Newsy

Agnieszka Maciąg: zima to dla mnie błogosławiony czas wewnętrznego rozwoju

2015-11-09  |  06:50

Modelka lubi zimę. Jest to dla niej czas wewnętrznego rozwoju i koncentracji na samej sobie. Agnieszka Maciąg ma własne sposoby na przetrwanie zimowych miesięcy w zdrowiu i dobrej kondycji. Podstawą jest odpowiednie odżywianie, dostosowane do cyklu biologicznego w przyrodzie.

Zdaniem Agnieszki Maciąg przy odpowiednim podejściu każda pora roku może być piękna, także nielubiana przez wielu ludzi zima. Modelka nie obawia się nadchodzących zimowych miesięcy, ma bowiem własne sposoby na ich przetrwanie. Najważniejsze – jej zdaniem jest – zachowanie dobrego zdrowia. Twierdzi, że popełniała wiele błędów, z czasem jednak nauczyła się tak dbać o swój organizm, by czuć się dobrze niezależnie od pogody i pory roku.

Jest takie piękne przysłowie: „Nie ma złej pogody, jest tylko złe ubranie”. Tak samo zima może być dobrym czasem, jeżeli wiemy, co jeść, żebyśmy mieli ogrzany i wzmocniony organizm – mówi Agnieszka Maciąg agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Podstawą dbałości o zdrowie podczas zimy jest dla niej pożywne, rozgrzewające śniadanie. Modelka wstaje rano i starannie przygotowuje pierwszy posiłek, którego bazą są ciepłe dania. Także kolejne posiłki w ciągu dnia i wypijane płyny skomponowane są zgodnie z cyklem biologicznym, czyli tym, co się aktualnie dzieje w przyrodzie.

Jesteśmy częścią natury, czy nam się to podoba, czy nie. Ulegamy jej prawom. Rozumienie tych praw pomaga nam być w swoim optymalnym stanie i pozwala czuć się dobrze – mówi Agnieszka Maciąg.

Modelka traktuje zimę jako wyjątkowo cenny czas w jej życiu.

To dla mnie błogosławiony czas, kiedy nie koncentruję się na świecie zewnętrznym, mój świat się zawęża do domu i do tego, co jest wewnątrz mnie – mówi Agnieszka Maciąg.

Efekty tego rozwoju są bardzo różne, najczęściej jednak przybierają postać kolejnej książki. Agnieszka Maciąg ma na swoim koncie aż cztery publikacje – trzy związane z gotowaniem oraz jeden tomik poezji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.