Newsy

Małgorzata Ostrowska planuje kolejną płytę

2014-01-23  |  06:50
Była wokalistka zespołu Lombard, Małgorzata Ostrowska, chce wydać kolejną solową płytę. Na razie nieznana jest data rozpoczęcia nagrań na nowy krążek. Wokalistka zapewnia, że przygotuje dla fanów bardzo ciekawe kompozycje.

Plany są głównie takie, aby jak najwięcej koncertować, jednak niezależnie od tego zaczynam myśleć o materiale na nową płytę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Ostrowska.

Dyskografię artystki zamyka koncertowy album z 2012 roku zatytułowany „Gramy!”, na którym znalazły się utwory wykonane podczas trzech koncertów: w Radiowej Trójce, Radiu Merkury oraz Puszczykowie. Ostrowska zapewnia, że ma już kilka koncepcji na nowe kompozycje.

 – Płyta koncertowa ukazała się w sumie niedawno, ale pewne pomysły już dojrzewają w mojej głowie. Dodatkowo w zapasie mam wcześniej napisane piosenki, jednak nie chciałabym z nich korzystać, bo niektóre z nich trochę się przeterminowały. Teraz jestem w innym momencie twórczości i muszę pomyśleć o czymś nowym. Być może na płycie znajdą się niepublikowane numery, które znają tylko najwierniejsi fani. Będę brała je pod uwagę, chociaż nie kryję, że chodzi mi o stworzenie czegoś nowego – stwierdza wokalistka.

Małgorzata Ostrowska dała się zapamiętać jako wokalistka legendarnej grupy Lombard, z którą największe sukcesy święciła w latach 1981-1991. Wtedy właśnie zespół wylansował takie przeboje jak „Śmierć w dyskotece” oraz „Szklana pogoda”. Formacja razem z Ostrowską wydała 8 albumów. Wokalistka po odejściu z Lombardu wydała 7 solowych krążków.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.