Newsy

Agnieszka Maciąg: Używam głównie kosmetyków organicznych. Moja skóra odrzuca wszystko, co nienaturalne

2015-10-28  |  07:05

Agnieszka Maciąg podkreśla, że niezależnie od nawału obowiązków zawodowych zawsze stara się znaleźć czas na to, by zadbać o odpowiednie nawilżenie, odżywienie i oczyszczenie swojej skóry. Podstawą jej codziennej pielęgnacji są dobre kremy i delikatne kosmetyki do demakijażu, najlepiej naturalne – bez chemii i sztucznych barwników. Modelka zdradza też, że lubi spędzać czas w drogeriach i testować nowe marki. Eksperymenty czasem przynoszą ciekawe odkrycia, a czasem duże rozczarowania.

Przy wyborze kosmetyków kieruję się intuicją, zapachem i składnikami. To jest bardzo ważne, dlatego zawsze czytam, co zawiera dany kosmetyk. Zwracam uwagę na to, co dostarczam do swojego organizmu – mówi Agnieszka Maciąg agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka zdradza, że w jej łazience dużą część półki zajmują kosmetyki organiczne, bazujące na naturalnych składnikach, bez chemii i sztucznych barwników.

Na początku uwodzą nas zapachy tych kosmetyków. Czasami musimy zmienić trochę nawyki i przyzwyczajenia, bo jeżeli człowiek używał przez długi czas kosmetyków sztucznych, to trochę trudno jest mu się przestawić na naturalne. Ja teraz już jestem w takim momencie, kiedy moja skóra odrzuca wszystko, co jest nienaturalne i pokazuje mi, co jest dla mnie dobre, co mi służy – tłumaczy Agnieszka Maciąg.

Maciąg podkreśla, że kosmetyki do codziennej pielęgnacji powinny być dostosowane do indywidualnych potrzeb każdej kobiety. Innych kremów wymaga skóra sucha i skłonna do zmarszczek, a innych – tłusta i trądzikowa W tej kwestii najlepiej zdać się na doświadczenie dermatologa.

Moim zdaniem podstawą jest nawilżanie i odżywianie skóry, stosuję więc różne kremy odżywiające na dzień i na noc. Ale bardzo ważne jest też oczyszczanie, dlatego bardzo lubię wszelkie peelingi, kosmetyki do demakijażu. Raz na jakiś czas robię sobie maseczkę – mówi Agnieszka Maciąg.

Agnieszka Maciąg zdradza, że ma swoje ulubione linie kosmetyków, które nigdy jej nie zawiodły, ale lubi też testować różne nowości. Ostatnio została ambasadorką kosmetyków naturalnych Clochee.

Nie jest tak, że przywiązuję się tylko do jednego produktu. Lubię eksperymentować i czasami te eksperymenty przynoszą nowe odkrycia. Często spędzam czas w różnych drogeriach i sobie próbuję, wącham, odkrywam nowe marki – mówi Agnieszka Maciąg.

Modelka przestrzega jednak, by nie eksperymentować z kosmetykami przed ważnym wydarzeniami. Nigdy nie ma pewności, jak zareaguje dany specyfik w zetknięciu z określonym rodzajem skóry i jakie może to mieć konsekwencje. Jej również nie udało się uniknąć przykrych sytuacji.

Wypróbowałam nowy krem przed sesją zdjęciową i obudziłam się ze spuchniętymi oczami. Teraz jestem już bardzo ostrożna i pamiętam, żeby nie próbować niczego nowego przed jakimś ważnym wydarzeniem, poza tym moja skóra już teraz dosyć szybko daje mi znać. Jeżeli coś jest dla mnie nie w porządku, to już po 10–15 minut wiem, że muszę biec do łazienki i to wszystko zmyć – dodaje Agnieszka Maciąg.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.