Newsy

Anna Oberc uważa, że zmiana koloru włosów zaowocowała rolą w serialu

2015-10-13  |  06:45

Anna Oberc postanowiła trochę zmienić wizerunek. Rozjaśniła czarne włosy, przez które widzom kojarzyła się z ostrą, silną dziewczyną. Aktorka twierdzi, że zmiana już przyniosła jej korzyści, dostała bowiem rolę w nowym serialu TVN.

Anna Oberc uważa, że kolor włosów i fryzura mają bardzo duży wpływ na życie osobiste i zawodowe, zwłaszcza w przypadku aktorek.

– Na pewno determinują nasze życie zawodowe, szczególnie w przypadku aktorek czy osób medialnych. Włosy determinują nasz wygląd i to, jak nas ludzie odbierają mówi Anna Oberc agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Anna Oberc przez długi czas była brunetką. Zamiast z kolorem włosów wolała eksperymentować z nakryciami głowami szczególnie upodobała sobie turbany wzorowane na afrykańskich zawojach oraz opaski. Na teatralnych deskach swój wygląd zmieniała natomiast głównie dzięki odpowiednim perukom. Latem gwiazda serialu „Na Wspólnej” postanowiła jednak zmienić kolor włosów.

W ciemnych włosach byłam postrzegana jako taka ostra dziewczyna i, nie wiem, czy to kwestia sympatii, natomiast postanowiłam zmienić to, zrobić coś wbrew sobie. Bo zawsze utożsamiam się z byciem brunetką, taką silną, charakterną – mówi Anna Oberc.

Gwiazda postanowiła znacznie rozjaśnić kolor włosów, do bardzo jasnego brązu. Metamorfoza ta została bardzo pozytywnie oceniona przez niektóre portale show-biznesowe. Przyniosła też Annie Oberc zmianę w życiu zawodowym.

– Zaowocowało to dostaniem roli w serialu  – informuje Anna Oberc. 

Aktorka otrzymała rolę w nowym serialu telewizji TVN pt. „Singielka”. Wciela się w nim w postać recepcjonistki Moniki, jednej z koleżanek głównej bohaterki. Serial można oglądać od 5 października od poniedziałku do piątku, o godz. 17.25.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.