Newsy

Zosia Ślotała: Dobrze, że pojawiają się nowe vlogerki modowe. To nowa krew i nowe pomysły

2016-07-08  |  06:55
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Stylistka kibicuje młodym vlogerkom modowym. Twierdzi, że młode pokolenie może wprowadzić świeżość i nową energię do polskiej blogosfery. Przypomina też, że niegdyś opinia publiczna była nastawiona negatywnie także do dzisiejszych gwiazd blogosfery takich jak Maffashion czy Jessica Mercedes.

    W rankingach najbardziej wpływowych polskich blogerów modowych wciąż rządzą takie gwiazdy blogosfery jak Tamara Gonzalez Perea, Julia Kuczyńska czy Jessica Mercedes Kirschner. Coraz większą popularność zdobywają jednak modowe youtuberki – kanały internetowe niektórych z nich notują znacznie większą liczbę wejść niż blogi Macademian Girl czy Maffashion. Zdaniem Zofii Ślotały jest to bardzo pozytywne zjawisko.

    To jest zawsze jakaś nowa krew, nowe pomysły i oby było jak najwięcej modowych pomysłów, bo to jest kierunek, który mnie najbardziej interesuje – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Nowe pokolenie youtuberek modowych tworzą najczęściej nastolatki, które swój przekaz kierują przede wszystkim do rówieśniczek. Zdaniem wielu ekspertów tworzone przez nie kanały znacznie ustępują jakością blogom starszych gwiazd blogosfery, a ich przekaz często jest infantylny i pozbawiony treści. Zofia Ślotała przypomina jednak, że niegdyś także Julia Kuczyńska i Jessica Mercedes musiały stawić czoła powszechnej krytyce.

    – Był czas, kiedy wszyscy byli przeciwni blogerkom, a myślę, że zarówno Maffashion, jak i Jessica udowodniły, że moda to jest ich pasja, one się na tym znają, potrafią zastosować wszystkie trendy i warto je obserwować – mówi stylistka.

    Gwiazda przyznaje, że nie zna jeszcze zbyt dobrze nowego pokolenia vlogerek modowych. Z chęcią jednak będzie obserwować ich działania w sieci.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Farmacja

    Bankowość

    Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

    Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

    Konsument

    Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

    64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć