Newsy

Agata Załęcka: Ania Lewandowska to cudowna dziewczyna. Bardzo dba o swojego męża

2017-03-17  |  06:45

Po spotkaniu z Robertem Lewandowskim aktorka została fanką futbolu. Gwiazda serialu „Na sygnale” jest też zachwyconą żoną piłkarza. Twierdzi, że Anna Lewandowska jest cudowną, ambitną i pewną siebie kobietą, która wspaniale dba o swego męża i jego kolegów z reprezentacji Polski.

Po zakończeniu zdjęć do serialu „Na sygnale” Agata Załęcka wybrała się z przyjaciółmi do Monachium. Na tamtejszym stadionie aktorka oglądała mecz między Bayernem Monachium z Hamburgerem SV w ramach 22. kolejki Bundesligi. Spotkanie zakończyło się wynikiem 8:0, przy czym trzy gole strzelił dla mistrzów Niemiec Robert Lewandowski.

– Robert grał we wspaniały, spektakularny sposób. Nie byłam fanką futbolu, piłki nożnej, ale zaczynam być – mówi Agata Załęcka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka twierdzi, że Robert Lewandowski bardzo ją zaskoczył. Po meczu zaproponował jej bowiem transport własnym samochodem do hotelu. Gwiazda nie ukrywa, że gestem tym piłkarz zrobił na niej niezwykle miłe wrażenie.

– Podpisał autografy z fanami i zaproponował podwózkę, a więc ekstremalnie mili ludzie – mówi Agata Załęcka.

Gwiazda serialu „Na sygnale” jest też zachwycona żoną piłkarza. Uważa, że Anna Lewandowska to wspaniała kobieta, pełna energii i pewności siebie, a także niezwykle przedsiębiorcza. Zdaniem aktorki żona Lewandowskiego pod względem charakteru bardzo przypomina ją samą.

– To dziewczyna, która bardzo dba o swojego męża, również o chłopaków z reprezentacji, ponieważ układa dla nich dietę – dla chłopaków z reprezentacji, nie tylko dla Roberta – mówi Agata Załęcka.

Aktorka zdradza, że podczas pobytu w Monachium gościła w domu Roberta Lewandowski. Z żoną polskiego piłkarza rozmawiała m.in. o świecie rodzimego show-biznesu.

Czytaj także

Kalendarium

Gwiazdy

Podróże

Hanna Lis: Izrael to fantastyczne miejsce. Byłam pozytywnie zaskoczona

Dziennikarka wyjechała w pierwszą od wielu miesięcy zagraniczną podróż. Spędziła kilka dni w Izraelu, którym jest zachwycona. Docenia zwłaszcza tamtejszą kuchnię, będącą mieszanką różnych tradycji kulinarnych. Gwiazda zamierza wrócić do Izraela już wkrótce wraz z ekipą programu „Bez planu”.

Sport

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Kampanie z udziałem sportowców zwiększają sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają do współpracy tych, którzy osiągają sukces w Polsce lub na arenie międzynarodowej. Kampanie reklamowe z udziałem sportowców mogą pełnić istotną rolę edukacyjną. Dlatego powinni oni promować produkty i usługi kojarzące się z aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia.

IT i technologie

W gry komputerowe gra ok. 1,3 mld ludzi na świecie. Polski rynek gier jest wart prawie 2 mld zł

W gry komputerowe gra kilkanaście milionów Polaków, a wartość polskiego rynku gier wynosi około 1,75 mld zł. Na całym świecie to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku nowych technologii napędzany rosnącymi wymaganiami sprzętowymi gier i oczekiwaniami graczy. Coraz więcej osób traktuje gry nie jako rozrywkę, ale sposób na życie, stąd rosnąca popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy.