Newsy

Weronika Książkiewicz promuje kolekcję body zaprojektowaną przez swoją siostrę

2014-04-14  |  07:10

Weronika Książkiewicz wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej markę odzieżową należącą do jej siostry, Katarzyny. Zdjęcia zostały zrobione w Barcelonie, gdzie na stałe mieszka siostra aktorki. Gwiazda pomogła siostrze w kampanii, a przy okazji świętowała swoje urodziny w jednym z najpopularniejszych miast Hiszpanii.

Kulisy współpracy Weroniki Książkiewicz ze swoją siostrą, Katarzyną już są widoczne w internecie. Mieszkająca w Barcelonie właścicielka marki Rocking Body zaprosiła znaną siostrę do kampanii reklamowej swoich produktów. Weronika Książkiewicz wystąpiła w sesji zdjęciowej promującej kolekcję body, które współprojektowała jej siostra.

Ona sama uwielbia nosić body i zauważyła, że brakuje jej w sklepach wzorów, różnego rodzaju krojów i to było dla niej inspiracją do zrobienia takiej kolekcji. Ja nie byłam inspiracją dla siostry mówi Weronika Książkiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka skończyła w tym roku 33 lata. Kolejne urodziny postanowiła spędzić właśnie w Hiszpanii. Dzięki temu mogła pomóc siostrze, a przy okazji wypocząć. Zdjęcia z pobytu udostępniła swoim fanom.

Jak już obydwie byłyśmy w tak wspaniałym miejscu, z tak fantastycznymi rzeczami, to grzechem było po prostu nie zrobić fajnych zdjęć przyznaje aktorka.

Weronika Książkiewicz była w Barcelonie z synkiem Borysem oraz ukochanym Mitją Okornem.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.