Newsy

Agnieszka Kaczorowska: gdy poznaję nową osobę, zwracam uwagę na jej oczy

2016-09-15  |  06:50

Zdaniem Agnieszki Kaczorowskiej oczy bardzo dużo mówią o człowieku. To właśnie na nie aktorka zwraca uwagę, gdy poznaje nową osobę. W przypadku mężczyzn istotna jest także aura, jaką wokół siebie tworzą.

Agnieszka Kaczorowska wielokrotnie stwierdzała w wywiadach, że w zakresie osobowości w mężczyznach ceni troskliwość, ciepło oraz posiadanie pasji. Jeśli chodzi o wygląd, to nie potrafi zdefiniować, co mogłoby sprawić, że konkretnego mężczyznę uznałaby za atrakcyjnego już przy pierwszym spotkaniu.

– Zawsze jest to jakaś taka aura, którą mężczyzna tworzy wokół siebie – mówi Agnieszka Kaczorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Tancerka przyznaje jednak, że istnieje coś, na co zwraca uwagę przy pierwszym bliższym kontakcie z nowo poznawaną osobą, niezależnie od jej płci. Są to oczy rozmówcy.

– Oczy dla mnie są zwierciadłem duszy i są czymś dla mnie ważnym, bo one dużo mówią o człowieku – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Jak wynika z doniesień prasowych, rok temu aktorka rozstała się z reżyserem Rafałem Samborskim. Od tamtej pory oficjalnie jest sama.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.