Wszystkie newsy

2018-10-17 | 06:12
Uroda
Red Lipstick Monster: Polski rynek kosmetyczny jest bardzo do przodu. Potwierdza to obecność światowych marek Wszystkie newsy

Red Lipstick Monster: Polski rynek kosmetyczny jest bardzo do przodu. Potwierdza to obecność światowych marek

Blogerka pozytywnie ocenia otwartość polskiego rynku kosmetycznego na stale pojawiające się nowości. Chętnie sięga zarówno po nowe kosmetyki kolorowe, jak i produkty do pielęgnacji, uważa bowiem, że podstawą udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Red Lipstick Monster pojawiła się ostatnio na premierze w sieci Sephora światowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin.
więcej
2018-10-16 | 06:32
Uroda
Kamila Szczawińska: Uwielbiam nowości kosmetyczne. Szczególnie te do pielęgnacji twarzy i włosów

Kamila Szczawińska: Uwielbiam nowości kosmetyczne. Szczególnie te do pielęgnacji twarzy i włosów

Modelka przywiązuje dużą wagę do pielęgnacji włosów. Jej zdaniem uzyskanie ciekawej stylizacji jest niemożliwe, gdy włosy nie są zdrowe, dlatego regularnie stosuje kosmetyki zapewniające im dobrą kondycję. Ma swoje ulubione produkty z solą morską, chętnie testuje jednak sezonowe nowości. W poniedziałek pojawiła się w sieci Sephora na premierze kosmetyków do makijażu Anastasia Beverly Hills i do pielęgnacji włosów marki Christophe Robin.
więcej
2018-10-16 | 06:15
Uroda
Produkty kultowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin są już dostępne w Polsce. Na premierze obecni byli twórcy marek

Produkty kultowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin są już dostępne w Polsce. Na premierze obecni byli twórcy marek

Anastasia Beverly Hills to potęga wśród marek beauty. Znana jest przede wszystkim z wysokiej jakości kosmetyków do makijażu brwi, palet cieni oraz produktów do konturowania. Wszystkie zostały zaprojektowane tak, aby umiejętnie wymodelować twarz i podkreślić jej piękno. Z kolei marka Christophe Robin proponuje szeroką gamę produktów pielęgnacyjnych do włosów naturalnych lub po koloryzacji. Obie marki trafiły na półki sieci Sephora.
więcej
2018-10-15 | 06:07
Uroda
Karolina Malinowska: Na co dzień niespecjalnie stylizuję włosy. Po prostu nie potrafię tego robić

Karolina Malinowska: Na co dzień niespecjalnie stylizuję włosy. Po prostu nie potrafię tego robić

Modelka podkreśla, że choć farbuje włosy średnio raz na cztery miesiące, to dba o nie codziennie. Podstawą pielęgnacji jest maska do włosów suchych, która ma silne działanie odżywiające, odbudowujące i regenerujące. Modelka zdradza też, że rzadko odwiedza salony fryzjerskie, a jej sekret w zaoszczędzaniu czasu i pieniędzy tkwi w dwóch szamponach: podtrzymującym kolor i nawilżającym.
więcej
2018-10-15 | 06:05
Uroda
Christophe Robin: Przy włosach farbowanych konieczna jest detoksykacja skóry głowy. Pomóc może zastosowanie soli morskiej

Christophe Robin: Przy włosach farbowanych konieczna jest detoksykacja skóry głowy. Pomóc może zastosowanie soli morskiej

Słynny kolorysta gwiazd podkreśla, że produkty sygnowane jego nazwiskiem są przede wszystkim dla kobiet, które koloryzują włosy, bowiem zbyt częste stosowanie farb i kosmetyków do stylizacji znacznie je osłabia i negatywnie odbija się na kondycji skóry głowy. Dlatego konieczna jest jej detoksykacja. W tej sytuacji wszechstronne działanie wykazuje na przykład oczyszczający, nawilżający i kojący szampon-peeling z solą morską. Osłabionym farbowaniem i używaniem słabej jakości kosmetyków włosom regularnie trzeba też dostarczać lipidów. Tutaj z kolei doskonale sprawdza się olejek lawendowy.
więcej
2018-10-15 | 06:00
Uroda
Polkom brakuje samoakceptacji. Najbardziej nie mogą się pogodzić z kształtem swojego brzucha, nóg i nosa

Polkom brakuje samoakceptacji. Najbardziej nie mogą się pogodzić z kształtem swojego brzucha, nóg i nosa

Badania przeprowadzone na zlecenie WHO pokazują, że co najmniej 90 proc. młodych Polek narzeka na swój wygląd, a jedynie 5 proc. ankietowanych w pełni akceptuje swoje ciało i dobrze czuje się nago. Najczęstszym powodem kompleksów jest kształt brzucha i dodatkowe kilogramy. Zdaniem dr Katarzyny Jasiewicz w większości przypadków taka postawa wynika z niskiego poczucia własnej wartości pielęgnowanego od pokoleń.
więcej
2018-10-12 | 06:17
Uroda
Zosia Ślotała: Zwykle lubię naturalny, delikatny i rozświetlony makijaż. Moim trendem na ten sezon są krwisto-czerwone usta

Zosia Ślotała: Zwykle lubię naturalny, delikatny i rozświetlony makijaż. Moim trendem na ten sezon są krwisto-czerwone usta

Na co dzień Zosia Ślotała stawia na dziewczęcą naturalność i make'up niemal niewidoczny. Najchętniej podkreśla oczy, wykorzystując w tym celu zagęszczające tusze do rzęs. Z kolei na czerwonym dywanie, stylistka często zniewala spojrzeniem w makijażu smoky eyes lub zmysłowymi ustami w kolorze krwistej czerwieni. Jeśli natomiast chodzi o pielęgnację skóry twarzy i włosów, to jej ulubionym kosmetykiem jest olejek arganowy.
więcej
2018-09-26 | 06:15
Konsument
Testy genetyczne zamiast diety cud. Coraz częściej pomagają w walce ze zbędnymi kilogramami

Testy genetyczne zamiast diety cud. Coraz częściej pomagają w walce ze zbędnymi kilogramami

Testy genetyczne pozwalają nie tylko określić skłonność do zachorowania na choroby przewlekłe i nowotwory. Umożliwiają także wykrycie nietolerancji pokarmowych, w tym glutenu i laktozy, pokazują, jak organizm przyswaja witaminy i składniki odżywcze, takie jak kwas foliowy, wapń i żelazo, oraz jak przetwarza w organizmie tłuszcze. Mając taką wiedzę, można określić skłonność pacjenta do wystąpienia cukrzycy czy chorób serca oraz ułożyć dla niego optymalną dietę, opartą o wrodzone predyspozycje organizmu.
więcej
2018-09-14 | 06:10
Problemy społeczne
70 proc. Polaków choruje na paradontozę. Nieleczona może prowadzić do utraty zębów i chorób serca

70 proc. Polaków choruje na paradontozę. Nieleczona może prowadzić do utraty zębów i chorób serca

Paradontoza nie jest chorobą wyłącznie ludzi starszych. Pierwsze objawy mogą pojawić się już u 30-latków, a nawet wcześniej. Dlatego bardzo ważne są regularne wizyty kontrolne u stomatologa. Nieleczona paradontoza może prowadzić do utraty zębów, zwiększa także ryzyko wystąpienia chorób serca oraz poronień. Najczęstszą przyczyną jej powstawania jest niewłaściwa higiena jamy ustnej.
więcej
2018-09-10 | 05:15
Uroda
90 proc. młodych Polek narzeka na swój wygląd. Tylko 5 proc. w pełni akceptuje swoje ciało

90 proc. młodych Polek narzeka na swój wygląd. Tylko 5 proc. w pełni akceptuje swoje ciało

Z badań przeprowadzonych na zlecenie WHO wynika, że co najmniej 90 proc. młodych Polek narzeka na swój wygląd, a jedynie 5 proc. ankietowanych dobrze czuje się nago i w pełni akceptuje swoje ciało. Kobiety, które nie mogą pogodzić się z niedoskonałościami, a także z upływem czasu, starają się za wszelką cenę – nawet kosztem swojego zdrowia – dążyć do doskonałości. Dr Katarzyna Jasiewicz podkreśla, że ciało nie musi być idealne, aby je lubić. Najważniejsze jest to, by o nie odpowiednio zadbać.
więcej
2018-09-06 | 06:20
Handel
Od 2019 roku duże zmiany na rynku kosmetycznym. Nowa ustawa nałoży na producentów i dystrybutorów szereg dodatkowych wymogów

Od 2019 roku duże zmiany na rynku kosmetycznym. Nowa ustawa nałoży na producentów i dystrybutorów szereg dodatkowych wymogów

W 2019 roku wejdzie w życie ustawa o produktach kosmetycznych, która ma uregulować i dopełnić obowiązujące prawo, a także zwiększyć ochronę konsumentów. Nowe przepisy nałożą na producentów i dystrybutorów kosmetyków szereg obowiązków, a także kary finansowe w razie błędów lub niedociągnięć. Etykiety i oznakowania dotyczące składu kosmetyków będą ujednolicone, a kontrola nad produkcją zostanie zaostrzona. Większość producentów i dystrybutorów nie ma się jednak czego obawiać, a branża pozytywnie ocenia projektowane zmiany.
więcej
2018-09-05 | 06:00
Uroda
Rozpoznanie kosmetyku naturalnego nie jest łatwe z powodu mylących informacji na opakowaniu. Najlepiej kierować się certyfikatem

Rozpoznanie kosmetyku naturalnego nie jest łatwe z powodu mylących informacji na opakowaniu. Najlepiej kierować się certyfikatem

Coraz większa popularność kosmetyków naturalnych, a jednocześnie brak jednoznacznej regulacji prawnej co do ich definicji sprawiają, że niektórzy producenci pozwalają sobie na spore nadużycia. Częstą praktyką jest chociażby umieszczanie na opakowaniu informacji, które sugerują konsumentowi, że ma do czynienia z preparatem naturalnym. Najlepszą gwarancją nie tylko naturalności, lecz także jakości produktu jest więc certyfikat.
więcej
2018-08-29 | 06:33
Uroda
Majka Jeżowska: Miewałam też w życiu takie momenty, że nie mogłam na siebie patrzeć. To wszystko wynikało z braku czasu i choroby

Majka Jeżowska: Miewałam też w życiu takie momenty, że nie mogłam na siebie patrzeć. To wszystko wynikało z braku czasu i choroby

Wokalistka przyznaje, że zależy jej na tym, żeby wyglądać młodo i atrakcyjnie, bo dzięki temu może się bez kompleksów prezentować na scenie w dopasowanych kreacjach. Szczupłą sylwetkę w dużej mierze zawdzięcza dobrym genom. Ale by utrzymać formę, stara się też panować nad codziennym menu i regularnie ćwiczyć, a oznaki zmęczenia na twarzy usuwa za pomocą nowoczesnych zabiegów upiększających. Jeżowska zdradza też, że był w jej życiu taki czas, kiedy z przerażeniem spoglądała w lustro.
więcej
2018-08-14 | 06:15
Handel
Co czwarty Polak kupuje ekologiczne kosmetyki. To efekt coraz silniejszego trendu slow life

Co czwarty Polak kupuje ekologiczne kosmetyki. To efekt coraz silniejszego trendu slow life

Brak parabenów, silikonów, detergentów, surowców z roślin genetycznie modyfikowanych i sztucznych barwników sprawia, że ekokosmetyki zyskują coraz większe uznanie konsumentów. Sięga po nie 25 proc. klientów, częściej kobiety – blisko 40 proc. Kosmetyki naturalne stanowią kilka procent rynku kosmetycznego w Polsce, jednak ze względu na silny trend slow life ich sprzedaż stale rośnie. Choć do Europy Zachodniej sporo nam jeszcze brakuje, to patrząc na ilość ekologicznych targów czy restauracji wege, szybko będziemy ją gonić – podkreślają eksperci.
więcej
2018-08-10 | 06:15
Handel
Dermokosmetyki i kosmeceutyki to najszybciej rozwijający się segment rynku kosmetycznego. Przyczynia się do tego m.in. rosnąca liczba alergików

Dermokosmetyki i kosmeceutyki to najszybciej rozwijający się segment rynku kosmetycznego. Przyczynia się do tego m.in. rosnąca liczba alergików

Rośnie popularność kosmeceutyków, czyli produktów z pogranicza kosmetologii i farmakologii. Obecnie cała kategoria dermokosmetyków jest najszybciej rozwijającym się segmentem rynku kosmetycznego z rocznym wzrostem na poziomie 6 proc. Popyt na innowacyjne kosmeceutyki rośnie, bo przybywa alergików, a ta grupa produktów stanowi istotny element profilaktyki alergii kontaktowych oraz związanych z nimi schorzeń, m.in. zapalenia skóry. Choroba ta – według danych ZUS – stanowi przyczynę nawet 200 tys. zwolnień lekarskich rocznie.
więcej