Mówi: | Małgorzata Leitner |
Funkcja: | agent gwiazd i modelek |
Małgorzata Leitner: Piękne, mądre kobiety są moim życiem. Uwielbiam dodawać im motywacji
Aby skutecznie promować modelki, trzeba kochać kobiece piękno – twierdzi agentka. Zapewnia też, że uwielbia pracować z pięknymi i inteligentnymi kobietami oraz dopingować je do osiągnięcia sukcesu. Z większością swoich podopiecznych nawiązuje bliskie relacje, jej zdaniem wzajemna sympatia jest bowiem podstawą w tej branży.
Blisko dwanaście lat temu za radą koleżanki Małgorzata Leitner otworzyła agencję Avant Models. Dziś pod jej opieką znajdują się największe gwiazdy polskiego modelingu i najlepiej rokujące debiutantki, m.in. Anna Jagodzińska, Kasia Struss i Karolina Pisarek. Małgorzata Leitner przez osiem lat była agentką Joanny Krupy, obecnie współpracuje z Magdaleną Mielcarz. Jej zdaniem, aby skutecznie wykonywać ten zawód i promować modelki, trzeba przede wszystkim lubić kobiety i kobiece piękno.
– Uwielbiam dziewczyny, które są piękne, które rozwijają skrzydła, uwielbiam dodawać im motywacji, z kolei to samo mnie motywuje do dalszej pracy. Piękne, mądre kobiety są moim życiem, nie ukrywam, że nakręca mnie to, dyscyplina, motywacja do tego, żeby z kogoś zrobić gwiazdę – mówi Małgorzata Leitner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Agentka twierdzi, że najtrudniejszym elementem jej zawodu jest cierpliwość i codzienna żmudna praca, której efekty zbiera się po długim czasie. Zdarza się, że na sukces jednej z dziewcząt trzeba pracować nawet wiele miesięcy. Jego osiągnięcie daje jednak całemu zespołowi mnóstwo pozytywnej energii i zapału do dalszej pracy.
– Kiedy odbieramy nagrody w imieniu modelek albo otwieramy okładki pism, na których są nasze modelki, trudno mi to teraz wyjaśnić, jaką radością to jest dla nas i całego teamu – mówi Małgorzata Leitner.
Właścicielka Avant Models znana jest z bliskich relacji ze swoimi podopiecznymi. Chętnie spędza z nimi wolny czas, wyjeżdża wspólnie na wakacje. Jej zdaniem wzajemna sympatia jest w tej branży niezbędna, agentka i modelka spędzają bowiem wiele czasu w swoim towarzystwie. Muszą mieć podobne temperamenty i cele, aby sprawnie pracować nad przyszłością zawodową przyszłej gwiazdy.
– Muszę mieć pewność, że dziewczyna, z której robimy gwiazdę, chce tego samego. Ważne jest, żeby charaktery się spinały, żebyśmy dobrze się rozumiały, żeby jedna drugą napędzała, bo to jest biznes ludzki, praca trochę jak w HR, połączenie dusz naprawdę się tutaj przydaje – mówi Małgorzata Leitner.
Agentka nie ukrywa, że nieodłącznym elementem pracy w show-biznesie są humory gwiazd. Rozumie to każdy agent z wieloletnim doświadczeniem. Jej zdaniem trzeba to akceptować i wykonywać swoje obowiązki.
– Nawet jeżeli gwiazdy mają humory, to naszym zadaniem jest w jakimś stopniu spełniać ich zachcianki, mimo wszystko pracować i mieć na oku, co jest prawdziwym celem tej współpracy i upewniać się, że z tego piedestału gwiazd nie schodzą – mówi Małgorzata Leitner.
Czytaj także
- 2024-03-12: Enej: Od dawna marzyliśmy o napisaniu piosenki do filmu. Na planie teledysku największe wrażenie zrobiła na nas Małgorzata Socha
- 2024-01-17: Natalia Janoszek: Wiedziałam, że dziewczyny z programu „Królowa przetrwania” mają już wyrobioną opinię na mój temat. Znalazłam się w ogniu ich pytań
- 2023-10-10: Monika Goździalska: Książka „Skandaliczne życie modelek” jest już bestsellerem, sprzedałam też do niej prawa filmowe. W listopadzie wychodzi jej druga część
- 2023-09-26: Wizyty w e-sklepach z odzieżą sportową mogą zaburzyć samoocenę wśród kobiet. Sposób promocji produktów skłania do porównywania się z sylwetkami modelek
- 2023-08-22: Małgorzata Tomaszewska: Na początku nie chciałam głośno mówić o ciąży. Widzowie jednak bardzo szybko dostrzegli mój odmienny stan
- 2023-08-11: Magdalena Stużyńska: Nowa seria „Przyjaciółek” będzie zbudowana na bazie ważnego wydarzenia w życiu bohaterów. Będą wątki dramatyczne, kryminalne i sentymentalne
- 2023-07-04: Katarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął. Było to dla nas bardzo opłacalne wyzwanie
- 2023-06-14: Katarzyna Butowtt: Nie nadawałam się do prowadzenia agencji modelek. Mój biznes był przejrzysty, ale klienci stosowali metody, do których nie chciałam się naginać
- 2023-05-11: Helena Norowicz: Nie mam żalu o to, że nie dostaję już propozycji z teatru, bo rozumiem, że sytuacja jest trudna. Ale liczę na to, że jeszcze kiedyś stanę na scenie
- 2023-02-13: Małgorzata Rozenek-Majdan: Nie wyjeżdżam nigdzie na ferie, bo dopiero zaczęłam pracę marzeń. Teraz skupiam się na „Dzień Dobry TVN”
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Jan Wieczorkowski: Ktoś, kto w internecie udostępnia pracę aktorów, zarabia na tym, a my nie. Tantiemy dla aktorów to kluczowa sprawa
Konkretne propozycje zmian w projekcie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych przesłał do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Związek Artystów Scen Polskich. Aktorzy walczą nie tylko o tantiemy z internetu. Domagają się również takich zapisów w ustawie, które bezspornie zagwarantują im prawo do wynagrodzenia od platform cyfrowych i sieci kablowych. Zdaniem Jana Wieczorkowskiego kwestia tantiem dla aktorów wzorem innych państw powinna być już dawno uregulowana. Przedstawiciele platform streamingowych nie wykluczają natomiast, że tantiemy spowodują wzrost opłat dla użytkowników.
Edukacja
Szkoły potrzebują procedur związanych z próbami samobójczymi uczniów. Niezbędne są także szkolenia dla nauczycieli i rodziców
W zatrważającym tempie wzrasta liczba prób samobójczych osób do 18. roku życia. Mniej dynamicznie zmienia się liczba prób zakończonych śmiercią. Wskazuje to na coraz większe problemy psychologiczne i emocjonalne młodych ludzi. Niezbędne są szkolenia, które mają uczyć pedagogów i rodziców, jak rozpoznać kryzys emocjonalny u dzieci, jak pomóc dziecku z problemami i jak reagować w razie nastąpienia próby samobójczej. Skuteczne działanie wymaga współpracy rodziców i nauczycieli.
Transport
Niska dostępność małych i tanich samochodów elektrycznych blokuje rozwój rynku. W ciągu kilku lat mają się pojawić modele w przystępnej cenie
Tylko 17 proc. samochodów elektrycznych sprzedawanych w Europie to pojazdy kompaktowe z tańszego segmentu B – wynika z raportu organizacji Transport & Environment (T&E). W latach 2018–2023 w segmencie kompaktowym (A i B) wprowadzono jedynie 40 modeli w pełni elektrycznych w porównaniu do 66 modeli dużych i luksusowych (D i E). Koncentracja na dużych samochodach premium sprawia, że średnia cena aut elektrycznych jest wciąż wysoka, a producenci hamują w ten sposób masowe wejście pojazdów elektrycznych na rynek.