Newsy

Małgorzata Tomaszewska: Sensacją tej ramówki TVP jest dla mnie „Sanatorium miłości”. Prowadząca jest idealnie dobrana

2019-02-20  |  06:51

Zdaniem Małgorzaty Tomaszewskiej niekwestionowanym hitem wiosennej oferty programowej TVP jest reality show „Sanatorium miłości”. Prezenterka nie ukrywa, że marzy o tym, by kiedyś być gospodynią właśnie takiego formatu, który przyciągnie przed telewizory miliony widzów. Gwiazda bardzo chwali sobie współpracę z telewizją publiczną, bo stawia przed nią wiele ciekawych wyzwań.

Małgorzata Tomaszewska podkreśla, że doskonale czuje się w „Pytaniu na śniadanie” i dokłada wszelkich starań, by przygotowany przez nią cykl był atrakcyjny dla widzów. Wcześniej była m.in. pogodynką Polsatu i prowadziła magazyn plotkarski „Pudelek Show” na antenie telewizji WP. Prezenterka wierzy jednak, że to TVP umożliwi jej dalszy rozwój zawodowy.

– Dla mnie sensacją tej ramówki jest „Sanatorium miłości”. Prowadząca jest idealnie dobrana, także wcale się tam nie szykuję. Ale jest to dla mnie hit i bardzo mi się podoba. I oczywiście „Pytanie na śniadanie”, bo to z nim jestem związana, więc moje serce jest tam – mówi agencji Newseria Małgorzata Tomaszewska, prezenterka.

Tomaszewska przygotowuje dla „Pytania na śniadanie” najświeższą porcję informacji z czerwonego dywanu. Prezenterka jednocześnie jest mamą, ale jak przyznaje, wypracowała sobie już takie zdolności logistyczne, które pozwalają jej łączyć pracę w porannym programie z opieką nad dzieckiem.

– Całe szczęście jak byłam pogodynką, to byłam przyzwyczajona do tego, że pracowałam od godziny piątej rano, więc teraz tak naprawdę ta siódma, ósma to jest dla mnie już późna godzina. I całe szczęście mogę wiele rzeczy przygotowywać w domu, także z maluchem, i to jest bardzo dobre. A czerwony dywan jest bardzo wdzięcznym zajęciem, żeby o nim opowiadać – mówi Małgorzata Tomaszewska.

Tomaszewska zdradza, że na razie nie planuje metamorfozy związanej z kolorem włosów. Dobrze czuje się w blondzie i uważa, że jest to idealny odcień na wiosnę.

Chyba w tym blondzie zostanę, tak mi się wydaje, bo rzeczywiście kojarzyłam się z rudym i ten rudy był taki dosyć płomienny przez długi czas. Ale muszę przyznać, że byłam zmęczona farbowaniem i teraz już tak od nasady mam te naturalne włosy. Poza tym, im się ma więcej lat, tym włosy podobno powinny być jaśniejsze, więc idę za tą regułą – mówi Małgorzata Tomaszewska.

Czytaj także

Kalendarium

Gwiazdy

Blanka Lipińska: Uwielbiam słodycze i to jest mój największy problem życiowy. Gdybym ich nie lubiła, tobym pewnie była połowę chudsza

Pisarka przyznaje, że ma wielką słabość do słodyczy. Dlatego czasami, żeby nie dokładać organizmowi zbyt wielu dodatkowych kalorii, przygotowuje ich wersje fit przy użyciu zamienników cukru. Zdradza też, że ostatnio, by pozbyć się zbędnych kilogramów, stawia na intensywne ćwiczenia w kombinezonie z elektrostymulacją.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Po zaręczynach czujemy z Emilianem, że jeszcze bardziej się kochamy. Jesteśmy non stop ze sobą i nie mamy siebie dosyć

Trenerzy Katarzyna Dziurska i Emilian Gankowski wspominają, że kiedy spotkali się za pierwszym razem, zupełnie między nimi nie zaiskrzyło. Nie przypuszczali nawet, że po kilku latach połączy ich tak gorące uczucie. Po nagraniach do programu „Dance, dance, dance” para wyjechała do Pragi i tam kulturysta oświadczył się swojej wybrance. Obydwoje podkreślają, że to magiczne wydarzenie jeszcze bardziej umocniło ich miłość. 

Farmacja

Pacjenci onkologiczni mogą być leczeni szybciej i skuteczniej. Walka z nowotworami wymaga jednak zmiany podejścia

Medycyna potrzebuje przejścia z systemu opartego na płatności za usługę na system płatności za wartość tej usługi dla pacjenta – podkreślają eksperci. Wdrożenie modelu value based healthcare umożliwi m.in. dalszy postęp w walce z nowotworami. Pacjenci nie będą musieli stać w długich kolejkach, tylko będą leczeni szybciej i skuteczniej, również dzięki terapiom personalizowanym. W tym zakresie dużą rolę do odegrania mają nowe technologie oraz współpraca szpitali, lekarzy i firm technologicznych. Przykładem takiej współpracy może być podpisanie listu intencyjnego między firmą Philips a warszawskim Centrum Onkologii Instytutem im. Marii Skłodowskiej-Curie.

Handel

Polacy stawiają na gotowe dania. Sięga po nie 85 proc. konsumentów, a rynek jest wart ponad 1 mld zł

Coraz szybsze tempo życia przekłada się na szybki rozwój rynku dań gotowych. Według Kantar Millward Brown po dania instant w kubeczkach sięga niemal 85 proc. Polaków, a cały rynek jest wart ponad 1 mld zł i rośnie w tempie blisko 7-proc. rocznie. Polacy coraz chętniej włączają do menu także te smaki, które poznają w trakcie podróży, stąd rosnący udział dań orientalnych, np. kuchni azjatyckiej. Producenci dostosowują swoją ofertę także do potrzeb wegan i wegetarian.