Wszystkie newsy
2016-12-08 | 06:50
Media
Hanna Lis: „Bez planu” inspiruje widzów. Drugi sezon będzie jeszcze lepszy
Będzie drugi sezon programu „Bez planu”. Obecnie Hanna Lis wybiera potencjalne destynacje. Twierdzi, że tym razem chciałaby zabrać widzów do Szwecji, Laosu i jednego z państw Ameryki Południowej.
2016-12-02 | 06:45
Media
Piotr Kraśko: podziwiam tych, którzy publikują zdjęcia na Instagramie kilka razy dziennie
Dziennikarz docenia zalety Instagrama i chętnie ogląda zdjęcia publikowane przez takie media jak „New York Times” czy „National Geographic”. Obserwuje też profile ulubionych marek samochodowych. Swoje zdjęcia publikuje jednak sporadycznie – w ciągu kilku miesięcy zamieścił niewiele ponad 30 fotografii.
2016-12-01 | 07:15
Media
Beata Tadla: praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić
Pracę w TVP dziennikarka uważa za wyjątkowo ważny czas dla jej rozwoju zawodowego. Twierdzi, że żadna inna praca nie stawiała przed nią tak ciekawych wyzwań. Tadla żałuje natomiast, że jej kariera w tym medium skończyła się w tak przykrych okolicznościach. Jej zdaniem praca w TVP jest obecnie obarczona dużym ryzykiem zwolnienia.
2016-12-01 | 07:00
Media
Aleksandra Woźniak: Nie mam ochoty fotografować, co piję i robię. Media społecznościowe to rodzaj niewolnictwa
Aktorka nie przepada za mediami społecznościowymi, docenia jednak ich przydatność w show-biznesie. Jej zdaniem duża liczba fanów i polubień przekłada się na propozycje zawodowe. Ona sama nie potrafi się jednak promować na Facebooku lub Instagramie. Najczęściej publikuje zdjęcia swojego kota, zamiast tak modnych wśród gwiazd selfie.
2016-11-23 | 07:10
Media
Piotr Kraśko: To był wspaniały rok. Czuję, że oddycham pełnią życia
Dziennikarz pozytywnie ocenia kilka miesięcy pracy w TVN. Twierdzi, że tworzenie dwóch całkiem odmiennych formatów, takich jak „Fakty z zagranicy” oraz „Dzień Dobry TVN”, daje mu ogromną satysfakcję zawodową. Nie zgadza się też z opinią, że telewizja śniadaniowa to gorszy rodzaj dziennikarstwa.
2016-11-21 | 06:55
Media
Beata Tadla: w nowej książce chciałam odczarować świat mediów, żeby widzowie spojrzeli na nas przychylniejszym okiem
Jutro premiera czwartej książki Beaty Tadli. „Czego oczy nie widzą” to podsumowanie 25-letniej kariery zawodowej dziennikarki. Pisze w niej o najtrudniejszych momentach w pracy, ciekawych gościach i kulisach wpadek na wizji. Gwiazda twierdzi, że jej celem było m.in. pokazanie całości pracy dziennikarzy, której widzowie nie znają i często nie rozumieją.
2016-11-02 | 06:30
Handel
Rosną wydatki reklamowe branży modowej. 70 proc. budżetów trafia do magazynów kobiecych i dla mężczyzn
Sektor modowy wydał na reklamę w pierwszym półroczu 112 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z analiz Codemedia. Prym w wydatkach wiodły marki odzieżowe, a także producenci i dystrybutorzy zegarków oraz biżuterii. Największy kawałek z tego tortu tradycyjnie przypadł w udziale magazynom, ale przed Bożym Narodzeniem skorzystać może też telewizja.
2016-10-27 | 06:40
Media i PR
K. Skowroński: W mediach nie słychać głosu młodych osób. Telewizja publiczna powinna otworzyć drzwi dla części z nich
W mediach publicznych brakuje głosu młodych osób – uważa Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, który w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej przedstawił ideę TVP27 – kanału robionego dla młodych i przez młodych. Z powodu braku programów adresowanych do młodych widzów tradycyjne medium przegrywa z internetem.
2016-09-27 | 06:55
Media
Szymon Majewski: coraz więcej pism dla pań zaczyna traktować kobiety serio
Zdaniem Szymona Majewskiego polska prasa kobieca stoi na coraz wyższym poziomie. Magazyny tego typu nie ograniczają się już wyłącznie do porad związanych z pielęgnacją urody czy prowadzeniem domu. Oferują ciekawie podaną wiedzę z zakresu psychologii, zwłaszcza relacji rodzinnych i związków. Publicysta sam chętnie czerpie wiedzę z prasy kobiecej.
2016-09-27 | 06:50
Media
Ewa Wachowicz: Poziom „Top Chefa” był wyśrubowany. Nasi kucharze mieli tak duże ego, że przestało się mieścić na talerzu
Udział gwiazd w 7. sezonie „Top Chefa” to oddech potrzebny branży gastronomicznej – uważa Ewa Wachowicz. Jej zdaniem uczestnicy poprzednich edycji odznaczali się bardzo wysokimi umiejętnościami, ale i niezwykłą pewnością siebie. Jurorka jest pozytywnie zaskoczona, że gwiazdy również doskonale radzą sobie w kuchni, a dla większości z nich gotowanie jest prawdziwą pasją.
2016-09-22 | 06:50
Media
Dawid Woliński: Aby być modelką trzeba mieć talent. Liczy się uroda, charyzma i barwna osobowość
Według Dawida Wolińskiego idealna modelka powinna mieć nie tylko piękne ciało i twarz, lecz także charyzmę i barwną osobowość. Projektant twierdzi, że w 6. edycji „Top Model” już wybrał osoby, które mają te cechy. Jego zdaniem to właśnie walka o faworytów powoduje najwięcej spięć i emocji między jurorami. Zapewnia, że w pokoju obrad mają miejsce dantejskie sceny.
2016-09-22 | 06:45
Media
W programie "Bez skazy" Katarzyna Chwedoruk i Anna Orłowska będą obalać mity związane z medycyną estetyczną
Anna Orłowska i Katarzyna Chwedoruk w programie podpowiadają jak znaleźć dobrego lekarza, dobrać zabieg do konkretnego problemu lub zatuszować defekty za pomocą makijażu. Demaskują też działania nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek. Twierdzą, że ich celem jest edukowanie Polaków w zakresie możliwości medycyny estetycznej.
2016-09-19 | 06:45
Media
Olga Borys: „Twoja twarz brzmi znajomo” to fajna zabawa. Traktujemy to jak kolonię letnią
Aktorka nie żałuje decyzji o udziale w programie „Twoja twarz brzmi znajomo”. Twierdzi, że świetnie się bawi, a atmosferę na planie porównuje do kolonii letnich. Do każdego występu podchodzi jak aktorka – buduje swoją postać, szukając jej osobowości, a nie odtwarzając tylko gesty i barwę głosu.
2016-09-19 | 06:40
Konsument
Rośnie popularność treści wideo dostępnych przez internet. Napędzają one konkurencję w sektorze telekomunikacji i mediów
Jak wynika z raportu Boston Consulting Group rynek telekomunikacji i mediów istotnie się zmienia. Większego znaczenia nabierają treści wideo dostępne przez internet. To zaś sprawia, że przybywa graczy na rynku, którzy muszą ze sobą coraz mocniej konkurować. Klienci oczekują bowiem nieograniczonego wyboru treści najwyższej jakości i coraz większej swobody dostępu.
2016-09-16 | 06:50
Media
Paulina Krupińska: w Peru ludzie mają zupełnie inne problemy niż my. Nabrałam tam dystansu do mojego codziennego życia
Jest to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie, nowe doświadczenie. Inaczej kręci się dokument, inaczej program studyjny. Przyznam szczerze, że bardzo mi się to spodobało – wspomina Paulina Krupińska, która wspólnie z ekipą TVN Style odwiedziła Świętą Dolinę Inków w peruwiańskich Andach. Podczas kręcenia zdjęć prezenterka spotkała się z wieloma wyjątkowymi kobietami, które pokazały jej, jak wygląda ich codzienne życie – dbanie o dom, przyrządzanie posiłków, praca na polu czy w kopalni soli. Prezenterka towarzyszyła też dzieciom w nietypowej drodze do szkoły, która wiedzie przez górskie szczyty.