Newsy

Kamila Szczawińska: Uwielbiam nowości kosmetyczne. Szczególnie te do pielęgnacji twarzy i włosów

2018-10-16  |  06:32

Modelka przywiązuje dużą wagę do pielęgnacji włosów. Jej zdaniem uzyskanie ciekawej stylizacji jest niemożliwe, gdy włosy nie są zdrowe, dlatego regularnie stosuje kosmetyki zapewniające im dobrą kondycję. Ma swoje ulubione produkty z solą morską, chętnie testuje jednak sezonowe nowości. W poniedziałek pojawiła się w sieci Sephora na premierze kosmetyków do makijażu Anastasia Beverly Hills i do pielęgnacji włosów marki Christophe Robin.

Kamila Szczawińska ma swoje ulubione kosmetyki, zarówno do pielęgnacji, jak i do makijażu. Chętnie testuje jednak stale pojawiające się na polskim rynku nowości. Sięga zwłaszcza po produkty do pielęgnacji skóry twarzy oraz włosów, które poznaje w ramach dni otwartych zaprzyjaźnionej sieci perfumerii. Gwiazda nie ukrywa, że uwielbia wypróbowywać nowe szampony, maski i odżywki, dbałość o stan włosów jest bowiem ważnym elementem jej rytuałów pielęgnacyjnych.

– Marka Christophe Robin słynie z pielęgnacji. Produkty te mają bardzo dużo lawendy, rumianku, bardzo naturalnych składników i marka szczególną wagę przykłada do tego, żeby przygotować włosy do stylizacji – mówi Kamila Szczawińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka podkreśla, że uzyskanie pięknej stylizacji jest niemożliwe, gdy włosy nie są zdrowe i dobrze odżywione, dlatego chętnie sięga po produkty marki, która to zapewnia. W jej walizce od lat znajduje się miejsce na kosmetyki z solą morską marki Bumble and Bumble, które zabiera na każdy wyjazd lub event wymagający ułożonej fryzury. Gwiazda twierdzi, że jest fanką soli morskiej w sprayu oraz szamponu i odżywki, które również zawierają tę substancję.

– Używając tych produktów, nie muszę stosować już nic innego, bo włosy są przygotowane i wyglądają bardzo fajnie, świeżo, lekko i jeżeli nie mam jakiegoś wielkiego balu, wyjścia, to te produkty są wystarczające – mówi Kamila Szczawińska.

W makijażu gwiazda stawia na naturalność, stosuje więc niewielką ilość kosmetyków w neutralnych kolorach. Jest miłośniczką tuszu do rzęs oraz produktów do pielęgnacji i stylizacji brwi, m.in. żelu, który nawilża brwi i sprawia, że przez cały dzień utrzymują się w nadanym mu podczas robienia makijażu kształcie. Do ulubionych marek gwiazdy należy uwielbiana przez Amerykanki Anastasia Beverly Hills, która już wkrótce pojawi się także na polskim rynku kosmetycznym.

– Autorka tej marki zasłynęła z tego, że w latach 70. nie było na rynku dostępnych produktów do pielęgnacji brwi, do układania ich i ona, jako kobieta silna, niezależna, postanowiła zawalczyć o te produkty i najpierw wprowadziła właśnie produkt do pielęgnacji brwi, później paletę do konturowania – mówi Kamila Szczawińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.