Mówi: | Zosia Ślotała |
Zosia Ślotała: Open door w perfumerii to dla mnie jak Dzień Dziecka. Uwielbiam testować nowe kosmetyki
Jestem lojalna wobec niektórych marek, ale lubię też próbować nowości – mówi stylistka. Nowe kosmetyki najczęściej poznaje podczas dni otwartych zaprzyjaźnionej perfumerii Sephora i czuje się wówczas jak dziecko w sklepie z zabawkami. Twierdzi, że im jest starsza, tym chętniej sięga po produkty o jak najbardziej naturalnym składzie.
Od dłuższego czasu Zosia Ślotała wybiera przede wszystkim kosmetyki, których receptura oparta jest na składnikach pochodzenia naturalnego. Gwiazda nie ukrywa, że kiedyś nie przywiązywała do tego wagi i bez oporów kupowała produkty syntetyczne, zawierające konserwanty, sztuczne barwniki i substancje zapachowe.
– Staje się to dla mnie coraz ważniejsze i nie wiem, czy to dlatego, że jestem mądrzejsza, czy trochę starsza, ale rzeczywiście zaczęłam czytać etykiety i patrzeć na jak najbardziej naturalny skład – mówi Zosia Ślotała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Stylistka ma ulubione kosmetyki i jeśli polubi produkty danej marki, to zazwyczaj pozostaje im wierna. Lubi jednak także sięgać po nowości, zwłaszcza podczas dni otwartych w perfumeriach, gdzie może wypróbować najnowsze, często dopiero debiutujące na rynku marki.
– Open door w Sephorze dla mnie to jest jak Dzień Dziecka, jakby ktoś mnie wpuścił do sklepu z zabawkami, więc wszystkie nowości absolutnie testuję w domu, uwielbiam. Mimo że jestem lojalna wobec niektórych marek, to lubię też zobaczyć, co jest nowego na rynku – mówi Zosia Ślotała.
W tym sezonie gwiazda wybrała do testowania produkty dwóch marek, które dopiero wchodzą na polski rynek kosmetyczny. Jedną z nich jest uwielbiana przez Amerykanki Anastasia Beverly Hills – marka, na której w Polsce dotychczas pracowały wyłącznie niektóre wizażystki. Zosia Ślotała zachwyciła się przede wszystkim produkty do stylizacji brwi, z których słynie ta marka.
– Brwi, które w końcu nauczyłam się robić sama, co nie jest łatwe, bo zawsze jak chodziłam do makijażystki, to to idealnie wychodziło, wracałam do domu i nie potrafiłam tego powtórzyć – mówi gwiazda.
Spośród produktów tej marki Zosia Ślotała ceni również rozświetlacz do twarzy. Jej zdaniem użycie tego kosmetyku w połączeniu z delikatnym podkładem sprawia, że twarz wygląda na młodą i wypoczętą. Gwiazda chętnie testuje również produkty francuskiej marki Christophe Robin, która od 25 lat specjalizuje się w pielęgnacji i koloryzacji włosów. Zachwyciła się zwłaszcza maską na bazie olejków, którą nakłada się na włosy na noc.
– Te produkty mają czasami bardzo dziwny kolor, który wygląda przerażająco, bo jest fioletowy albo brązowy i to są szampony, więc w życiu byś nie pomyślała, że takim szamponem można włosy umyć, a one po prostu mają naturalne składniki i nie mają tych sztucznych elementów, które przeważnie dają i fajny zapach, i dają fajny odcień, a tak naprawdę nam szkodzą – mówi gwiazda.
Czytaj także
- 2018-10-16: Produkty kultowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin są już dostępne w Polsce. Na premierze obecni byli twórcy marek
- 2018-10-16: Kamila Szczawińska: Uwielbiam nowości kosmetyczne. Szczególnie te do pielęgnacji twarzy i włosów
- 2018-10-12: Zosia Ślotała: Zwykle lubię naturalny, delikatny i rozświetlony makijaż. Moim trendem na ten sezon są krwisto-czerwone usta
- 2018-03-06: Maja Sablewska: Lubię kosmetyki bardzo dobrej jakości. Na tym nie należy oszczędzać
- 2017-12-22: Zosia Ślotała: w tym roku po raz pierwszy święta będą u nas w domu
- 2017-10-19: Zofia Ślotała: Moja córka jest strojnisią i to jest bardzo fajny dodatek. Natomiast są ważniejsze rzeczy w życiu, których ją uczę
- 2017-11-15: Zosia Ślotała przygotowuje świąteczną kolekcję ubranek dla dzieci. Będzie to połączenie klasyki z nowoczesnymi wzorami
- 2017-11-20: Zosia Ślotała: Nigdy się nie umorduję podczas zakupów świątecznych. Jestem wysłannikiem całej rodziny, ale zawsze muszę mieć wszystko zaplanowane i spisane na kartce
- 2017-12-12: Złoto na ustach i smoky eyes w stylu grunge – te trendy zdominowały tegoroczny makijaż świąteczny
- 2017-12-13: W tegorocznym makijażu bożonarodzeniowym gwiazdy postawią na połysk i naturalność
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
Podczas realizacji zdjęć do programu „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” w Grecji Jakub Rzeźniczak mieszkał w pokoju z Radosławem Majdanem. Ucieszyło go to, bo w wolnych chwilach mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące aktualnej sytuacji w piłce nożnej. Miał też okazję się przekonać, czy mąż Małgorzaty Rozenek również jest perfekcyjnym panem domu. Niestety byłemu bramkarzowi zdarzało się chrapać, co przełożyło się na bezsenne noce Jakuba Rzeźniczaka.
Ochrona środowiska
Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić
Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.
Muzyka
Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.