Wszystkie newsy
2017-02-09 | 06:55
Media
Ewa Farna: jeśli po „Idolu” niektórzy uczestnicy będą w stanie żyć z muzyki, to będzie to nasz sukces
Zdaniem wokalistki celem „Idola” nie jest znalezienie potencjalnej supergwiazdy. Sukcesem jurorów będzie raczej umożliwienie pasjonatom utrzymywania się z muzyki. Ewa Farna uważa, że w Polsce możliwe jest zaistnienie na scenie muzycznej bez skandali i stałej obecności w mediach. Przykładem takich artystów jest Dawid Podsiadło i Monika Brodka.
2017-02-03 | 06:30
Media i PR
Radio zwiększyło wpływy z reklamy. Dobra sytuacja ma się utrzymać także w tym roku
Przychody reklamowe polskich stacji radiowych w ubiegłym roku wzrosły o kilka procent. W tym roku reklamodawcy nie powinni zwolnić tempa. Ich wydatki na promocję w radiu – zgodnie z oczekiwaniami branży i ekspertów – mają rosnąć szybciej niż w telewizji. Radio może zaoferować wiele możliwości, których nowoczesne i inne tradycyjne media nie są w stanie. Nie ma drugiego tak intymnego i bliskiego odbiorcy medium jak radio – ocenia Łukasz Suda, dyrektor programowy Radia Kolor.
2017-01-27 | 06:45
Media
Margaret, Katarzyna Bosacka i Fundacja Rak'n'Roll wśród laureatów nagrody Radia Kolor Grube Ryby 2017
Radio Kolor po raz kolejny przyznało nagrody Grube Ryby. Wśród laureatów znaleźli się: Margaret, Lotnisko Chopina w Warszawie, Pracownia Cukiernicza "Zagoździński", fundacja Rak'n'Roll oraz dziennikarka Katarzyna Bosacka. Statuetki zostały wręczone podczas gali z okazji 24. urodzin stacji.
2017-01-26 | 06:55
Media
Joanna Krupa: w programie „Misja Pies” widzowie zobaczą mnie jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom
Modelka została gospodynią nowego programu „Misja Pies”. Będzie w nim pomagać Polakom w wyborze odpowiedniego dla nich pupila oraz ułożeniu relacji między psem a właścicielem. Modelka twierdzi, że program ten był jej wielkim zawodowym marzeniem.
2017-01-26 | 06:50
Media
Martyna Wojciechowska: w Travel Channel pokazywać będę prawdziwe podróże, a nie lukrowane widoki z pocztówek
Dziennikarka twierdzi, że znajduje się w ciekawym momencie życia zawodowego. Jako dyrektor programowa Travel Channel może bowiem przełożyć swoje wieloletnie doświadczenie podróżnicze na język telewizji. W nowym kanale Grupy TVN zamierza pokazywać prawdziwe emocje przeżywane przez podróżników, przybliżać widzom obce kultury i inspirować do zwiedzania świata.
2017-01-19 | 06:35
Sport
Aktywność fizyczna jednym z gorących internetowych tematów stycznia. Kluby fitness powinny postawić na promocję w social mediach
Na początku roku liczba osób odwiedzających kluby fitness drastycznie się zwiększa. To efekt ambitnych postanowień noworocznych. Ten trend widać także w mediach społecznościowych. Od września do początku stycznia na ten temat pojawiło się 11 tys. publikacji, które wywołały 600 tys. interakcji – wynika z badania IMM. Internauci dyskutują m.in. o cenach karnetów, długości trwania umowy i jakości sprzętu. Zainteresowanie użytkowników social mediów powinno skłonić branżę fitness do większej aktywności w serwisach.
2017-01-18 | 06:55
Media
Jarosław Kret: z Nową TV jeszcze negocjujemy
Prezenter nie wyklucza, że wróci do prowadzenia prognozy pogody. Twierdzi, że prowadzi rozmowy z Nowa TV, na antenie której pojawił się gościnnie na początku roku. Zapewnia też, że nie narzeka na nudę w życiu zawodowym, opublikował bowiem nową książkę, pracuje nad kolejną, pełni też funkcję redaktora naczelnego magazynu "Eden".
2017-01-17 | 06:10
Media
Konrad Gaca wraca na antenę TVP2. Jutro premiera 4. edycji cyklu „Odchudzanie na śniadanie”
W każdą środę Konrad Gaca będzie przekazywał widzom „Pytania na śniadanie” porady związane z odchudzaniem i zdrową dietą. Ekspert twierdzi, że cykl „Odchudzanie na śniadanie” jest dla niego ważny, może bowiem dzięki niemu motywować ogromną liczbę Polaków. Konrad Gaca planuje także wydanie kolejnej książki oraz otwarcie nowego ośrodka Gaca Centrum.
2017-01-16 | 06:45
Media
Odeta Moro: jestem absolutnie wkręcona w nowy program. Dobrze, że ktoś mi zaufał i dostałam cały weekend
Dziennikarka została gospodynią nowej weekendowej audycji na antenie Radia Złote Przeboje. Twierdzi, że jest zachwycona obecnymi obowiązkami i ma nadzieję, że jej program stanie się inspiracją dla słuchaczy do podejmowania nowych wyzwań i aktywności. Zaznacza też, że ma teraz nieco więcej pracy i musi przyzwyczaić organizm do nowego systemu pracy, do tej pory bowiem jej dzień zaczynał się już o piątej rano.
2017-01-05 | 06:55
Media
Agnieszka Kaczorowska: jest obustronna chęć, bym dalej była w „Tańcu z gwiazdami”. Ale nie wiem, czy pogodzę to z innymi obowiązkami
Tancerka nie wyklucza powrotu do programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Twierdzi, że uwielbia taneczne show Polsatu i czuje się w nim jak w rodzinie. Nie wie jednak, czy zdoła pogodzić intensywne treningi z pracą przy musicalu „Karol”, którego premiera odbędzie się 25 lutego.
2017-01-04 | 06:53
Media
Beata Tadla: atmosfera w Nowa TV przypomina czasy, gdy pracowałam w zespole „Wiadomości”. To była świetna drużyna
Dziennikarka jest zachwycona atmosferą panującą w redakcji Nowa TV. Twierdzi, że jej współpracownicy tworzą zgrany zespół, cieszący się ze wspólnych sukcesów i doskonale się rozumiejący. Zdaniem Beaty Tadli serwis „24 godziny”, którego jest współprowadzącą, wypełnił niszę istniejącą w programach informacyjnych.
2016-12-22 | 06:40
Konsument
Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe i nowe technologie
W sezonie świątecznym rośnie gotowość społeczeństwa do bezinteresownej pomocy potrzebującym. Ulubioną formą działalności dobroczynnej Polaków jest wrzucanie pieniędzy do puszek, przekazanie 1 proc. podatku na szczytny cel albo wysłanie charytatywnego SMS-a. Rośnie też wsparcie dla głośnych, ogólnopolskich akcji takich jak WOŚP czy Szlachetna Paczka, które rok do roku biją kolejne rekordy. Dla organizacji dobroczynnych coraz większe znaczenie mają nowe technologie, wsparcie mediów społecznościowych i różnorodność kanałów, dzięki którym mogą dotrzeć do potencjalnych darczyńców.
2016-12-19 | 06:45
Media
Gwiazdy programu „Ostre Cięcie” Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków
Dwaj mistrzowie fryzjerstwa Andrzej Wierzbicki oraz Tomasz Schmidt, znani z telewizyjnego programu „Ostre Cięcie”, wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków do włosów. Produkty będą oparte na wyciągach ziołowych i naturalnych składnikach, ale ceny poszczególnych produktów mają być przystępne dla klientów. Marka Wierzbicki & Schmidt będzie dystrybuowana poprzez sieć drogerii Rossmann.
2016-12-13 | 06:55
Media
Agnieszka Woźniak-Starak: psychicznie przygotowuję się do kolejnej edycji, już nie Azja, ale ciągle express
Wiosną przyszłego roku dziennikarka zamierza ponownie pojawić się na antenie TVN Style. Twierdzi, że czuje się wyjątkowo związana z tą stacją, lubi też kanały tematyczne. Gwiazda przygotowuje się także do drugiego sezonu „Azja Express”, z zupełnie nową destynacją. Zdjęcia mają ruszyć już na wiosnę.
2016-12-13 | 06:45
Media
Katarzyna Zielińska została ambasadorką sieci centrów handlowych Quick Park
Aktorka jest zwolenniczką szybkich zakupów w kameralnej atmosferze, wybiera więc mniejsze centra handlowe. Podkreśla, że ceni w nich łatwy dostęp do produktów i możliwość sprawnego zaparkowania samochodu. Dlatego zdecydowała się na długookresową współpracę z siecią nowo powstających regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park.