Newsy

Barbara Kurdej-Szatan zrobiła splasha na planie filmu

2014-08-08  |  07:20

Barbara Kurdej-Szatan dołączyła do popularnej zabawy internetowej splash. W przeciwieństwie do większości uczestników gry filmem, w którym wskakuje do basenu, nie chce jednak dzielić się z fanami. Jak dotąd opublikowała go jedynie na prywatnym profilu na Facebooku.

Splash od kilku tygodni robi furorę wśród polskich gwiazd. To wyzwanie polegające na oblaniu się wodą lub zamoczeniu się w jak najbardziej spektakularny sposób i uwiecznienie tego na filmie. Po wykonaniu zadania należy nominować do nakręcenia własnego filmiku troje znajomych. Nominowany ma 48 godzin na odpowiedź. Niepodjęcie wyzwania jest równoznaczne z zaproszeniem osoby nominującej na kolację. Wyzwanie podjęli już: Filip Chajzer, Jolanta Pieńkowska, Zofia Ślotała i Joanna Krupa.

Nominował mnie Mateusz Banasiuk, mój kochany kolega, z którym gramy w spektaklu „Old Love”. Nominowała mnie też moja koleżanka Eva Grygo, która jest DJ-ką – mówi Barbara Kurdej-Szatan w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Aktorka nakręciła swój filmik na planie komedii romantycznej „Dzień dobry, kocham Cię!”. Pomógł jej w tym kolega z planu – aktor Łukasz Garlicki.

Wykorzystałam fakt, że w jednym z domów, w którym kręciliśmy, był basen, więc Łukasz Garlicki pomógł mi wymyślić tego splasha. Wrzucił mnie do basenu i nakręciliśmy to – mówi Barbara Kurdej-Szatan.

Gwiazda nie chce się jednak dzielić nagraniem z fanami. Jak dotąd opublikowała je jedynie na prywatnym koncie w serwisie społecznościowym. Do zabawy wciągnęła już jednak kolejne osoby.

Nominowałam Łukasza, ale jeszcze nie wykonał swojego zadania. Nominowałam także mojego męża i Dorotę Pomykałę, bo jakoś jej się bardzo spodobała ta zabawa, kiedy jej o niej opowiadałam – mówi Barbara Kurdej-Szatan.

Splash to od kilku tygodni ulubiona internetowa zabawa polskich gwiazd. Niedawno furorę zrobił film, na którym Jolanta Pieńkowska wskakuje do basenu, w odpowiedzi na wyzwanie rzucone przez Filipa Chajzera. Do zabawy dołączyli już także Dawid Woliński, Joanna Krupa, Natalia Klimas, Zofia Ślotała i Joanna Horodyńska. Zdaniem socjologów zabawa ta pomaga gwiazdom skrócić dystans między nimi a publicznością i ocieplić swój wizerunek.

Więcej na temat
Gwiazdy Padł ostatni klaps na planie komedii „Dzień dobry, kocham Cię!” Ryszarda Zatorskiego. Premiera w listopadzie Wszystkie newsy
2014-08-07 | 06:50

Padł ostatni klaps na planie komedii „Dzień dobry, kocham Cię!” Ryszarda Zatorskiego. Premiera w listopadzie

W Warszawie zakończyły się zdjęcia do najnowszego filmu Ryszarda Zatorskiego „Dzień dobry, kocham Cię!”. W komedii romantycznej o szukaniu miłości i niezwykłej roli
Gwiazdy Joanna Krupa: nominowałam do splasha Magdę Gessler, bo wiele osób chciałoby, żeby oblała się wodą
2014-08-04 | 07:20

Joanna Krupa: nominowałam do splasha Magdę Gessler, bo wiele osób chciałoby, żeby oblała się wodą

Joanna Krupa została wytypowana przez Dawida Wolińskiego do splasha, czyli oblania się wodą i opublikowania nagrania na Facebooku. Modelka po wykonaniu zadania nominowała kolejne
Gwiazdy Barbara Kurdej-Szatan: wolę teatr od filmu, jest bardziej konkretny
2014-07-14 | 07:10

Barbara Kurdej-Szatan: wolę teatr od filmu, jest bardziej konkretny

Barbara Kurdej-Szatan polubiła pracę na planie filmowym. Po rolach w serialach telewizyjnych przyszedł czas na główną rolę w filmie. Aktorka rozpoczęła właśnie zdjęcia do

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.