Wszystkie newsy

2016-12-22 | 06:40
Konsument
Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe i nowe technologie Wszystkie newsy

Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe i nowe technologie

W sezonie świątecznym rośnie gotowość społeczeństwa do bezinteresownej pomocy potrzebującym. Ulubioną formą działalności dobroczynnej Polaków jest wrzucanie pieniędzy do puszek, przekazanie 1 proc. podatku na szczytny cel albo wysłanie charytatywnego SMS-a. Rośnie też wsparcie dla głośnych, ogólnopolskich akcji takich jak WOŚP czy Szlachetna Paczka, które rok do roku biją kolejne rekordy. Dla organizacji dobroczynnych coraz większe znaczenie mają nowe technologie, wsparcie mediów społecznościowych i różnorodność kanałów, dzięki którym mogą dotrzeć do potencjalnych darczyńców.
więcej
2016-12-19 | 06:45
Media
Gwiazdy programu „Ostre Cięcie” Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków

Gwiazdy programu „Ostre Cięcie” Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków

Dwaj mistrzowie fryzjerstwa Andrzej Wierzbicki oraz Tomasz Schmidt, znani z telewizyjnego programu „Ostre Cięcie”, wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków do włosów. Produkty będą oparte na wyciągach ziołowych i naturalnych składnikach, ale ceny poszczególnych produktów mają być przystępne dla klientów. Marka Wierzbicki & Schmidt będzie dystrybuowana poprzez sieć drogerii Rossmann.
więcej
2016-12-13 | 06:55
Media
Agnieszka Woźniak-Starak: psychicznie przygotowuję się do kolejnej edycji, już nie Azja, ale ciągle express

Agnieszka Woźniak-Starak: psychicznie przygotowuję się do kolejnej edycji, już nie Azja, ale ciągle express

Wiosną przyszłego roku dziennikarka zamierza ponownie pojawić się na antenie TVN Style. Twierdzi, że czuje się wyjątkowo związana z tą stacją, lubi też kanały tematyczne. Gwiazda przygotowuje się także do drugiego sezonu „Azja Express”, z zupełnie nową destynacją. Zdjęcia mają ruszyć już na wiosnę.
więcej
2016-12-13 | 06:45
Media
Katarzyna Zielińska została ambasadorką sieci centrów handlowych Quick Park

Katarzyna Zielińska została ambasadorką sieci centrów handlowych Quick Park

Aktorka jest zwolenniczką szybkich zakupów w kameralnej atmosferze, wybiera więc mniejsze centra handlowe. Podkreśla, że ceni w nich łatwy dostęp do produktów i możliwość sprawnego zaparkowania samochodu. Dlatego zdecydowała się na długookresową współpracę z siecią nowo powstających regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park.
więcej
2016-12-08 | 06:50
Media
Hanna Lis: „Bez planu” inspiruje widzów. Drugi sezon będzie jeszcze lepszy

Hanna Lis: „Bez planu” inspiruje widzów. Drugi sezon będzie jeszcze lepszy

Będzie drugi sezon programu „Bez planu”. Obecnie Hanna Lis wybiera potencjalne destynacje. Twierdzi, że tym razem chciałaby zabrać widzów do Szwecji, Laosu i jednego z państw Ameryki Południowej.
więcej
2016-12-02 | 06:45
Media
Piotr Kraśko: podziwiam tych, którzy publikują zdjęcia na Instagramie kilka razy dziennie

Piotr Kraśko: podziwiam tych, którzy publikują zdjęcia na Instagramie kilka razy dziennie

Dziennikarz docenia zalety Instagrama i chętnie ogląda zdjęcia publikowane przez takie media jak „New York Times” czy „National Geographic”. Obserwuje też profile ulubionych marek samochodowych. Swoje zdjęcia publikuje jednak sporadycznie – w ciągu kilku miesięcy zamieścił niewiele ponad 30 fotografii.
więcej
2016-12-01 | 07:15
Media
Beata Tadla: praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić

Beata Tadla: praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić

Pracę w TVP dziennikarka uważa za wyjątkowo ważny czas dla jej rozwoju zawodowego. Twierdzi, że żadna inna praca nie stawiała przed nią tak ciekawych wyzwań. Tadla żałuje natomiast, że jej kariera w tym medium skończyła się w tak przykrych okolicznościach. Jej zdaniem praca w TVP jest obecnie obarczona dużym ryzykiem zwolnienia.
więcej
2016-12-01 | 07:00
Media
Aleksandra Woźniak: Nie mam ochoty fotografować, co piję i robię. Media społecznościowe to rodzaj niewolnictwa

Aleksandra Woźniak: Nie mam ochoty fotografować, co piję i robię. Media społecznościowe to rodzaj niewolnictwa

Aktorka nie przepada za mediami społecznościowymi, docenia jednak ich przydatność w show-biznesie. Jej zdaniem duża liczba fanów i polubień przekłada się na propozycje zawodowe. Ona sama nie potrafi się jednak promować na Facebooku lub Instagramie. Najczęściej publikuje zdjęcia swojego kota, zamiast tak modnych wśród gwiazd selfie.
więcej
2016-11-23 | 07:10
Media
Piotr Kraśko: To był wspaniały rok. Czuję, że oddycham pełnią życia

Piotr Kraśko: To był wspaniały rok. Czuję, że oddycham pełnią życia

Dziennikarz pozytywnie ocenia kilka miesięcy pracy w TVN. Twierdzi, że tworzenie dwóch całkiem odmiennych formatów, takich jak „Fakty z zagranicy” oraz „Dzień Dobry TVN”, daje mu ogromną satysfakcję zawodową. Nie zgadza się też z opinią, że telewizja śniadaniowa to gorszy rodzaj dziennikarstwa.
więcej
2016-11-21 | 06:55
Media
Beata Tadla: w nowej książce chciałam odczarować świat mediów, żeby widzowie spojrzeli na nas przychylniejszym okiem

Beata Tadla: w nowej książce chciałam odczarować świat mediów, żeby widzowie spojrzeli na nas przychylniejszym okiem

Jutro premiera czwartej książki Beaty Tadli. „Czego oczy nie widzą” to podsumowanie 25-letniej kariery zawodowej dziennikarki. Pisze w niej o najtrudniejszych momentach w pracy, ciekawych gościach i kulisach wpadek na wizji. Gwiazda twierdzi, że jej celem było m.in. pokazanie całości pracy dziennikarzy, której widzowie nie znają i często nie rozumieją.
więcej
2016-11-02 | 06:30
Handel
Rosną wydatki reklamowe branży modowej. 70 proc. budżetów trafia do magazynów kobiecych i dla mężczyzn

Rosną wydatki reklamowe branży modowej. 70 proc. budżetów trafia do magazynów kobiecych i dla mężczyzn

Sektor modowy wydał na reklamę w pierwszym półroczu 112 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z analiz Codemedia. Prym w wydatkach wiodły marki odzieżowe, a także producenci i dystrybutorzy zegarków oraz biżuterii. Największy kawałek z tego tortu tradycyjnie przypadł w udziale magazynom, ale przed Bożym Narodzeniem skorzystać może też telewizja.
więcej
2016-10-27 | 06:40
Media i PR
K. Skowroński: W mediach nie słychać głosu młodych osób. Telewizja publiczna powinna otworzyć drzwi dla części z nich

K. Skowroński: W mediach nie słychać głosu młodych osób. Telewizja publiczna powinna otworzyć drzwi dla części z nich

W mediach publicznych brakuje głosu młodych osób – uważa Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, który w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej przedstawił ideę TVP27 – kanału robionego dla młodych i przez młodych. Z powodu braku programów adresowanych do młodych widzów tradycyjne medium przegrywa z internetem.
więcej
2016-09-27 | 06:55
Media
Szymon Majewski: coraz więcej pism dla pań zaczyna traktować kobiety serio

Szymon Majewski: coraz więcej pism dla pań zaczyna traktować kobiety serio

Zdaniem Szymona Majewskiego polska prasa kobieca stoi na coraz wyższym poziomie. Magazyny tego typu nie ograniczają się już wyłącznie do porad związanych z pielęgnacją urody czy prowadzeniem domu. Oferują ciekawie podaną wiedzę z zakresu psychologii, zwłaszcza relacji rodzinnych i związków. Publicysta sam chętnie czerpie wiedzę z prasy kobiecej.
więcej
2016-09-27 | 06:50
Media
Ewa Wachowicz: Poziom „Top Chefa” był wyśrubowany. Nasi kucharze mieli tak duże ego, że przestało się mieścić na talerzu

Ewa Wachowicz: Poziom „Top Chefa” był wyśrubowany. Nasi kucharze mieli tak duże ego, że przestało się mieścić na talerzu

Udział gwiazd w 7. sezonie „Top Chefa” to oddech potrzebny branży gastronomicznej – uważa Ewa Wachowicz. Jej zdaniem uczestnicy poprzednich edycji odznaczali się bardzo wysokimi umiejętnościami, ale i niezwykłą pewnością siebie. Jurorka jest pozytywnie zaskoczona, że gwiazdy również doskonale radzą sobie w kuchni, a dla większości z nich gotowanie jest prawdziwą pasją.
więcej
2016-09-22 | 06:50
Media
Dawid Woliński: Aby być modelką trzeba mieć talent. Liczy się uroda, charyzma i barwna osobowość

Dawid Woliński: Aby być modelką trzeba mieć talent. Liczy się uroda, charyzma i barwna osobowość

Według Dawida Wolińskiego idealna modelka powinna mieć nie tylko piękne ciało i twarz, lecz także charyzmę i barwną osobowość. Projektant twierdzi, że w 6. edycji „Top Model” już wybrał osoby, które mają te cechy. Jego zdaniem to właśnie walka o faworytów powoduje najwięcej spięć i emocji między jurorami. Zapewnia, że w pokoju obrad mają miejsce dantejskie sceny.
więcej