Wszystkie newsy

2019-03-12 | 06:02
Media
Edyta Olszówka: boję się wirtualnego świata i unikam Nie walczę z fake kontami, bo nie umiem Wszystkie newsy

Edyta Olszówka: boję się wirtualnego świata i unikam Nie walczę z fake kontami, bo nie umiem

Aktorka dostaje wiele sygnałów, że ktoś podszywa się pod nią na Facebooku czy Instagramie. Zazwyczaj jednak aktorka nie reaguje, gdy widzi kolejne konto ze swoim wizerunkiem, bo jak tłumaczy, nie bardzo wie, w jaki sposób można z tym walczyć. Sama nie prowadzi żadnego profilu w mediach społecznościowych.
więcej
2019-03-11 | 06:26
Media
Tomasz Zarzycki: Planuję uruchomić kanał na YouTube z poradami dla mężczyzn. Mężczyźni pytają, gdzie kupiłem daną koszulkę, bluzę czy płaszczyk

Tomasz Zarzycki: Planuję uruchomić kanał na YouTube z poradami dla mężczyzn. Mężczyźni pytają, gdzie kupiłem daną koszulkę, bluzę czy płaszczyk

Model nie chce jeszcze zdradzić, kiedy ruszy ze swoim nowym projektem. Na razie wiadomo tylko tyle, że Mister Polski 2018 przygotowuje bazę tematów i porad, którymi będzie się dzielił z fanami.
więcej
2019-03-07 | 06:23
Media
Edyta Olszówka: Przykre jest to, że media robią z czyjegoś życia jarmark. Buntuję się przeciwko temu, bo cierpią na tym nasi bliscy

Edyta Olszówka: Przykre jest to, że media robią z czyjegoś życia jarmark. Buntuję się przeciwko temu, bo cierpią na tym nasi bliscy

Aktorka ma za złe mediom, że żywią się sensacją i informacjami wyssanymi z palca. Jej zdaniem artykuły, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, mogą sprawić przykrość nie tylko ich bohaterom, lecz przede wszystkim członkom rodziny. By nie dostarczać prasie czy serwisom plotkarskim kolejnych tematów, aktorka unika imprez show-biznesowych, ścianek i błysku fleszy. Przyznaje też, że bywanie na salonach jest dla niej niezwykle męczące i stresujące.
więcej
2019-03-07 | 06:21
Media
Grzegorz Kalinowski: Gra w oczko to klasyczny kryminał. Nie ma w nim seryjnych morderców, tortur i demonów

Grzegorz Kalinowski: "Gra w oczko" to klasyczny kryminał. Nie ma w nim seryjnych morderców, tortur i demonów

To klasyczny kryminał, bez odrealnionych demonów – mówi pisarz o swojej najnowszej powieści „Gra w oczko”. W nowej książce opowiada nie tylko o ustawionych meczach i gangsterskim półświatku, odsłania też kulisy świata mediów. Osią fabularną jest śledztwo prowadzone przez dziennikarkę telewizyjną – zdaniem autora dziennikarze często sięgają po metody pracy policji.
więcej
2019-03-06 | 06:13
Media
Dominika Kulczyk: skala współczesnego niewolnictwa jest zatrważająca. Ludzie nie zdają sobie z tego sprawy

Dominika Kulczyk: skala współczesnego niewolnictwa jest zatrważająca. Ludzie nie zdają sobie z tego sprawy

Co najmniej 40 milionów osób na świecie żyje w niewoli. Współcześnie liczba niewolników jest najwyższa w historii. Według szacunków Międzynarodowej Organizacji Pracy (MOP) zyski czerpane ze współczesnego niewolnictwa sięgają nawet 150 mld dol. rocznie.
więcej
2019-03-05 | 06:00
Internet
Wirtualni prezenterzy na razie nie zastąpią influencerów. Zmiana związana z nowymi technologiami jest jednak nieunikniona

Wirtualni prezenterzy na razie nie zastąpią influencerów. Zmiana związana z nowymi technologiami jest jednak nieunikniona

Marketing internetowy będzie się zmieniał, zwłaszcza pod wpływem sztucznej inteligencji i coraz większej automatyzacji. Zjawisko influencer marketingu zakorzeniło się już jednak na dobre w marketingowych realiach i według ekspertów będzie się wciąż dynamicznie rozwijać. Nie przeszkodzą w tym coraz częściej tworzone wirtualne postacie i coraz szerzej wykorzystywane w marketingu uczenie maszynowe. Nowe technologie będą jednak miały wpływ na kształt, w jaki treści internetowe, także tworzone przez influencerów, będą konsumowane.
więcej
2019-02-26 | 06:00
Internet
Nowe technologie mogą wspierać influencerów w jeszcze mocniejszym oddziaływaniu na rynek reklamy

Nowe technologie mogą wspierać influencerów w jeszcze mocniejszym oddziaływaniu na rynek reklamy

Media społecznościowe zmieniają oblicze reklam. Marketerzy są w stanie skutecznie analizować dane z przeszłości i przewidywać sukces przyszłych kampanii marketingowych opartych na influencerach. Sprzyjają im nowe technologie. Technologia analizuje trafność kontekstualną, dzięki czemu marki mogą identyfikować odbiorców, ich profil i osobowość na poziomie social mediów. Z kolei sztuczna inteligencja może analizować miliardy danych i pomóc skutecznie budować kampanie reklamowe. Przeniesieniu reklamy do mediów społecznościowych sprzyjają też możliwości, jakie mają influencerzy. W ciągu kilku minut są w stanie stworzyć profesjonalne filmy wideo.
więcej
2019-02-22 | 06:11
Media
Ida Nowakowska: Codzienne sprawy nas przygnębiają. Telewizję włącza się po to, żeby zobaczyć coś lepszego

Ida Nowakowska: Codzienne sprawy nas przygnębiają. Telewizję włącza się po to, żeby zobaczyć coś lepszego

Zdaniem Idy Nowakowskiej telewizja powinna być dla widzów odskocznią od codziennych problemów i obowiązków, dlatego trzeba produkować jak najwięcej takich programów, które inspirują, pokazują inną rzeczywistość i gwarantują rozrywkę na najwyższym poziomie. Właśnie taki format chciałaby w przyszłości poprowadzić. Gospodyni „Bake Off – Ale Ciacho!” nie kryje również satysfakcji z tego, że została jurorką w nowym amerykańskim talent-show „The World’s Best”.
więcej
2019-02-21 | 06:18
Media
Beata Chmielowska-Olech: W czerwcu stuknie mi 21 lat w Teleexpressie. Jesteśmy wyspą na oceanie informacji – jedyną w swoim rodzaju i niepodrabialną

Beata Chmielowska-Olech: W czerwcu stuknie mi 21 lat w Teleexpressie. Jesteśmy wyspą na oceanie informacji – jedyną w swoim rodzaju i niepodrabialną

Dziennikarka przyznaje, że jest emocjonalnie związana z „Teleexpressem” i osobami, które, od lat, każdego dnia przygotowują ten program. Prezenterka docenia też to, że wyróżnia się on na tle innych serwisów lżejszą formułą, a informacje z kraju i ze świata przedstawiane są w szybkim tempie i często z dużą dawką humoru.
więcej
2019-02-21 | 06:15
Media i PR
8 na 10 internautów łączy oglądanie TV z przeglądaniem smartfona. Zjawisko to wykorzystują reklamodawcy

8 na 10 internautów łączy oglądanie TV z przeglądaniem smartfona. Zjawisko to wykorzystują reklamodawcy

Multiscreening, czyli jednoczesne korzystanie z kilku ekranów naraz, jest coraz popularniejszy wśród internautów i konsumentów mediów. Według badań Facebooka średnio 28 proc. czasu spędzanego na oglądaniu telewizji poświęcamy innemu urządzeniu. Najczęściej jest nim smartfon, na którym sprawdzamy e-maila bądź media społecznościowe, okazjonalnie dokonując zakupu produktów czy usług zauważonych w telewizji. Zjawisko multiscreeingu ma jednak coraz większe przełożenie na reklamę i marketing.
więcej
2019-02-20 | 06:51
Media
Małgorzata Tomaszewska: Sensacją tej ramówki TVP jest dla mnie „Sanatorium miłości”. Prowadząca jest idealnie dobrana

Małgorzata Tomaszewska: Sensacją tej ramówki TVP jest dla mnie „Sanatorium miłości”. Prowadząca jest idealnie dobrana

Zdaniem Małgorzaty Tomaszewskiej niekwestionowanym hitem wiosennej oferty programowej TVP jest reality show „Sanatorium miłości”. Prezenterka nie ukrywa, że marzy o tym, by kiedyś być gospodynią właśnie takiego formatu, który przyciągnie przed telewizory miliony widzów. Gwiazda bardzo chwali sobie współpracę z telewizją publiczną, bo stawia przed nią wiele ciekawych wyzwań.
więcej
2019-02-18 | 06:14
Media
Norbi: Jestem dumny z wyników oglądalności „Jaka to melodia?”. Program czeka delikatny lifting

Norbi: Jestem dumny z wyników oglądalności „Jaka to melodia?”. Program czeka delikatny lifting

Wokalista nie ukrywa, że doskonale czuje się w roli prowadzącego teleturniej „Jaka to melodia?”. Przyznaje, że został zaskoczony propozycją poprowadzenie tego programu i rzucony na głęboką wodę. Jego zdaniem wyniki oglądalności pierwszego sezonu programu w nowej formule napawają go optymizmem. Zapowiada, że program przejdzie delikatny lifting.
więcej
2019-02-18 | 06:11
Media
Staszek Karpiel-Bułecka: Bałem się iść do „TTBZ”. Nie wierzyłem, że dam sobie radę

Staszek Karpiel-Bułecka: Bałem się iść do „TTBZ”. Nie wierzyłem, że dam sobie radę

Wokalista na początku nie był przekonany co do swojego udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. Bał się, że sobie nie poradzi zarówno wokalnie, jak i aktorsko. Po próbach i pierwszej metamorfozie stres jednak minął, a lider grupy Future Folk nabrał wiatru w żagle. Artysta wierzy też, że popularne show pomoże mu w wypromowaniu swojego zespołu.
więcej
2019-02-15 | 06:12
Media
Magda Gessler: Program „Starsza pani musi fiknąć” to chyba jedna z lepszych przygód w moim życiu. Nareszcie miałam czas dla mojego syna i mój syn dla mnie

Magda Gessler: Program „Starsza pani musi fiknąć” to chyba jedna z lepszych przygód w moim życiu. Nareszcie miałam czas dla mojego syna i mój syn dla mnie

Udział w programie „Starsza pani musi fiknąć” restauratorka uważa za jedną z lepszych przygód w swoim życiu. Satysfakcję czerpała głównie z możliwości spędzenia czasu wyłącznie w towarzystwie syna. Wbrew plotkom gwieździe TVN przypadł do gustu tytuł tego reality show.
więcej
2019-02-12 | 06:00
Media i PR
Polacy coraz chętniej oglądają wideo na żądanie. Doceniają serwisy VoD za jakość transmisji i liczbę dostępnych tytułów

Polacy coraz chętniej oglądają wideo na żądanie. Doceniają serwisy VoD za jakość transmisji i liczbę dostępnych tytułów

Rośnie popularność serwisów takich jak Netflix, CDA.pl czy HBO Go. Usługi VoD, czyli wideo na żądanie, zyskują nie tylko ze względu na szeroki dostęp do internetu, ale i coraz bardziej rozbudowaną ofertę serwisów. Obecnie liderami na rynku są CDA.pl i Netflix. Widzowie doceniają je zwłaszcza za różnorodność dostępnych tytułów i jakość transmisji. Polacy coraz częściej korzystają z serwisów VoD multikanałowo. W przypadku niektórych serwisów już nawet co trzeci internauta ogląda je na urządzeniach mobilnych.
więcej