Wszystkie newsy

2017-09-05 | 06:46
Media
Izabela Janachowska została zaproszona do udziału w programie „Drzewo marzeń”. Prezenterka będzie spełniać życzenie związane z przygotowaniami do ślubu Wszystkie newsy

Izabela Janachowska została zaproszona do udziału w programie „Drzewo marzeń”. Prezenterka będzie spełniać życzenie związane z przygotowaniami do ślubu

Nowy program TVN zadebiutował na antenie 3 września. Jego twórcy postawili sobie za cel spełnianie marzeń wskazanych przez dzieci w wieku od 8 do 13 lat, z tym że nie dotyczą one ich samych, tylko bliskich im osób. Izabela Janachowska podkreśla, że ani chwili nie wahała się, by dołożyć swoją cegiełkę do „Drzewa marzeń”, bo jest to projekt wyjątkowy. Jej zadaniem było zrealizowanie życzenia małej dziewczynki, która chciała zrobić wyjątkowy prezent swojej cioci.
więcej
2017-09-04 | 06:31
Media
Michał Piróg zasiądzie w jury show o fryzjerach „Mistrzowskie cięcie”. Tancerz współpracuje również przy produkcji pakistańskiego filmu

Michał Piróg zasiądzie w jury show o fryzjerach „Mistrzowskie cięcie”. Tancerz współpracuje również przy produkcji pakistańskiego filmu

„Mistrzowskie cięcie” to program, w którym jury wyłoni najlepszego fryzjera w Polsce. Zdaniem Michała Piróga show może mocno zaskoczyć widzów, bo większość uczestników ma specyficzne podejście do zawodu. Poza nim jurorami w nowej produkcji TVN Style będą fryzjer gwiazd i autor metamorfoz Maciej Maniewski oraz stylistka Alicja Napiórkowska, a program poprowadzi Gabi Drzewiecka.
więcej
2017-09-01 | 06:41
Media
Mateusz Gessler gospodarzem nowego programu stacji TVN. W Drzewie marzeń będzie pomagał dzieciom spełnić marzenia bliskich im osób

Mateusz Gessler gospodarzem nowego programu stacji TVN. W "Drzewie marzeń" będzie pomagał dzieciom spełnić marzenia bliskich im osób

Jako prowadzący nowy format "Drzewo marzeń" Mateusz Gessler odwiedzi kilka polskich szkół. Uczniów poprosi wymyślenie marzeń, które miałby spełnić. Co istotne, dzieci będą mogły podać nie własne pragnienia, a marzenia bliskich im osób np. członków rodziny lub przyjaciół. Restaurator zapowiada, że program obfitować będzie w emocje.
więcej
2017-08-28 | 06:43
Media
Operatorem w filmie dokumentalnym o Wojciechu Młynarskim był jego wnuk. Nagrał ostatni wywiad z artystą

Operatorem w filmie dokumentalnym o Wojciechu Młynarskim był jego wnuk. Nagrał ostatni wywiad z artystą

Największą siłą filmu „Młynarski. Piosenka finałowa” jest – zdaniem Agaty Młynarskiej – ostatni wywiad, jakiego udzielił jej ojciec. W obrazie Alicji Albrecht wypowiadają się również jego bliscy oraz przyjaciele, zawartych zostało też wiele nieznanych dotąd materiałów fotograficznych. Dziennikarka odczuwa wyjątkową satysfakcję, że przy filmie tym pracował jej syn, operator Tadeusz Kieniewicz.
więcej
2017-08-23 | 06:00
Internet
Ponad połowa Polaków wierzy w informacje publikowane w mediach społecznościowych. Tymczasem 20 proc. wiadomości tam zamieszczanych jest fałszywych

Ponad połowa Polaków wierzy w informacje publikowane w mediach społecznościowych. Tymczasem 20 proc. wiadomości tam zamieszczanych jest fałszywych

Media społecznościowe stają się głównym dostawcą informacji z kraju i świata dla coraz większej liczby osób. Jak wynika z badania Eurobarometru, 53 proc. Polaków uznaje treści publikowane na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter za prawdziwe. Tymczasem 20 proc. informacji pojawiających się w internecie pisanych jest przez boty, czyli zaprogramowane roboty udające człowieka.
więcej
2017-08-22 | 06:30
Farmacja
Media społecznościowe zamiast porady lekarskiej. Polacy coraz częściej w sieci szukają opinii o suplementach diety i lekarzach

Media społecznościowe zamiast porady lekarskiej. Polacy coraz częściej w sieci szukają opinii o suplementach diety i lekarzach

Internet staje się pierwszym źródłem wiedzy medycznej i coraz częściej zastępuje wizyty u lekarzy – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach społecznościowych użytkownicy najczęściej szukają rekomendacji w sprawie suplementów diety i opinii o lekarzach. Porad udzielają przede wszystkim internetowi eksperci, blogerzy i sportowcy, rzadziej branżowi specjaliści.
więcej
2017-08-21 | 06:40
Handel
Neony wracają do łask reklamodawców. Marki stawiają na dawne symbole

Neony wracają do łask reklamodawców. Marki stawiają na dawne symbole

Neony reklamowe są jednym z najbardziej charakterystycznych symboli dawnej Warszawy. Moda na nie odżywa i świetlne rurki powoli wracają do reklamy. Po dawne symbole sięga coraz więcej marek. Część neonów zamierza odtworzyć Wedel. Wróci do neonów, które w dwudziestoleciu międzywojennym zdobiły fabrykę czekolady i jej firmowe sklepy.
więcej
2017-08-16 | 06:31
Media
Joanna Moro o serialu „Lifting”: gram piękną pielęgniarkę, która jest żywą reklamą kliniki medycyny estetycznej

Joanna Moro o serialu „Lifting”: gram piękną pielęgniarkę, która jest żywą reklamą kliniki medycyny estetycznej

„Lifting” to satyryczne przedstawienie wiecznego dążenia do wyidealizowanego piękna. Wszystkie postaci są wyliftingowane, wszystkie są perfekcyjne, z drugiej strony czegoś im brakuje. Tak jak w życiu – podkreśla Joanna Moro. Aktorka wciela się w rolę pielęgniarki Margarety, której wygląd ma być dla klientów kliniki chirurgii plastycznej dowodem na to, że skalpel może uczynić cuda. Moro wierzy, że internetowy serial trafi również poza granice Polski.
więcej
2017-08-14 | 06:50
Media
Robert Makłowicz: TVP wypluła mnie, wyzuwszy wcześniej. Ale cieszę się z tego

Robert Makłowicz: TVP wypluła mnie, wyzuwszy wcześniej. Ale cieszę się z tego

Dziennikarz nie żałuje rozstania z TVP, odczuwa jednak niesmak związany z okolicznościami swojego zwolnienia. Twierdzi, że nigdy manifestował swoich poglądów politycznych na antenie TVP. Opinii na temat programów informacyjnych telewizji publicznej nie zamierza jednak zmieniać.
więcej
2017-08-10 | 06:41
Media
Monika Staruch: „Ślub od pierwszego wejrzenia” to amplituda emocji. Momentami to przybiera barwę filmów Hitchcocka

Monika Staruch: „Ślub od pierwszego wejrzenia” to amplituda emocji. Momentami to przybiera barwę filmów Hitchcocka

Na antenę TVN wraca „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Gospodarze programu zapewniają, że nowy sezon jak znacznie ciekawszy od poprzedniego. Ma obfitował w emocje i zwroty akcji. Ich zdaniem nauka nie jest w stanie zagwarantować sukcesu małżeńskiego, może jednak znacznie ułatwić znalezienie idealnego partnera.
więcej
2017-08-09 | 06:43
Media
Małgorzata Rozenek: Mój nowy program będzie hardkorem. Dla mnie to przygoda życia

Małgorzata Rozenek: Mój nowy program będzie hardkorem. Dla mnie to przygoda życia

To będzie petarda – zapowiada prezenterka, która zaczęła kręcić zdjęcia do nowego programu TVN. Podkreśla, że format ten stanowi dla niej ogromne wyzwanie. Nie zna bowiem żadnych kolejnych zadań, jakie postawią przed nią producenci. Bywa zaskoczona wiarą, jaką pokładają w nią twórcy programu.
więcej
2017-08-09 | 06:35
Konsument
Media społecznościowe walczą ze spamem, obraźliwymi komentarzami i treściami słabej jakości. Wprowadzają też nowe opcje dla reklamodawców

Media społecznościowe walczą ze spamem, obraźliwymi komentarzami i treściami słabej jakości. Wprowadzają też nowe opcje dla reklamodawców

Facebook wprowadził nowe narzędzia do walki z fake newsami i treściami niskiej jakości, spamującymi innych użytkowników. Ochronę przed spamem wdrożył także Instagram. Dodatkowo w tym serwisie odpowiednie filtry będą usuwać obraźliwe treści pod postami. Media społecznościowe rozbudowują też swoje funkcje dla reklamodawców. Na Snapchacie nowa aplikacja pozwala na samodzielne tworzenie reklam. Reklamy pojawią się również w komunikatorze Messenger.
więcej
2017-08-07 | 06:35
Konsument
Reklamodawcy coraz częściej sięgają po blogerów i vlogerów. Ich udział zwiększa sprzedaż nawet trzykrotnie

Reklamodawcy coraz częściej sięgają po blogerów i vlogerów. Ich udział zwiększa sprzedaż nawet trzykrotnie

W Stanach Zjednoczonych influencer marketing, czyli promocję przez liderów opinii, np. blogerów i vlogerów, w swojej komunikacji wykorzystuje blisko 65 proc. firm. W Polsce, choć mniej popularny, jest coraz częściej wykorzystywany przez marki. Kampanie z udziałem znanych z mediów społecznościowych osób mogą zwiększyć sprzedaż nawet dwu-, trzykrotnie. Przy wyborze influencera firmy powinny zwracać uwagę na spójność wizerunku. Inaczej stracą na tym obie strony.
więcej
2017-08-04 | 06:41
Media
Karolina Korwin-Piotrowska: Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie. A ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje

Karolina Korwin-Piotrowska: Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie. A ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje

Dziennikarka wraca na antenę z dwoma nowymi programami. Na początku sierpnia w TVN Fabuła zadebiutował cotygodniowy magazyn „DKF”, w którym dziennikarka rozmawia z ludźmi kina o ich pracy. Na przełomie września i października na antenie TVN Style pojawi się natomiast magazyn „#Sława” – jego tematem będzie popkultura. Gwiazda zapewnia jednak, że program ten nie będzie wzorowany na „Maglu towarzyskim”.
więcej
2017-08-01 | 06:42
Media
Aleksandra Kostka: ze względu na rodzinę zdecydowałam się zrezygnować z teatru i pracować w mediach

Aleksandra Kostka: ze względu na rodzinę zdecydowałam się zrezygnować z teatru i pracować w mediach

Tęsknię za teatrem, to mój żywioł – mówi prezenterka. Podkreśla jednocześnie, że choć ma nadzieję na powrót do wyuczonego zawodu, na razie skupia się na karierze w telewizji. Na pracę pogodynki zdecydowała się blisko 10 lat temu, by spędzać więcej czasu z mężem i dziećmi.
więcej