Wszystkie newsy

2016-03-10 | 06:50
Media
Maria Sadowska: „The Voice of Poland” wpływa na rozwój kultury muzycznej w Polsce Wszystkie newsy

Maria Sadowska: „The Voice of Poland” wpływa na rozwój kultury muzycznej w Polsce

Zdaniem Marii Sadowskiej programy takie jak „The Voice of Poland” to doskonała szkoła show-biznesu. Uczą bowiem młodych wokalistów zarówno interpretacji utworów muzycznych, jak i ruchu scenicznego. Artystka uważa też, że tego typu talent show przyczyniają się do rozwoju kultury muzycznej w Polsce.
więcej
2016-03-08 | 07:00
Media
Jan Pospieszalski: Przeraziło mnie Bizancjum w TVP. To miejsce nie było odpowiednio przewietrzone

Jan Pospieszalski: Przeraziło mnie Bizancjum w TVP. To miejsce nie było odpowiednio przewietrzone

Publicysta uważa, że poprzednia ekipa rządząca doprowadziła do przerostu zatrudnienia i oczekuje kolejnych zmian personalnych w TVP. Jego zdaniem nowe władze telewizji powinny prowadzić politykę kadrową z gospodarskim podejściem i optymalizując wydatki.
więcej
2016-03-04 | 07:05
Media
W niedzielę premiera serialu „Bodo” – najważniejszej produkcji w wiosennej ramówce TVP

W niedzielę premiera serialu „Bodo” – najważniejszej produkcji w wiosennej ramówce TVP

W niedzielę na antenie TVP zadebiutuje serial „Bodo”. Będzie to widowiskowa opowieść o życiu jednego z największych polskich gwiazdorów epoki międzywojnia Eugeniusza Bodo. W rolach głównych widzowie zobaczą m.in. Antoniego Królikowskiego, Tomasza Schuchardta, Romę Gąsiorowską, Patricię Kazadi i Edytę Herbuś.
więcej
2016-03-01 | 06:55
Media
Cezary Pazura: przyczyną niskiej oglądalności serialu „Aż po sufit!” był błąd techniczny

Cezary Pazura: przyczyną niskiej oglądalności serialu „Aż po sufit!” był błąd techniczny

Aktor nie uważa, że jest winny porażki serialu „Aż po sufit!”. Jego zdaniem serial spodobał się widzom, a niska oglądalność to efekt decyzji stacji TVN o emisji serialu zarówno w telewizji, jak i na platformie TVN Player. Pazura uważa, że większość widzów wybrała platformę.
więcej
2016-02-29 | 06:50
Media
dr Jolanta Tkaczyk: wizerunek Magdy Gessler pasuje do bardziej wyrafinowanych produktów niż parówki

dr Jolanta Tkaczyk: wizerunek Magdy Gessler pasuje do bardziej wyrafinowanych produktów niż parówki

Magda Gessler spotkała się z falą krytyki za promowanie parówek. Zdaniem dr Joanny Tkaczyk reklamowanie tego typu produktu nie było błędem wizerunkowym – restauratorka kojarzona jest bowiem głównie z kulinariami. Jej wizerunek pasuje jednak do bardziej wyrafinowanej kuchni.
więcej
2016-02-25 | 06:55
Media
Anna Dereszowska: W programie „Mali Giganci” nikogo do niczego się nie zmusza, wszystkie dzieci bawią się świetnie. Jest kilka dużych talentów

Anna Dereszowska: W programie „Mali Giganci” nikogo do niczego się nie zmusza, wszystkie dzieci bawią się świetnie. Jest kilka dużych talentów

Zdaniem aktorki w programie „Mali Giganci” bierze udział kilkoro niezwykle utalentowanych dzieci, które mają szansą na karierę. Anna Dereszowska nie zgadza się z opiniami mówiącymi, że uczestnictwo w tego rodzaju programie może negatywnie wpłynąć na psychikę dzieci. Twierdzi też, że miłośniczką „Małych Gigantów” jest jej 7-letnia córka Lena.
więcej
2016-02-24 | 06:55
Media
Margaret o Eurowizji: mam inny scenariusz niż bukmacherzy, mniej optymistyczny

Margaret o Eurowizji: mam inny scenariusz niż bukmacherzy, mniej optymistyczny

Według bukmacherów Polska znajduje się w gronie faworytów tegorocznej Eurowizji. Zwycięstwo mogłaby zapewnić Margaret i jej piosenka „Cool me down”. Wokalistka twierdzi, że jest mniej optymistycznie nastawiona do wyniku konkursu. Jej celem jest przede wszystkim dobry występ i promocja nowego kawałka. To, czy Margaret będzie reprezentować Polskę na Eurowizji 2016, okaże się 5 marca.
więcej
2016-02-24 | 06:50
Media
Barbara Kurdej-Szatan: rola prowadzącego program telewizyjny jest ogromnie stresująca i wyczerpująca

Barbara Kurdej-Szatan: rola prowadzącego program telewizyjny jest ogromnie stresująca i wyczerpująca

Barbara Kurdej-Szatan debiutuje w nowej roli. Została gospodynią nowej edycji programu „Kocham Cię, Polsko!”, który pojawi się na antenie TVP2 w marcu. Aktorka twierdzi, że nie zamierza kopiować poprzedniego prowadzącego, czyli Maciej Kurzajewskiego. Nie ukrywa też, że rola gospodarza show jest stresująca i wyczerpująca.
więcej
2016-02-23 | 10:50
Media
Martyna Wojciechowska, Barbara Kurdej-Szatan, Michał Żebrowski i Maciej Musiał zwycięzcami 19. edycji plebiscytu Telekamery

Martyna Wojciechowska, Barbara Kurdej-Szatan, Michał Żebrowski i Maciej Musiał zwycięzcami 19. edycji plebiscytu "Telekamery"

Po raz 19. wręczone zostały „Telekamery” – jedne z najważniejszych nagród przemysłu telewizyjnego w Polsce. Tym razem statuetki trafiły m.in. do Martyny Wojciechowskiej, Macieja Orłosia, Dariusza Szpakowskiego i Macieja Musiała. Najlepszymi aktorami ponownie zostali okrzyknięci Barbara Kurdej-Szatan i Michał Żebrowski. Czytelnicy „Tele Tygodnia” docenili także program rozrywkowy "Paranienormalni Tonight", serial „Ranczo” oraz serial fabularno-dokumentalny "Na sygnale". Nagrody przyznano w 11 kategoriach.
więcej
2016-02-22 | 06:30
Media i PR
„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach od ogromnej liczby reklam i memów

„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach od ogromnej liczby reklam i memów

Prawdziwe przebudzenie mocy nastąpiło w social mediach dzięki premierze ostatniego epizodu „Gwiezdnych Wojen”. Kolejny odcinek sagi był z niecierpliwością oczekiwany przez fanów na całym świecie. W social mediach i w internecie film cieszył się ogromnym zainteresowaniem jeszcze przed premierą. Na jego popularności postanowili także zarobić reklamodawcy.
więcej
2016-02-18 | 06:45
Media
Jan Pospieszalski: Mam nadzieję, że w moim programie będzie jak najmniej powierzchowności. Rozmowy będą pogłębione i uczciwe

Jan Pospieszalski: Mam nadzieję, że w moim programie będzie jak najmniej powierzchowności. Rozmowy będą pogłębione i uczciwe

Program „Warto rozmawiać” wraca na antenę TVP. Jan Pospieszalski zamierza odejść od pokazywania wszechobecnego sporu politycznego na rzecz konstruktywnych rozmów z liderami opinii publicznej, przedstawicielami środowisk pozarządowych i zwykłymi obywatelami. Ma nadzieję, że w ten sposób dotrze do sedna obecnego konfliktu politycznego i uniknie charakterystycznej dla telewizyjnych debat powierzchowności.
więcej
2016-02-17 | 06:55
Media
Patricia Kazadi: Nowi jurorzy „You Can Dance” odnaleźli się wspaniale. Drą ze sobą koty, dla mnie to jest super

Patricia Kazadi: Nowi jurorzy „You Can Dance” odnaleźli się wspaniale. Drą ze sobą koty, dla mnie to jest super

Program „You Can Dance” wraca dziś na antenę TVN. Zdaniem Patricii Kazadi dziewiąta edycja tanecznego show będzie najlepszą z dotychczasowych, głównie ze względu na wyjątkowo wysoki poziom uczestników. Emocji dostarczą też nowi jurorzy, którzy doskonale odnaleźli się w programie i zaciekle walczą o swoich faworytów.
więcej
2016-02-15 | 06:45
Media
Marta Dymek (autorka bloga Jadłonomia) liderką rankingu „wartości” polskich blogerów. Jej marka wyceniana na 10 mln zł

Marta Dymek (autorka bloga Jadłonomia) liderką rankingu „wartości” polskich blogerów. Jej marka wyceniana na 10 mln zł

Autorka bloga Jadłonomia znalazła się na 4. miejscu w rankingu „wartości” polskich blogerów. Marka stworzona przez Martę Dymek wyceniona została na ponad 10 mln zł. Tuż przed nią uplasowała się trójka znanych blogerów modowych. Marta Dymek cieszy się, że tak niszowy temat jak wegańska kuchnia, mógł odnieść sukces w polskiej blogosferze.
więcej
2016-02-09 | 06:30
Media i PR
Pomaganie przez internet staje się modne. Zjawisko finansowania społecznościowego rośnie

Pomaganie przez internet staje się modne. Zjawisko finansowania społecznościowego rośnie

Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, staje się coraz popularniejsze wśród polskich internautów. Powstaje coraz więcej platform, które ułatwiają zbiórkę pieniędzy na określony cel i coraz więcej się o tym mówi. Informacje na ten temat pojawiające się w prasie, internecie i social media objęły zasięgiem prawie 16 mln osób – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
2016-02-05 | 06:35
Sport
50. finał Super Bowl przyciąga reklamodawców. Za 30-sekudnowy spot trzeba zapłacić nawet 5 mln dolarów

50. finał Super Bowl przyciąga reklamodawców. Za 30-sekudnowy spot trzeba zapłacić nawet 5 mln dolarów

Najbliższy finał amerykańskiej ligi NFL będzie rekordowy pod względem cen za emisję reklam. W tym roku za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 5 mln dolarów, czyli ponad 11 proc. więcej niż w 2015 roku. Mimo wysokich kosztów reklamodawców nie brakuje. W ubiegłym roku mecz finałowy obejrzało 116 mln widzów. W tym roku jubileuszowy, 50. finał może przyciągnąć przed ekrany znacznie więcej osób, zwłaszcza że Super Bowl staje się coraz popularniejszy poza Stanami Zjednoczonymi.
więcej