Wszystkie newsy
2016-02-24 | 06:55
Media
Margaret o Eurowizji: mam inny scenariusz niż bukmacherzy, mniej optymistyczny
Według bukmacherów Polska znajduje się w gronie faworytów tegorocznej Eurowizji. Zwycięstwo mogłaby zapewnić Margaret i jej piosenka „Cool me down”. Wokalistka twierdzi, że jest mniej optymistycznie nastawiona do wyniku konkursu. Jej celem jest przede wszystkim dobry występ i promocja nowego kawałka. To, czy Margaret będzie reprezentować Polskę na Eurowizji 2016, okaże się 5 marca.
2016-02-24 | 06:50
Media
Barbara Kurdej-Szatan: rola prowadzącego program telewizyjny jest ogromnie stresująca i wyczerpująca
Barbara Kurdej-Szatan debiutuje w nowej roli. Została gospodynią nowej edycji programu „Kocham Cię, Polsko!”, który pojawi się na antenie TVP2 w marcu. Aktorka twierdzi, że nie zamierza kopiować poprzedniego prowadzącego, czyli Maciej Kurzajewskiego. Nie ukrywa też, że rola gospodarza show jest stresująca i wyczerpująca.
2016-02-23 | 10:50
Media
Martyna Wojciechowska, Barbara Kurdej-Szatan, Michał Żebrowski i Maciej Musiał zwycięzcami 19. edycji plebiscytu "Telekamery"
Po raz 19. wręczone zostały „Telekamery” – jedne z najważniejszych nagród przemysłu telewizyjnego w Polsce. Tym razem statuetki trafiły m.in. do Martyny Wojciechowskiej, Macieja Orłosia, Dariusza Szpakowskiego i Macieja Musiała. Najlepszymi aktorami ponownie zostali okrzyknięci Barbara Kurdej-Szatan i Michał Żebrowski. Czytelnicy „Tele Tygodnia” docenili także program rozrywkowy "Paranienormalni Tonight", serial „Ranczo” oraz serial fabularno-dokumentalny "Na sygnale". Nagrody przyznano w 11 kategoriach.
2016-02-22 | 06:30
Media i PR
„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach od ogromnej liczby reklam i memów
Prawdziwe przebudzenie mocy nastąpiło w social mediach dzięki premierze ostatniego epizodu „Gwiezdnych Wojen”. Kolejny odcinek sagi był z niecierpliwością oczekiwany przez fanów na całym świecie. W social mediach i w internecie film cieszył się ogromnym zainteresowaniem jeszcze przed premierą. Na jego popularności postanowili także zarobić reklamodawcy.
2016-02-18 | 06:45
Media
Jan Pospieszalski: Mam nadzieję, że w moim programie będzie jak najmniej powierzchowności. Rozmowy będą pogłębione i uczciwe
Program „Warto rozmawiać” wraca na antenę TVP. Jan Pospieszalski zamierza odejść od pokazywania wszechobecnego sporu politycznego na rzecz konstruktywnych rozmów z liderami opinii publicznej, przedstawicielami środowisk pozarządowych i zwykłymi obywatelami. Ma nadzieję, że w ten sposób dotrze do sedna obecnego konfliktu politycznego i uniknie charakterystycznej dla telewizyjnych debat powierzchowności.
2016-02-17 | 06:55
Media
Patricia Kazadi: Nowi jurorzy „You Can Dance” odnaleźli się wspaniale. Drą ze sobą koty, dla mnie to jest super
Program „You Can Dance” wraca dziś na antenę TVN. Zdaniem Patricii Kazadi dziewiąta edycja tanecznego show będzie najlepszą z dotychczasowych, głównie ze względu na wyjątkowo wysoki poziom uczestników. Emocji dostarczą też nowi jurorzy, którzy doskonale odnaleźli się w programie i zaciekle walczą o swoich faworytów.
2016-02-15 | 06:45
Media
Marta Dymek (autorka bloga Jadłonomia) liderką rankingu „wartości” polskich blogerów. Jej marka wyceniana na 10 mln zł
Autorka bloga Jadłonomia znalazła się na 4. miejscu w rankingu „wartości” polskich blogerów. Marka stworzona przez Martę Dymek wyceniona została na ponad 10 mln zł. Tuż przed nią uplasowała się trójka znanych blogerów modowych. Marta Dymek cieszy się, że tak niszowy temat jak wegańska kuchnia, mógł odnieść sukces w polskiej blogosferze.
2016-02-09 | 06:30
Media i PR
Pomaganie przez internet staje się modne. Zjawisko finansowania społecznościowego rośnie
Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, staje się coraz popularniejsze wśród polskich internautów. Powstaje coraz więcej platform, które ułatwiają zbiórkę pieniędzy na określony cel i coraz więcej się o tym mówi. Informacje na ten temat pojawiające się w prasie, internecie i social media objęły zasięgiem prawie 16 mln osób – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
2016-02-05 | 06:35
Sport
50. finał Super Bowl przyciąga reklamodawców. Za 30-sekudnowy spot trzeba zapłacić nawet 5 mln dolarów
Najbliższy finał amerykańskiej ligi NFL będzie rekordowy pod względem cen za emisję reklam. W tym roku za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 5 mln dolarów, czyli ponad 11 proc. więcej niż w 2015 roku. Mimo wysokich kosztów reklamodawców nie brakuje. W ubiegłym roku mecz finałowy obejrzało 116 mln widzów. W tym roku jubileuszowy, 50. finał może przyciągnąć przed ekrany znacznie więcej osób, zwłaszcza że Super Bowl staje się coraz popularniejszy poza Stanami Zjednoczonymi.
2016-02-03 | 06:55
Media
Małgorzata Rozenek: Każdy prowadzony przeze mnie program poprzedzają publikacjami, że ktoś mnie musiał czegoś nauczyć
Prezenterka nie przejmuje się złośliwymi komentarzami na temat jej nauki dobrych manier w programie „Projekt Lady”, a nawet przyznaje im rację. Twierdzi, że każde wyzwanie zawodowe traktuje, jak okazję do nauczenia się czegoś nowego. W „Projekcie Lady” zdobyła wiedzę nie tylko na temat zasad savoir-vivre'u czy protokołu dyplomatycznego. Nauczyła się też bardziej cenić swoich bliskich, zwłaszcza rodziców.
2016-02-03 | 06:45
Media
Natalia Jakuła: W „Lip Sync Battle” polskie gwiazdy pokazały, że potrafią się bawić. Najbardziej podobał mi się występ Edyty Herbuś
Prezenterka jest zachwycona atmosferą zabawy, jaka panowała na planie programu „Lip Sync Battle. Ustawka”. Jej zdaniem uczestniczące w nowym show gwiazdy pokazały, że potrafią się dobrze bawić. Prezenterka przyznaje, że największe wrażenie zrobiła na niej Edyta Herbuś. Jakuła chwali też współpracę z Piotrem Kędzierskim.
2016-02-03 | 06:30
Media i PR
Polacy masowo walczą w internecie z cyrkami wykorzystującymi tresowane zwierzęta
W styczniu pojawiło się blisko 8 tys. wpisów na temat cyrkowych pokazów z udziałem tresowanych zwierząt. Co czwarty wpis, w którym padały słowa „cyrk” i „zwierzęta”, zawierał link do petycji w sprawie zakazu wstępu cyrków w danym mieście. Badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów pokazało, że takie petycje pojawiają się w sieci każdego dnia, a centralnym miejscem działania są media społecznościowe. Presja przynosi skutek – coraz więcej miast znajduje sposób na zakazanie wstępu cyrkom.
2016-01-29 | 06:50
Media
Omenaa Mensah: Nie zawsze dziennikarze są przygotowani do rozmów. Kiedyś zapytano mnie o mojego syna, a ja mam córkę
Prezenterka bywa zaskoczona pytaniami dziennikarzy podczas wywiadów. Twierdzi, że wiele dziwnych pytań wynika z nieprzygotowania reporterów. Była już bowiem pytana o syna, którego w rzeczywistości nie ma, oraz o romans z mężczyzną, którego nawet nie znała.
2016-01-27 | 06:45
Media
Izabela Janachowska: Mam 29 lat i autorski program. Nie ma wielu osób w tym wieku prowadzących własny format
Po udziale w programie „Taniec z gwiazdami” Izabela Janachowska zmuszona była zakończyć swoją karierę taneczną, bo kontuzja kolana nie pozwalała jej kontynuować pasji. Tancerka postanowiła więc spełniać się w innej dziedzinie. Założyła bloga Wedding Dream, na którym podpowiadała, jak zorganizować idealną ceremonię ślubną, a jesienią ubiegłego roku zadebiutowała z programem na antenie TVN Style „Nie opuszczę Cię aż do ślubu”.
2016-01-27 | 06:30
Infrastruktura
Internauci wyśmiewają drogową rzeczywistość i narzekają na nią. Mrozy, śnieg i odwilż sprzyjają ożywionym dyskusjom w sieci
Ostatni mroźny weekend na drogach wywołał wiele komentarzy w internecie i mediach społecznościowych. Między 22 a 25 stycznia ukazało się ponad 4 tys. wzmianek na ten temat, z czego 86 proc. na Facebooku. Wiele z nich miało wydźwięk pozytywny, bo internauci masowo wyśmiewali drogową rzeczywistość. Jednak blisko 40 proc. stanowiły narzekania na stan dróg i opieszałość zarządzających.