Mówi: | Marcelina Zawadzka (Miss Polonia 2011); Marika (wokalistka); Joanna Jabłczyńska (aktorka); Rafał Brzozowski (wokalista); Kamila Szczawińska (modelka); Monika Mrozowska (aktorka); Anna Wendzikowska (dziennikarka) |
Polskie gwiazdy wolą spędzać sylwestra w pracy niż na imprezie
Marcelina Zawadzka jako Miss Polonia 2011 rok temu reprezentowała Polskę podczas konkursu Miss Universe w Las Vegas. Wówczas nie udało jej się zobaczyć czegokolwiek poza wnętrzem hotelu, w którym się zatrzymała.
Jednak szalone sylwestrowe plany nie są dla wszystkich. Niektóre polskie gwiazdy wolą spędzić ostatni dzień roku pracowicie.
– W ubiegłbym roku nie pracowałam w sylwestra i przespałam go. Obudziłam się na pięć minut i poszłam spać dalej, a dwa lata temu grałam koncert. To jest moja ulubiona forma spędzania tego czasu – mówi Marika.
– Ja gram od piętnastego roku życia – przyznaje Rafał Brzozowski. – Każdy sylwester kojarzył mi się z pracą. Było kilka razy nawet mi lekko przykro, że moi znajomi wyszli gdzieś na fajną imprezę, mówili do mnie: „Przyjeżdżaj, bawimy się!”, a ja po prostu stałem gdzieś tam z jakimś instrumentem, gdzieś grałem. W tej chwili ta praca trochę się zmieniła i jest dużo bardziej przyjemna.
Fanką sylwestra zdecydowanie nie jest Joanna Jabłczyńska.
Tę wyjątkową noc z rodziną spędzi także aktorka Monika Mrozowska i modelka Kamila Szczawińska. Dziennikarka Anna Wendzikowska sylwestra 2013 świętować będzie ze swoim chłopakiem na Sri Lance.
Czytaj także
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-01-10: Ewa Minge: W moich książkach pokazuję, jak tworzy się celebrytów. Właściciele farm hodujących takie postaci zarabiają potężne pieniądze
- 2023-12-28: Tomasz Kammel: Kiedyś wymyśliłem, że gdy pracuję w Sylwestra, to tym samym gwarantuję sobie, że kolejny rok będzie świetny. I tego się trzymam od ponad 20 lat
- 2023-12-29: Sławomir i Kajra: Raczej nie dzielimy się naszym życiem prywatnym, ale w teledysku do utworu „Kolorowy film” jest dużo o nas. To podsumowanie ostatniej dekady naszego życia na scenie i za kulisami
- 2023-12-28: Joanna Liszowska: Pierwszy raz wystąpię podczas „Sylwestra marzeń z Dwójką” w Zakopanem. Mimo dwudziestoletniego doświadczenia na scenie mam tremę
- 2024-01-03: Sławomir i Kajra: Nowy rok przyniesie nową płytę Sławomira. Zaskoczymy też kilkoma singlami i teledyskami
- 2023-12-22: Aneta Glam-Kurp: Tym razem święta i sylwestra spędzimy w Miami. W domu zawsze mamy szampana na 800 osób
- 2023-12-21: Barbara Kurdej-Szatan: W tym roku w swoim domu organizuję święta dla całej rodziny. Z kolei na sylwestra jedziemy na narty w Alpy
- 2024-01-02: Adam Woronowicz: Takie postacie jak Sylwester Hepner ze „Skazanej” są mroczne i złe. Największy paradoks polega na tym, że fajnie się je gra
- 2023-12-05: Adam Woronowicz: Na planie „Skazanej” czułem się niekomfortowo. Wiem, że przemoc na ekranie dobrze się sprzedaje, ale podczas takich scen nogi się pode mną uginały
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.