Newsy

Agnieszka Maciąg: zima to dla mnie błogosławiony czas wewnętrznego rozwoju

2015-11-09  |  06:50

Modelka lubi zimę. Jest to dla niej czas wewnętrznego rozwoju i koncentracji na samej sobie. Agnieszka Maciąg ma własne sposoby na przetrwanie zimowych miesięcy w zdrowiu i dobrej kondycji. Podstawą jest odpowiednie odżywianie, dostosowane do cyklu biologicznego w przyrodzie.

Zdaniem Agnieszki Maciąg przy odpowiednim podejściu każda pora roku może być piękna, także nielubiana przez wielu ludzi zima. Modelka nie obawia się nadchodzących zimowych miesięcy, ma bowiem własne sposoby na ich przetrwanie. Najważniejsze – jej zdaniem jest – zachowanie dobrego zdrowia. Twierdzi, że popełniała wiele błędów, z czasem jednak nauczyła się tak dbać o swój organizm, by czuć się dobrze niezależnie od pogody i pory roku.

Jest takie piękne przysłowie: „Nie ma złej pogody, jest tylko złe ubranie”. Tak samo zima może być dobrym czasem, jeżeli wiemy, co jeść, żebyśmy mieli ogrzany i wzmocniony organizm – mówi Agnieszka Maciąg agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Podstawą dbałości o zdrowie podczas zimy jest dla niej pożywne, rozgrzewające śniadanie. Modelka wstaje rano i starannie przygotowuje pierwszy posiłek, którego bazą są ciepłe dania. Także kolejne posiłki w ciągu dnia i wypijane płyny skomponowane są zgodnie z cyklem biologicznym, czyli tym, co się aktualnie dzieje w przyrodzie.

Jesteśmy częścią natury, czy nam się to podoba, czy nie. Ulegamy jej prawom. Rozumienie tych praw pomaga nam być w swoim optymalnym stanie i pozwala czuć się dobrze – mówi Agnieszka Maciąg.

Modelka traktuje zimę jako wyjątkowo cenny czas w jej życiu.

To dla mnie błogosławiony czas, kiedy nie koncentruję się na świecie zewnętrznym, mój świat się zawęża do domu i do tego, co jest wewnątrz mnie – mówi Agnieszka Maciąg.

Efekty tego rozwoju są bardzo różne, najczęściej jednak przybierają postać kolejnej książki. Agnieszka Maciąg ma na swoim koncie aż cztery publikacje – trzy związane z gotowaniem oraz jeden tomik poezji.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.