Newsy

Magdalena Schejbal chciałaby wrócić do radia

2015-05-13  |  06:50

Magdalena Schejbal chce kontynuować współpracę z radiem. Aktorka trzy lata temu prowadziła audycję „Schejbalanga” w Polskim Radiu Czwórka i praca bardzo jej się spodobała. Schejbal przyznaje, że plany powrotu do radia są na razie odległe. Gdyby doszło jednak do współpracy z jakąś stacją, marzyłby się jej program na żywo.

Jeszcze wrócę do pracy w radiu. Włożyłam w to tyle wysiłku, tyle pracy i trochę się podszkoliłam w tych kwestiach, zdałam egzamin na kartę radiową i zamierzam to kontynuować. Natomiast na razie dzieje się tyle, że nie da się robić wszystkiego i nie można łapać wszystkich srok za ogon – mówi Magdalena Schejbal.

Jeśli jednak w przyszłości będzie miała okazję zacząć współpracę z radiem, chciałaby prowadzić audycję na żywo.

Bardzo dobrze się czuję w programach na żywo. Odpowiada mi ta adrenalina. Oczywiście zawsze jest trema i zawsze jest stres, ale to jest taka motywująca trema. Wiem, że muszę się spiąć i być na 100-proc. obrotach. To są jednak wszystko odległe plany – wyjaśnia.

Magdalena Schejbal jako radiowiec zadebiutowała w autorskiej audycji „Schejbalanga” w 2012 r. Była to audycja na żywo, podczas której słuchacze mogli dzwonić i wypowiadać się na tytułowy temat w programie. Program utrzymał się przez prawie rok. Obecnie aktorka gra w serialu „Mąż czy nie mąż” w stacji TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.