Wszystkie newsy

2016-06-30 | 06:30
Sport
Błaszczykowski podbija serca internautów, Milik z większą liczbą wzmianek niż Lewandowski Wszystkie newsy

Błaszczykowski podbija serca internautów, Milik z większą liczbą wzmianek niż Lewandowski

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej od lat nie przysparzały Polakom tylu emocji co tegoroczne rozgrywki. Z meczu na mecz popularność piłkarzy naszej reprezentacji w internecie i social media rośnie. Internauci prześcigają się w komentarzach i memach na temat kadrowiczów. Najwięcej emocji, a co za tym idzie – interakcji w social mediach podczas tegorocznych rozgrywek budzą Błaszczykowski, Fabiański i Milik.
więcej
2016-06-24 | 06:45
Media
Marcin Dorociński w nowym serialu sensacyjnym „Cape Town”

Marcin Dorociński w nowym serialu sensacyjnym „Cape Town”

Na platformie player.pl zadebiutował nowy serial kryminalny „Cape Town”. W międzynarodowej produkcji zagrał m.in. Marcin Dorociński, który wcielił się w postać alkoholika pomagającego innym życiowym rozbitkom. Aktor twierdzi, że rola ta była dla niego sporym wyzwaniem, głównie z powodu konieczności grania w obcym języku.
więcej
2016-06-20 | 06:50
Media
Maja Sablewska: w nowym sezonie „Sablewskiej sposób na modę” chcę się jeszcze bardziej zbliżyć z uczestniczkami

Maja Sablewska: w nowym sezonie „Sablewskiej sposób na modę” chcę się jeszcze bardziej zbliżyć z uczestniczkami

Stylistka zamierza zmienić charakter swojego programu „Sablewskiej sposób na modę”. Chce, by nowa edycja była bardziej naturalna i pozwalała na nawiązanie jeszcze bliższego kontaktu między prowadzącą a uczestniczkami. Gwiazda kończy ponadto pracę nad kolekcją dla polskiej marki odzieżowej i myśli nad jesienną linią butów dla marki Carinii.
więcej
2016-06-10 | 06:50
Media
Grzegorz Krychowiak został twarzą hybrydowej Toyoty RAV4. Kolejny wielki mariaż sportu i motoryzacji

Grzegorz Krychowiak został twarzą hybrydowej Toyoty RAV4. Kolejny wielki mariaż sportu i motoryzacji

Piłkarz rozpoczynającej właśnie starania o mistrzostwo Europy reprezentacji Polski nawiązał współpracę z Toyotą. Grzegorz Krychowiak wkrótce zasiądzie za kierownicą hybrydowej RAV4. To kolejny mariaż znanego sportowca i marki motoryzacyjnej. – Wielki sportowiec, gwiazda może dać coś firmie i odwrotnie, firma dzięki wybitnemu zawodnikowi może pokazać wszystko, co ma najlepsze – komentuje Tomasz Zimoch.
więcej
2016-06-06 | 06:55
Media
Agata Młynarska: Zarząd TVP ma prawo tworzyć i zdejmować programy. Podchodzę do tego bez emocji

Agata Młynarska: Zarząd TVP ma prawo tworzyć i zdejmować programy. Podchodzę do tego bez emocji

Program „Świat się kręci” może być zdjęty z anteny TVP. Niewykluczone, że ostatni odcinek widzowie obejrzą już 10 czerwca. Agata Młynarska twierdzi, że nie jest zaskoczona takim rozwojem sytuacji. Zapewnia też, że życie nauczyło ją, by do spraw zawodowych podchodzić bez emocji.
więcej
2016-05-19 | 06:55
Media
Eva Halina Rich: jest szansa na kolejną edycję „Żon Hollywood”

Eva Halina Rich: jest szansa na kolejną edycję „Żon Hollywood”

Eva Halina Rich nie wyklucza, że ponownie pojawi się w serialu „Żony Hollywood”. Trzecia edycja serialu może się znaleźć w jesiennej ramówce stacji TVN. Gwiazda planuje ponadto wystawę swoich obrazów w Polsce.
więcej
2016-05-18 | 06:35
Media
Polacy dziennie poświęcają średnio ok. 30 minut na czytanie wiadomości. Często robią to w godzinach pracy

Polacy dziennie poświęcają średnio ok. 30 minut na czytanie wiadomości. Często robią to w godzinach pracy

Ponad połowa Polaków dziennie poświęca od 15 do 45 minut na czytanie informacji. Najczęściej szukają ich w internecie. Robi tak 83 proc. respondentów. 30 proc. szuka wiadomości w codziennej prasie, a 21 proc. w tygodnikach i miesięcznikach. Z raportu Upday „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne” wynika, że tradycyjna poranna prasówka to już przeszłość. 51 proc. badanych deklaruje, że informacje przegląda w godzinach pracy lub wieczorem.
więcej
2016-05-12 | 06:50
Media
Aleksandra Szwed: kilka razy zgrzytałam zębami z zazdrości, bo koledzy z TTBZ wylosowali piosenki, na które miałam ochotę

Aleksandra Szwed: kilka razy zgrzytałam zębami z zazdrości, bo koledzy z TTBZ wylosowali piosenki, na które miałam ochotę

Aktorka jest zadowolona z piosenek, które wykonywała w programie „Twoja twarz brzmi znajomo”. Twierdzi, że aż trzy razy wylosowała swoje wymarzone utwory. Szczególnie mocno zależało jej na wykonaniu „W dobrą stronę” Dawida Podsiadły. Kilka razy zazdrościła jednak kolegom wyniku losowania. Tak było w przypadku Katarzyny Zielińskiej, która wylosowała „When you're good to mama” Queen Latifah.
więcej
2016-05-12 | 06:35
Media i PR
Media społecznościowe ułatwiają poszukiwanie mieszkania. Od stycznia na temat wynajmu lub sprzedaży pojawiło się 11 tys. informacji

Media społecznościowe ułatwiają poszukiwanie mieszkania. Od stycznia na temat wynajmu lub sprzedaży pojawiło się 11 tys. informacji

Od 1 stycznia do 20 kwietnia użytkownicy mediów społecznościowych ponad 11 tysięcy razy publicznie poruszyli temat nieruchomości. Najczęściej przy pomocy znajomych szukają nieruchomości na sprzedaż lub wynajem, z czego zdecydowaną większość stanowią zapytania o mieszkania. Oferują także wynajem swoich mieszkań lub szukają współlokatorów. Jedna piąta wszystkich interakcji to udostępnienia.
więcej
2016-05-09 | 06:55
Media
Ewa Kasprzyk poprowadzi polską edycję programu „Mamuśki z piekła rodem”

Ewa Kasprzyk poprowadzi polską edycję programu „Mamuśki z piekła rodem”

Program „Mamuśki z piekła rodem” przedstawiać będzie z życia wzięte historie matek, które dla swoich dzieci zrobią wszystko, nawet popełnią przestępstwo. W roli prowadzącej widzowie zobaczą aktorkę Ewę Kasprzyk. Gwiazda twierdzi, że sama nigdy nie była matką potworem, a z córką łączy ją nie tylko miłość, lecz także przyjaźń.
więcej
2016-04-25 | 06:30
Media
Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność

Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność

Znana osoba w reklamie nie jest gwarancją sukcesu kampanii promocyjnej. Równie ważne jak pozyskanie gwiazdy jest jej dopasowanie do kategorii produktowej lub marki. Znana osoba powinna wypaść w kampanii wiarygodnie, czyli np. reprezentować te same wartości co firma, której produkty reklamuje. Dobrym rozwiązaniem na wzmocnienie przekazu jest także angażowanie gwiazd, które rzadko pojawiają się w kampaniach promocyjnych.
więcej
2016-04-07 | 07:05
Media
Paulina Sykut: „Taniec z gwiazdami” to fantastyczny program. Cieszę się, że dołączyłam do ekipy tego programu

Paulina Sykut: „Taniec z gwiazdami” to fantastyczny program. Cieszę się, że dołączyłam do ekipy tego programu

Prezenterka jest zachwycona atmosferą, która panuje na planie programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Twierdzi, że doskonale dogaduje się zarówno z gwiazdami, jak i tancerzami biorącymi udział w rywalizacji o Kryształową Kulę. Kibicuje wszystkim parom, każda ma bowiem – jej zdaniem – duży potencjał.
więcej
2016-03-21 | 06:55
Media
Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

Dziennikarka po raz pierwszy w karierze zgodziła się wystąpić w reklamie. Twierdzi, że nakłoniła ją do tego osoba o podobnej charyzmie co ona i operująca podobnym językiem. Jak podkreśla, jest zadowolona ze współpracy z ekipą odpowiedzialną za produkcję kampanii dla sieci komórkowej Play.
więcej
2016-03-21 | 06:30
Media
Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej dziedzinie blogerom. Popularność, a zatem i potencjał reklamowy celebryci utrzymują u starszych pokoleń, które częściej niż z internetu korzystają z tradycyjnych mediów.
więcej
2016-03-11 | 06:50
Media
Wśród młodych konsumentów Magda Gessler pod względem atrakcyjności reklamowej przegrywa z blogerami kulinarnymi

Wśród młodych konsumentów Magda Gessler pod względem atrakcyjności reklamowej przegrywa z blogerami kulinarnymi

Potencjał reklamowy Magdy Gessler jest ogromny, ale uzależniony jest od wieku konsumentów. Restauratorka jest rozpoznawalna głównie wśród osób starszych, choć nie zawsze jest przez nich postrzegana wyłącznie pozytywnie. W młodszych grupach wiekowych większą popularnością i wiarygodnością cieszą się blogerzy kulinarni lub autorzy serwisów o tej tematyce, np. Kotlet TV.
więcej