Newsy

W drugiej serii „Miłości na bogato” pojawią się nowi bohaterowie

2014-03-20  |  07:10
W drugiej serii „Miłości na bogato” pojawią się nowi bohaterowie. Twórcy zaangażowali m.in. szwedzką modelkę polskiego pochodzenia, Michaelę Sorle, znanego z serialu „Na Wspólnej” aktora Radosława Rutkowskiego oraz fotomodela Patryka Janasa.

W serialu, wbrew wcześniejszym doniesieniom mediów, nie zabraknie Marceli Leszczak, której bohaterka została wysłana do Stanów Zjednoczonych. Pojawią się także nowe twarze.

Allan Spelling, który jest producentem „Miłości na bogato”, dowiedział się, że jestem pół-Polką i zapytał, czy byłabym zainteresowana udziałem w serialu. Moja bohaterka  – nie wiem, ile mogę zdradzić – przyjechała z Londynu i zamiesza w życiu bohaterów – mówi Michaela Sorle agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Radosław Rutkowski, który do tej pory występował gościnnie m.in. w serialu „Na Wspólnej”, wcieli się w postać Maksa, chłopaka Karoliny (Karolina Gilon).

Nie mogę za wiele powiedzieć, ale moja postać stoi raczej po ciemnej stronie. Jego pasją są tatuaże. Uwielbiam czarnych, cynicznych bohaterów. Zostałem bardzo dobrze przyjęty przez obsadę. Miałem pewne obawy, ale okazało się, że to bardzo ciepła, fajna ekipa – mówi Radosław Rutkowski.

Kolejną nową twarzą w serialu jest Patryk Janas, który do tej pory pracował jako fotomodel.

Patryk pojawi się w jednym z odcinków i nawiąże bliższą relację emocjonalną z jedną z głównych bohaterek. Mogę również zdradzić, że mój bohater jest wspólnikiem Nikodema (Nikodem Świącki) w fitness klubie. Zostałem przyjęty przez obsadę w atmosferze rodzinnej, bardzo miło, ciepło. Wszyscy bardzo mi pomagali, bo jestem początkującym aktorem i przede mną jeszcze dużo pracy – mówi Janas.

Premiera drugiej serii „Miłości na bogato” już w sobotę 22 marca o 19.00 na kanale Viva Polska. W skład drugiej odsłony wchodzi 10 odcinków.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.