Newsy

Weronika Książkiewicz promuje kolekcję body zaprojektowaną przez swoją siostrę

2014-04-14  |  07:10

Weronika Książkiewicz wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej markę odzieżową należącą do jej siostry, Katarzyny. Zdjęcia zostały zrobione w Barcelonie, gdzie na stałe mieszka siostra aktorki. Gwiazda pomogła siostrze w kampanii, a przy okazji świętowała swoje urodziny w jednym z najpopularniejszych miast Hiszpanii.

Kulisy współpracy Weroniki Książkiewicz ze swoją siostrą, Katarzyną już są widoczne w internecie. Mieszkająca w Barcelonie właścicielka marki Rocking Body zaprosiła znaną siostrę do kampanii reklamowej swoich produktów. Weronika Książkiewicz wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej kolekcję body, które współprojektowała jej siostra.

Ona sama uwielbia nosić body i zauważyła, że brakuje jej w sklepach wzorów, różnego rodzaju krojów i to było dla niej inspiracją do zrobienia takiej kolekcji. Ja nie byłam inspiracją dla siostry mówi Weronika Książkiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka skończyła w tym roku 33 lata. Kolejne urodziny postanowiła spędzić właśnie w Hiszpanii. Dzięki temu mogła pomóc siostrze, a przy okazji wypocząć. Zdjęcia z pobytu udostępniła swoim fanom.

Jak już obydwie byłyśmy w tak wspaniałym miejscu, z tak fantastycznymi rzeczami, to grzechem było po prostu nie zrobić fajnych zdjęć przyznaje aktorka.

Weronika Książkiewicz była w Barcelonie z synkiem Borysem oraz ukochanym Mitją Okornem.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.