Newsy

W drugiej serii „Miłości na bogato” pojawią się nowi bohaterowie

2014-03-20  |  07:10
W drugiej serii „Miłości na bogato” pojawią się nowi bohaterowie. Twórcy zaangażowali m.in. szwedzką modelkę polskiego pochodzenia, Michaelę Sorle, znanego z serialu „Na Wspólnej” aktora Radosława Rutkowskiego oraz fotomodela Patryka Janasa.

W serialu, wbrew wcześniejszym doniesieniom mediów, nie zabraknie Marceli Leszczak, której bohaterka została wysłana do Stanów Zjednoczonych. Pojawią się także nowe twarze.

Allan Spelling, który jest producentem „Miłości na bogato”, dowiedział się, że jestem pół-Polką i zapytał, czy byłabym zainteresowana udziałem w serialu. Moja bohaterka  – nie wiem, ile mogę zdradzić – przyjechała z Londynu i zamiesza w życiu bohaterów – mówi Michaela Sorle agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Radosław Rutkowski, który do tej pory występował gościnnie m.in. w serialu „Na Wspólnej”, wcieli się w postać Maksa, chłopaka Karoliny (Karolina Gilon).

Nie mogę za wiele powiedzieć, ale moja postać stoi raczej po ciemnej stronie. Jego pasją są tatuaże. Uwielbiam czarnych, cynicznych bohaterów. Zostałem bardzo dobrze przyjęty przez obsadę. Miałem pewne obawy, ale okazało się, że to bardzo ciepła, fajna ekipa – mówi Radosław Rutkowski.

Kolejną nową twarzą w serialu jest Patryk Janas, który do tej pory pracował jako fotomodel.

Patryk pojawi się w jednym z odcinków i nawiąże bliższą relację emocjonalną z jedną z głównych bohaterek. Mogę również zdradzić, że mój bohater jest wspólnikiem Nikodema (Nikodem Świącki) w fitness klubie. Zostałem przyjęty przez obsadę w atmosferze rodzinnej, bardzo miło, ciepło. Wszyscy bardzo mi pomagali, bo jestem początkującym aktorem i przede mną jeszcze dużo pracy – mówi Janas.

Premiera drugiej serii „Miłości na bogato” już w sobotę 22 marca o 19.00 na kanale Viva Polska. W skład drugiej odsłony wchodzi 10 odcinków.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.