Newsy

Tomasz Oświeciński: Podczas urlopu chce być anonimowy. Kika razy byłem za granicą i nie miałem spokoju

2018-08-09  |  06:55

Aktor podkreśla, że lubi swoją pracę, jednak podczas urlopu rozpoznawalność bywa dla niego męcząca. Choć aktor nigdy nie odmawia fanom autografów i wspólnych zdjęć, to marzy, żeby chociaż na tydzień zaszyć się w takim miejscu, by nikt nie zwracał na niego uwagi.

Tomasz Oświeciński ma już zaplanowany tygodniowy urlop, jednak z różnych względów nie chce zdradzać kierunku swoich wakacyjnych wojaży. Wiadomo jednak, że nie będzie to żaden z popularnych kurortów obleganych przez turystów.

– Są szanse na wakacje, myślę, że będzie to koniec sierpnia. Czasami przyda się odpocząć i chciałbym wtedy zachować anonimowość. Jak pojadę gdzieś na jakąś wyspę, to chciałbym iść normalnie i żeby nikt mi nie przeszkadzał. Lubię to, co robię, w życiu nie odmówiłem nikomu zdjęcia i autografu, natomiast czasami przydałoby się usiąść na trawie i nic nie robić, żeby nikt nie nakręcił, że np. trzymasz drinka w ręku albo leżysz na trawie. Mieć spokój, to są moje marzenia na wakacje. Chociaż byłem teraz za granicą parokrotnie i też nie miałem spokoju, ale tym razem pojadę tak daleko, że mnie nie znajdą – mówi agencji Newseria Lifestyle Tomasz Oświeciński.

Choć wakacje będą krótkie, to aktor chce jak najlepiej spożytkować wolny czas tak, by po powrocie ze zdwojoną siłą ruszyć do pracy. A przed nim kolejne wyzwania i nowa produkcja.

– We wrześniu mam kolejny film. Uwielbiam swoją pracę, nie jest tak, jak słyszę często w radio rano: dzień dobry, poniedziałek, wszyscy są źli i w ogóle, albo super bo piątek. Swoją pracę kocham i dla mnie nie ma różnicy, czy gram w poniedziałek czy w piątek. Nie ma dla mnie żadnego problemu, że muszę wstać o siódmej rano w niedzielę, po prostu kocham to, co robię – mówi Tomasz Oświeciński.

Tomasz Oświeciński sympatię widzów zdobył dzięki udziałowi w programie „Agent-Gwiazdy”. Znany jest również z serialu „M jak miłość”, gdzie wciela się w postać Andrzejka, oraz z roli Stracha w obu częściach „Pitbulla" Patryka Vegi.

Czytaj także

Żywienie

Katarzyna Bosacka: Nie należy zbyt długo grillować mięsa. Powstają w nim substancje rakotwórcze

Dziennikarka przekonuje, że nieumiejętne grillowanie jest bardzo niebezpieczne dla zdrowia. W swoich programach niejednokrotnie udowadniała już, że wdychanie dymu i spalin z grilla zwiększa ryzyko powstania chorób nowotworowych. Dodatkowo naukowcy alarmują, że 200 gramów kiełbasy przyrządzonej na tradycyjnym grillu węglowym dostarcza nam 100 razy więcej szkodliwego benzo(a)pirenu niż 20 wypalonych papierosów. Tego typu urządzenia szkodzą zarówno na etapie rozpalania, jak i przyrządzania żywności.

Partner sekcji zdrowie

Gwiazdy

Maja Hyży: jestem bardzo rodzinna. Tak jestem wychowana i nie wyobrażam sobie spędzać świąt bez mojej rodziny

Wokalistka podkreśla, że jest bardzo przywiązana do tradycji i z przyjemnością kultywuje świąteczne zwyczaje. Wielkanoc kojarzy jej się z czasem spędzonym z rodziną, z koszyczkiem przystrojonym bukszpanem i okolicznościowymi dekoracjami. Wokalistka zdradza, że chętnie maluje wtedy z dziećmi pisanki, piecze swój popisowy sernik i przygotowuje jajka faszerowane w skorupce.

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii. 

Moda

Dorota Goldpoint: Sporo uwagi poświęciłam kolekcji weddingowej. Ślub Harry’ego i Meghan odcisnął bardzo duże piętno na modzie

Projektantka stworzyła ślubną kolekcję dla gości weselnych. Skierowana jest ona do wielu pokoleń, więc każda z pań znajdzie w niej odpowiednią kreację na wesele, niezależnie od roli, jaką pełni w tym dniu. W kolekcji dominuje pudrowy róż, mięta i złamana biel. Wyraźnym akcentem są też printy kwiatowe. Po raz pierwszy marka zaproponowała również dziecięce sukienki z jedwabnej organzy i szyfonu.