Wszystkie newsy

2016-05-18 | 06:35
Media
Polacy dziennie poświęcają średnio ok. 30 minut na czytanie wiadomości. Często robią to w godzinach pracy Wszystkie newsy

Polacy dziennie poświęcają średnio ok. 30 minut na czytanie wiadomości. Często robią to w godzinach pracy

Ponad połowa Polaków dziennie poświęca od 15 do 45 minut na czytanie informacji. Najczęściej szukają ich w internecie. Robi tak 83 proc. respondentów. 30 proc. szuka wiadomości w codziennej prasie, a 21 proc. w tygodnikach i miesięcznikach. Z raportu Upday „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne” wynika, że tradycyjna poranna prasówka to już przeszłość. 51 proc. badanych deklaruje, że informacje przegląda w godzinach pracy lub wieczorem.
więcej
2016-05-12 | 06:50
Media
Aleksandra Szwed: kilka razy zgrzytałam zębami z zazdrości, bo koledzy z TTBZ wylosowali piosenki, na które miałam ochotę

Aleksandra Szwed: kilka razy zgrzytałam zębami z zazdrości, bo koledzy z TTBZ wylosowali piosenki, na które miałam ochotę

Aktorka jest zadowolona z piosenek, które wykonywała w programie „Twoja twarz brzmi znajomo”. Twierdzi, że aż trzy razy wylosowała swoje wymarzone utwory. Szczególnie mocno zależało jej na wykonaniu „W dobrą stronę” Dawida Podsiadły. Kilka razy zazdrościła jednak kolegom wyniku losowania. Tak było w przypadku Katarzyny Zielińskiej, która wylosowała „When you're good to mama” Queen Latifah.
więcej
2016-05-12 | 06:35
Media i PR
Media społecznościowe ułatwiają poszukiwanie mieszkania. Od stycznia na temat wynajmu lub sprzedaży pojawiło się 11 tys. informacji

Media społecznościowe ułatwiają poszukiwanie mieszkania. Od stycznia na temat wynajmu lub sprzedaży pojawiło się 11 tys. informacji

Od 1 stycznia do 20 kwietnia użytkownicy mediów społecznościowych ponad 11 tysięcy razy publicznie poruszyli temat nieruchomości. Najczęściej przy pomocy znajomych szukają nieruchomości na sprzedaż lub wynajem, z czego zdecydowaną większość stanowią zapytania o mieszkania. Oferują także wynajem swoich mieszkań lub szukają współlokatorów. Jedna piąta wszystkich interakcji to udostępnienia.
więcej
2016-05-09 | 06:55
Media
Ewa Kasprzyk poprowadzi polską edycję programu „Mamuśki z piekła rodem”

Ewa Kasprzyk poprowadzi polską edycję programu „Mamuśki z piekła rodem”

Program „Mamuśki z piekła rodem” przedstawiać będzie z życia wzięte historie matek, które dla swoich dzieci zrobią wszystko, nawet popełnią przestępstwo. W roli prowadzącej widzowie zobaczą aktorkę Ewę Kasprzyk. Gwiazda twierdzi, że sama nigdy nie była matką potworem, a z córką łączy ją nie tylko miłość, lecz także przyjaźń.
więcej
2016-04-25 | 06:30
Media
Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność

Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność

Znana osoba w reklamie nie jest gwarancją sukcesu kampanii promocyjnej. Równie ważne jak pozyskanie gwiazdy jest jej dopasowanie do kategorii produktowej lub marki. Znana osoba powinna wypaść w kampanii wiarygodnie, czyli np. reprezentować te same wartości co firma, której produkty reklamuje. Dobrym rozwiązaniem na wzmocnienie przekazu jest także angażowanie gwiazd, które rzadko pojawiają się w kampaniach promocyjnych.
więcej
2016-04-07 | 07:05
Media
Paulina Sykut: „Taniec z gwiazdami” to fantastyczny program. Cieszę się, że dołączyłam do ekipy tego programu

Paulina Sykut: „Taniec z gwiazdami” to fantastyczny program. Cieszę się, że dołączyłam do ekipy tego programu

Prezenterka jest zachwycona atmosferą, która panuje na planie programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Twierdzi, że doskonale dogaduje się zarówno z gwiazdami, jak i tancerzami biorącymi udział w rywalizacji o Kryształową Kulę. Kibicuje wszystkim parom, każda ma bowiem – jej zdaniem – duży potencjał.
więcej
2016-03-21 | 06:55
Media
Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

Dziennikarka po raz pierwszy w karierze zgodziła się wystąpić w reklamie. Twierdzi, że nakłoniła ją do tego osoba o podobnej charyzmie co ona i operująca podobnym językiem. Jak podkreśla, jest zadowolona ze współpracy z ekipą odpowiedzialną za produkcję kampanii dla sieci komórkowej Play.
więcej
2016-03-21 | 06:30
Media
Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej dziedzinie blogerom. Popularność, a zatem i potencjał reklamowy celebryci utrzymują u starszych pokoleń, które częściej niż z internetu korzystają z tradycyjnych mediów.
więcej
2016-03-11 | 06:50
Media
Wśród młodych konsumentów Magda Gessler pod względem atrakcyjności reklamowej przegrywa z blogerami kulinarnymi

Wśród młodych konsumentów Magda Gessler pod względem atrakcyjności reklamowej przegrywa z blogerami kulinarnymi

Potencjał reklamowy Magdy Gessler jest ogromny, ale uzależniony jest od wieku konsumentów. Restauratorka jest rozpoznawalna głównie wśród osób starszych, choć nie zawsze jest przez nich postrzegana wyłącznie pozytywnie. W młodszych grupach wiekowych większą popularnością i wiarygodnością cieszą się blogerzy kulinarni lub autorzy serwisów o tej tematyce, np. Kotlet TV.
więcej
2016-03-10 | 06:50
Media
Maria Sadowska: „The Voice of Poland” wpływa na rozwój kultury muzycznej w Polsce

Maria Sadowska: „The Voice of Poland” wpływa na rozwój kultury muzycznej w Polsce

Zdaniem Marii Sadowskiej programy takie jak „The Voice of Poland” to doskonała szkoła show-biznesu. Uczą bowiem młodych wokalistów zarówno interpretacji utworów muzycznych, jak i ruchu scenicznego. Artystka uważa też, że tego typu talent show przyczyniają się do rozwoju kultury muzycznej w Polsce.
więcej
2016-03-08 | 07:00
Media
Jan Pospieszalski: Przeraziło mnie Bizancjum w TVP. To miejsce nie było odpowiednio przewietrzone

Jan Pospieszalski: Przeraziło mnie Bizancjum w TVP. To miejsce nie było odpowiednio przewietrzone

Publicysta uważa, że poprzednia ekipa rządząca doprowadziła do przerostu zatrudnienia i oczekuje kolejnych zmian personalnych w TVP. Jego zdaniem nowe władze telewizji powinny prowadzić politykę kadrową z gospodarskim podejściem i optymalizując wydatki.
więcej
2016-03-04 | 07:05
Media
W niedzielę premiera serialu „Bodo” – najważniejszej produkcji w wiosennej ramówce TVP

W niedzielę premiera serialu „Bodo” – najważniejszej produkcji w wiosennej ramówce TVP

W niedzielę na antenie TVP zadebiutuje serial „Bodo”. Będzie to widowiskowa opowieść o życiu jednego z największych polskich gwiazdorów epoki międzywojnia Eugeniusza Bodo. W rolach głównych widzowie zobaczą m.in. Antoniego Królikowskiego, Tomasza Schuchardta, Romę Gąsiorowską, Patricię Kazadi i Edytę Herbuś.
więcej
2016-03-01 | 06:55
Media
Cezary Pazura: przyczyną niskiej oglądalności serialu „Aż po sufit!” był błąd techniczny

Cezary Pazura: przyczyną niskiej oglądalności serialu „Aż po sufit!” był błąd techniczny

Aktor nie uważa, że jest winny porażki serialu „Aż po sufit!”. Jego zdaniem serial spodobał się widzom, a niska oglądalność to efekt decyzji stacji TVN o emisji serialu zarówno w telewizji, jak i na platformie TVN Player. Pazura uważa, że większość widzów wybrała platformę.
więcej
2016-02-29 | 06:50
Media
dr Jolanta Tkaczyk: wizerunek Magdy Gessler pasuje do bardziej wyrafinowanych produktów niż parówki

dr Jolanta Tkaczyk: wizerunek Magdy Gessler pasuje do bardziej wyrafinowanych produktów niż parówki

Magda Gessler spotkała się z falą krytyki za promowanie parówek. Zdaniem dr Joanny Tkaczyk reklamowanie tego typu produktu nie było błędem wizerunkowym – restauratorka kojarzona jest bowiem głównie z kulinariami. Jej wizerunek pasuje jednak do bardziej wyrafinowanej kuchni.
więcej
2016-02-25 | 06:55
Media
Anna Dereszowska: W programie „Mali Giganci” nikogo do niczego się nie zmusza, wszystkie dzieci bawią się świetnie. Jest kilka dużych talentów

Anna Dereszowska: W programie „Mali Giganci” nikogo do niczego się nie zmusza, wszystkie dzieci bawią się świetnie. Jest kilka dużych talentów

Zdaniem aktorki w programie „Mali Giganci” bierze udział kilkoro niezwykle utalentowanych dzieci, które mają szansą na karierę. Anna Dereszowska nie zgadza się z opiniami mówiącymi, że uczestnictwo w tego rodzaju programie może negatywnie wpłynąć na psychikę dzieci. Twierdzi też, że miłośniczką „Małych Gigantów” jest jej 7-letnia córka Lena.
więcej