Newsy

Agnieszka Kaczorowska: gdy poznaję nową osobę, zwracam uwagę na jej oczy

2016-09-15  |  06:50

Zdaniem Agnieszki Kaczorowskiej oczy bardzo dużo mówią o człowieku. To właśnie na nie aktorka zwraca uwagę, gdy poznaje nową osobę. W przypadku mężczyzn istotna jest także aura, jaką wokół siebie tworzą.

Agnieszka Kaczorowska wielokrotnie stwierdzała w wywiadach, że w zakresie osobowości w mężczyznach ceni troskliwość, ciepło oraz posiadanie pasji. Jeśli chodzi o wygląd, to nie potrafi zdefiniować, co mogłoby sprawić, że konkretnego mężczyznę uznałaby za atrakcyjnego już przy pierwszym spotkaniu.

– Zawsze jest to jakaś taka aura, którą mężczyzna tworzy wokół siebie – mówi Agnieszka Kaczorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Tancerka przyznaje jednak, że istnieje coś, na co zwraca uwagę przy pierwszym bliższym kontakcie z nowo poznawaną osobą, niezależnie od jej płci. Są to oczy rozmówcy.

– Oczy dla mnie są zwierciadłem duszy i są czymś dla mnie ważnym, bo one dużo mówią o człowieku – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Jak wynika z doniesień prasowych, rok temu aktorka rozstała się z reżyserem Rafałem Samborskim. Od tamtej pory oficjalnie jest sama.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.