniejszy jest taki pozytywny egoizm i radość z bycia sobą, bycia ze sobą i bycia w rodzinie – mówi Sabrina Pilewicz w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Ambasadorkami torebek Sabriny Pilewicz były już: Marcelina Zawadzka, Rozalia Mancewicz oraz Kamila Szczawińska. Projektantka przyznaje, że wybierając modelki do kolejnych kampanii, stara się dopasować kobiety do linii torebek.
– Kamila Szczawińska była dla mnie idealnym uosobieniem idei la vita e bella, kobiety spełnionej na dwóch płaszczyznach – na płaszczyźnie zawodowej i rodzinnej, dlatego to właśnie ona, jako ambasadorka tej kolekcji, miała kreować taką kobietę – mówi Sabrina Pilewicz.
Do udziału w świątecznej kampanii swojej marki Sabrina Pilewicz ponownie zaprosiła Rozalię Mancewicz, tym razem z siostrami: Natalią i Laurą. Projektantka przyznaje, że Boże Narodzenie to jej ulubione święto w roku, i chciała, aby kampania reklamowa podkreśliła ich wyjątkowy, rodzinny charakter. Siostry mają przedstawiać, jak mówi Sabrina Pilewicz, radość wspólnie spędzonych chwil, celebracje czasu poświęconego rodzinie. Projektantka przyznaje bowiem, że dla niej również, tak jak dla sióstr Mancewicz, najważniejsza jest rodzina.
– Mam rodzinę prywatną i rodzinę zawodową. Moja zawodowa rodzinka torebek, czyli 18 modeli, to tak naprawdę to ten świat i ten czas, który celebruję, codzienność w pracy. Moja rodzina prywatna jest najważniejsza, to ta, z którą spędzam święta i która kojarzy się tak naprawdę z Bożym Narodzeniem. Trzy dziewczyny, które wybrałam do kampanii świątecznej, są trzema pięknymi blondynkami z Białegostoku i pokazują najważniejsze wartości, czyli radość, to jak się pięknie razem komunikują oraz rodzinę, która jest piękna, polska i taka prawdziwa – mówi projektantka.
Sabrina Pilewicz ukończyła z wyróżnieniem Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. Dzięki zwycięstwu w pierwszej edycji Fashion Designer Awards w Łodzi w 2009 r. odbyła praktykę u libańskiego projektanta Georgesa Chakry. W sezonie zima 2008/2009 zaprojektowała swoją pierwszą torebkę z kolekcji La dolce vita. Dziś torebki Sabriny Pilewicz chętnie noszą polskie gwiazdy, m.in. Agnieszka Popielewicz, Edyta Herbuś, Honorata Skarbek, Daria Widawska, Katarzyna Zielińska, Marta Żmuda Trzebiatowska.

Smartwatch umożliwia sprawdzenie poczty, mierzy puls, liczy kalorie oraz wytycza trasę podróży

Kolor torebki nie musi już odpowiadać kolorowi butów

Topmodelka Kamila Szczawińska promuje nową kolekcję torebek Sabriny Pilewicz
Czytaj także
- 2024-02-01: Marcelina Zawadzka: Zwierzęta hodowlane jak krowy czy konie są mądrzejsze od zwierząt domowych. Świat jest dla nich dość brutalny, ale ja ograniczyłam jedzenie mięsa
- 2024-01-26: Marcelina Zawadzka: Dzięki „Farmie” przekonałam się, jak ciężko pracują rolnicy każdego dnia. Uprawa roli i hodowla zwierząt kosztuje ich wiele czasu i energii
- 2024-01-19: Marcelina Zawadzka: Bardzo tęsknię za moją babcią i często ją wspominam. Zawsze bardzo we mnie wierzyła
- 2023-03-21: PLICH: Czuję potrzebę, żeby swoimi działaniami wesprzeć ukraińskich projektantów. Kilka wybranych brandów będę więc sprzedawał i promował w swoim atelier
- 2023-02-15: Uczniowie z całej Polski współautorami specjalnego albumu o Krzysztofie K. Baczyńskim. Zrobione przez nich zdjęcia ilustrują wiersze poety
- 2023-03-10: Kamila Kamińska: Bardzo lubię w scenariuszach doszukiwać się niuansów i budować wielowymiarowe postaci. Taką rolę zagrałam właśnie w „Polowaniu”
- 2023-03-02: Kamila Kamińska: Nie zawsze musimy wiernie kopiować jakąś światową ikonę czy znaną postać. Ona może nas jednak inspirować w wielu różnych względach
- 2022-04-01: Magdalena Zawadzka: Gra w spektaklach to dla mnie odskocznia od ciężkiej rzeczywistości. Dla widzów to szansa na złapanie niteczki nadziei, że może być normalnie
- 2020-09-01: Małgorzata Tomaszewska: Z Marceliną Zawadzką mamy ze sobą kontakt. Nie ma między nami zazdrości, trzymamy za siebie wzajemnie kciuki
- 2020-09-18: Medytację dobrze rozpocząć z pomocą trenera. Dzięki temu łatwiej jest uniknąć błędów i osiągnąć cel
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.