Newsy

Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką znanej marki obuwniczej

2016-03-29  |  06:45

Aktorka jest zachwycona swoją nową rolą. Gwiazda Teatru 6. piętro została ambasadorką znanej marki obuwniczej Wojas. Podkreśla, że ceni piękno i jakość wykonania butów tej firmy, cieszy się też, że może wspierać polską markę. Miłośniczką obuwia tej marki jest również Paulina Sykut.

Kariera Barbary Kurdej-Szatan nie traci tempa. Aktorka przygotowuje się do dwóch premier – spektaklu „Miłość w Saybrook” w Teatrze 6. piętro oraz „Pikantni” na deskach Teatru Capitol. W teatrze Michała Żebrowskiego gra w sztukach „Zagraj to jeszcze raz, Sam” i „Bromba w sieci”, w krakowskim Teatrze Variete występuje w musicalu „Legalna blondynka”, jest też prowadzącą program „Kocham Cię, Polsko!” na antenie TVP2. Niedawno zadebiutowała w roli ambasadorki marki Wojas. Aktorka twierdzi, że jest zachwycona i zaszczycona możliwością udziału w kampanii tej firmy.

– Przede wszystkim bardzo się cieszę, że jest to polska marka. Uważam, że powinniśmy wspierać nasze polskie marki. Poza tym buty są świetnie wykonane, wygodne, piękne, nie musiałam się długo zastanawiać – mówi Barbara Kurdej-Szatan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda, razem z Sebastianem Karpiel-Bułecką, wzięła udział w kampanii reklamowej wiosennej kolekcji marki Wojas. W linii tej znalazły się zarówno modele dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Kolekcja damska obejmuje czółenka, baleriny, sandały i półbuty utrzymane głównie w jasnej, pastelowej kolorystyce, które doskonale sprawdzą się w codziennych stylizacjach. 

– Jest mnóstwo butów typowo na wyjście wieczorne – eleganckie czółenka, sandałki, ale są również sportowe buty. Ciekawe jest w nich to, że one są sportowe, ale z taką klasą i elegancją. Można sobie naprawdę pokombinować i dobrać do tego fajnie ciuchy – mówi Barbara Kurdej-Szatan.

Zdaniem aktorki buty z wiosennej kolekcji marki Wojas są bardzo wygodne, a jednocześnie odznaczają się subtelnym, kobiecym fasonem. Miłośniczką butów tej firmy jest także Paulina Sykut. Prezenterka również docenia ich umiarkowanie sportowy charakter.

– Bardzo mi się to podoba, że te buty sportowe nie są aż tak bardzo sportowe. Że to jest np. jednolita skóra, są bardziej eleganckie. Te buty sportowe bardzo często zakładam do dość eleganckiej stylizacji, przełamuję ją – podkreśla Paulina Sykut.

Prezenterka dobiera rodzaj obuwia do okazji. Na wieczorne wyjścia lub gdy chce wyglądać elegancko zawsze wkłada pantofle na wysokim obcasie. W lecie są to sandałki na szpilce. Na co dzień jednak preferuje buty na znacznie niższym obcasie, często zupełnie płaskie.

– Na szczęście projektanci wypuszczają takie propozycje co sezon, że te buty, nawet na płaskim obcasie, są bardzo eleganckie, więc zaspokajają tak naprawdę wszystkie kobiece potrzeby mówi Paulina Sykut.

W kolekcji męskiej na wiosnę i lato 2016 marki Wojas znalazły się natomiast półbuty, botki i sandały utrzymane w klasycznych kolorach, tzn. w czerni, szarości i brązie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.