Newsy

Zosia Ślotała: Dobrze, że pojawiają się nowe vlogerki modowe. To nowa krew i nowe pomysły

2016-07-08  |  06:55

Stylistka kibicuje młodym vlogerkom modowym. Twierdzi, że młode pokolenie może wprowadzić świeżość i nową energię do polskiej blogosfery. Przypomina też, że niegdyś opinia publiczna była nastawiona negatywnie także do dzisiejszych gwiazd blogosfery takich jak Maffashion czy Jessica Mercedes.

W rankingach najbardziej wpływowych polskich blogerów modowych wciąż rządzą takie gwiazdy blogosfery jak Tamara Gonzalez Perea, Julia Kuczyńska czy Jessica Mercedes Kirschner. Coraz większą popularność zdobywają jednak modowe youtuberki – kanały internetowe niektórych z nich notują znacznie większą liczbę wejść niż blogi Macademian Girl czy Maffashion. Zdaniem Zofii Ślotały jest to bardzo pozytywne zjawisko.

To jest zawsze jakaś nowa krew, nowe pomysły i oby było jak najwięcej modowych pomysłów, bo to jest kierunek, który mnie najbardziej interesuje – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Nowe pokolenie youtuberek modowych tworzą najczęściej nastolatki, które swój przekaz kierują przede wszystkim do rówieśniczek. Zdaniem wielu ekspertów tworzone przez nie kanały znacznie ustępują jakością blogom starszych gwiazd blogosfery, a ich przekaz często jest infantylny i pozbawiony treści. Zofia Ślotała przypomina jednak, że niegdyś także Julia Kuczyńska i Jessica Mercedes musiały stawić czoła powszechnej krytyce.

– Był czas, kiedy wszyscy byli przeciwni blogerkom, a myślę, że zarówno Maffashion, jak i Jessica udowodniły, że moda to jest ich pasja, one się na tym znają, potrafią zastosować wszystkie trendy i warto je obserwować – mówi stylistka.

Gwiazda przyznaje, że nie zna jeszcze zbyt dobrze nowego pokolenia vlogerek modowych. Z chęcią jednak będzie obserwować ich działania w sieci.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Iga Baumgart-Witan: To jest ostatni rok mojej kariery. Na emeryturze chciałabym się zająć sportem niezawodowym, może zakocham się w telewizji

Ponad dwie dekady swojego życia biegaczka poświęciła sportowi. Nie ukrywa, że w niektórych momentach bardzo trudno było jej pogodzić sferę prywatną z intensywnymi treningami i wyjazdami na zawody, ale zawsze mogła liczyć na wsparcie i pomoc ze strony męża. Na bieżni spędzała dużo czasu i jak zauważyła, bardzo ucierpiały na tym jej relacje przyjacielskie i koleżeńskie. Wkrótce Iga Baumgart-Witan kończy karierę. Zamierza jednak nadal działać w sporcie, szkolić innych i współpracować z klubami. Kusi ją też telewizja.

Media

Problem patotreści w internecie narasta. Potrzebna edukacja dzieci, rodziców i nauczycieli

Co czwarty nastolatek (26 proc.) ogląda w sieci tzw. patostreamy, wulgarne, obsceniczne i nacechowane przemocą widowiska lub transmisje internetowe nadawane na żywo w serwisach streamingowych i mediach społecznościowych – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. To zjawisko mające na młodych ludzi negatywny wpływ wciąż zyskuje na znaczeniu w przestrzeni internetowej, a prawo nie nadąża za rozwojem technologii. Specjaliści zauważają, że nie jest to tylko chwilowa moda, ale poważny problem społeczny, który wymaga zintegrowanych działań edukacyjnych i informacyjnych.

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca

Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.