Mówi: | Agnieszka Grochowska |
Funkcja: | aktorka |
Agnieszka Grochowska: Aktorstwo to dla mnie luksus. Trudniejsza niż pójście na plan jest domowa codzienność
Praca to dla mnie przywilej – mówi aktorka. Zawsze lubiła swój zawód i nie miała nic przeciwko nawet bardzo wczesnemu rozpoczynaniu zdjęć. Odkąd została matką, zauważyła natomiast, że codzienne życie domowe często wymaga od niej więcej wysiłku niż praca na planie filmu lub serialu.
Agnieszka Grochowska podkreśla, że prawdziwe życie polskich aktorów nie przypomina tego, co ludzie widzą na okładkach czasopism lifestyle’owych. Aktorstwo to zawód, w którym trudno liczyć na stałe zatrudnienie, nawet największe gwiazdy, jeśli nie są związane z konkretnym teatrem, muszą się liczyć z przestojami w pracy. Artystka nie ukrywa, że czasami z trudem radzi sobie z tego rodzaju zawodową sinusoidą.
– Myślę, że parę osób by się zdziwiło, jakby zobaczyło, jak to czasem naprawdę wygląda dziwnie, więc prawdopodobnie sobie nie radzę, możemy uznać, że sobie nie radzę. To idzie siłą rozpędu i muszę pewne rzeczy zrobić i to przetrwać, i to robię – mówi Agnieszka Grochowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda twierdzi, że czas pomiędzy kolejnymi produkcjami zazwyczaj spędza na wsi z dwoma synami i psem. Zaznacza jednak, że sytuacja wygląda mało sielankowo, opieka nad chłopcami w wieku sześciu i dwóch lat stanowi bowiem pełnoetatową pracę. Zdaniem aktorki codzienność pozazawodowa bywa bardziej wyczerpująca niż wiele godzin spędzanych przed kamerami lub na próbach przed zdjęciami.
– To jest dla mnie praca momentami cięższa niż pójście na plan, bo dla mnie teraz granie w filmie czy w fajnym serialu to jest luksus. Mogę się całymi dniami zajmować sobą, swoją pasją, tym, co kocham, spotykać dorosłych, wspaniałych ludzi, pić kawę i w ogóle jest ekstra, w jakimś sensie to jest naprawdę luksusowe – mówi Agnieszka Grochowska.
Aktorka twierdzi, że zawsze doceniała swoją pracę i czerpała z niej satysfakcję. Nie stanowiło dla niej problemu wczesne wstawanie, gdy zdjęcia zaczynały się o świcie lub konieczny był transport w odległe miejsce. Gwiazda podkreśla, że jej zawód po prostu ją ciekawi, dlatego lubi swoją pracę i przebywanie na planie zdjęciowym.
– To jest mój drugi dom, w związku z tym się garnę do tego, ale teraz już to doceniam trzysta razy, dla mnie to jest totalnie przywilej, że mogę robić to, co robię – mówi Agnieszka Grochowska.
Gwiazda najnowszego serialu CANAL+ „Nielegalni” jest popularną i lubianą przez widzów aktorką, laureatką kilku prestiżowych nagród, także międzynarodowych. Mimo to unika celebryckiego stylu życia, chroniąc swoją prywatność przed mediami. Twierdzi, że nie ma czasu ani ochoty na tworzenie wizerunku gwiazdy ekranu.
– Mam swoje bardzo intensywne życie, które lubię, które niespecjalnie pokazuję, z którym się niespecjalnie obnoszę, w którym żyję po prostu i mam rodzinę i z nią spędzam też bardzo dużo czasu – mówi Agnieszka Grochowska.
Czytaj także
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-19: Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2024-08-27: Agnieszka Hyży: W nowym programie mamy bardzo doświadczonych prowadzących jak Kasia Cichopek i Maciek Kurzejewski. Będą dla nas absolutnie cenną skarbnicą wiedzy
- 2023-11-09: Katarzyna Warnke: „Zielona granica” przywróciła ludzkie podejście do sprawy uchodźców. Niestety wiele rządów i instytucji nastawia nas w tej kwestii lękowo i agresywnie
- 2023-08-28: Agnieszka Kaczorowska: Nie dostałam wielu odcinków „Klanu” na jesień, na razie nagraliśmy tylko kilka z moim udziałem. W międzyczasie wraz z mężem szykuję intrygujący projekt taneczny
- 2023-08-23: Agnieszka Kaczorowska: Narzekanie na drogie gofry czy rachunki nad morzem jest trochę na wyrost. Wkrótce jedziemy do Włoch świętować naszą piątą rocznicę ślubu
- 2023-09-01: Agnieszka Kaczorowska i Mateusz Szymkowiak: W czasach szkoły 1 września oznaczał dla nas początek czegoś fascynującego
- 2023-06-22: Qczaj: Chcę już definitywnie zamknąć temat Agnieszki Kaczorowskiej, bo niszczy mi to krew. Nie chcę mieć tej osoby w swoim życiu i nie życzę sobie, by wypowiadała się o mnie
- 2022-11-08: Aleksandra Popławska: Bardzo lubię oglądać „Szadź” i lubię grać w tej produkcji. Mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się w czwartym sezonie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.