Wszystkie newsy

2016-04-25 | 06:30
Media
Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność Wszystkie newsy

Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność

Znana osoba w reklamie nie jest gwarancją sukcesu kampanii promocyjnej. Równie ważne jak pozyskanie gwiazdy jest jej dopasowanie do kategorii produktowej lub marki. Znana osoba powinna wypaść w kampanii wiarygodnie, czyli np. reprezentować te same wartości co firma, której produkty reklamuje. Dobrym rozwiązaniem na wzmocnienie przekazu jest także angażowanie gwiazd, które rzadko pojawiają się w kampaniach promocyjnych.
więcej
2016-04-07 | 07:05
Media
Paulina Sykut: „Taniec z gwiazdami” to fantastyczny program. Cieszę się, że dołączyłam do ekipy tego programu

Paulina Sykut: „Taniec z gwiazdami” to fantastyczny program. Cieszę się, że dołączyłam do ekipy tego programu

Prezenterka jest zachwycona atmosferą, która panuje na planie programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Twierdzi, że doskonale dogaduje się zarówno z gwiazdami, jak i tancerzami biorącymi udział w rywalizacji o Kryształową Kulę. Kibicuje wszystkim parom, każda ma bowiem – jej zdaniem – duży potencjał.
więcej
2016-03-21 | 06:55
Media
Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

Ewa Drzyzga: sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie

Dziennikarka po raz pierwszy w karierze zgodziła się wystąpić w reklamie. Twierdzi, że nakłoniła ją do tego osoba o podobnej charyzmie co ona i operująca podobnym językiem. Jak podkreśla, jest zadowolona ze współpracy z ekipą odpowiedzialną za produkcję kampanii dla sieci komórkowej Play.
więcej
2016-03-21 | 06:30
Media
Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej dziedzinie blogerom. Popularność, a zatem i potencjał reklamowy celebryci utrzymują u starszych pokoleń, które częściej niż z internetu korzystają z tradycyjnych mediów.
więcej
2016-03-11 | 06:50
Media
Wśród młodych konsumentów Magda Gessler pod względem atrakcyjności reklamowej przegrywa z blogerami kulinarnymi

Wśród młodych konsumentów Magda Gessler pod względem atrakcyjności reklamowej przegrywa z blogerami kulinarnymi

Potencjał reklamowy Magdy Gessler jest ogromny, ale uzależniony jest od wieku konsumentów. Restauratorka jest rozpoznawalna głównie wśród osób starszych, choć nie zawsze jest przez nich postrzegana wyłącznie pozytywnie. W młodszych grupach wiekowych większą popularnością i wiarygodnością cieszą się blogerzy kulinarni lub autorzy serwisów o tej tematyce, np. Kotlet TV.
więcej
2016-03-10 | 06:50
Media
Maria Sadowska: „The Voice of Poland” wpływa na rozwój kultury muzycznej w Polsce

Maria Sadowska: „The Voice of Poland” wpływa na rozwój kultury muzycznej w Polsce

Zdaniem Marii Sadowskiej programy takie jak „The Voice of Poland” to doskonała szkoła show-biznesu. Uczą bowiem młodych wokalistów zarówno interpretacji utworów muzycznych, jak i ruchu scenicznego. Artystka uważa też, że tego typu talent show przyczyniają się do rozwoju kultury muzycznej w Polsce.
więcej
2016-03-08 | 07:00
Media
Jan Pospieszalski: Przeraziło mnie Bizancjum w TVP. To miejsce nie było odpowiednio przewietrzone

Jan Pospieszalski: Przeraziło mnie Bizancjum w TVP. To miejsce nie było odpowiednio przewietrzone

Publicysta uważa, że poprzednia ekipa rządząca doprowadziła do przerostu zatrudnienia i oczekuje kolejnych zmian personalnych w TVP. Jego zdaniem nowe władze telewizji powinny prowadzić politykę kadrową z gospodarskim podejściem i optymalizując wydatki.
więcej
2016-03-04 | 07:05
Media
W niedzielę premiera serialu „Bodo” – najważniejszej produkcji w wiosennej ramówce TVP

W niedzielę premiera serialu „Bodo” – najważniejszej produkcji w wiosennej ramówce TVP

W niedzielę na antenie TVP zadebiutuje serial „Bodo”. Będzie to widowiskowa opowieść o życiu jednego z największych polskich gwiazdorów epoki międzywojnia Eugeniusza Bodo. W rolach głównych widzowie zobaczą m.in. Antoniego Królikowskiego, Tomasza Schuchardta, Romę Gąsiorowską, Patricię Kazadi i Edytę Herbuś.
więcej
2016-03-01 | 06:55
Media
Cezary Pazura: przyczyną niskiej oglądalności serialu „Aż po sufit!” był błąd techniczny

Cezary Pazura: przyczyną niskiej oglądalności serialu „Aż po sufit!” był błąd techniczny

Aktor nie uważa, że jest winny porażki serialu „Aż po sufit!”. Jego zdaniem serial spodobał się widzom, a niska oglądalność to efekt decyzji stacji TVN o emisji serialu zarówno w telewizji, jak i na platformie TVN Player. Pazura uważa, że większość widzów wybrała platformę.
więcej
2016-02-29 | 06:50
Media
dr Jolanta Tkaczyk: wizerunek Magdy Gessler pasuje do bardziej wyrafinowanych produktów niż parówki

dr Jolanta Tkaczyk: wizerunek Magdy Gessler pasuje do bardziej wyrafinowanych produktów niż parówki

Magda Gessler spotkała się z falą krytyki za promowanie parówek. Zdaniem dr Joanny Tkaczyk reklamowanie tego typu produktu nie było błędem wizerunkowym – restauratorka kojarzona jest bowiem głównie z kulinariami. Jej wizerunek pasuje jednak do bardziej wyrafinowanej kuchni.
więcej
2016-02-25 | 06:55
Media
Anna Dereszowska: W programie „Mali Giganci” nikogo do niczego się nie zmusza, wszystkie dzieci bawią się świetnie. Jest kilka dużych talentów

Anna Dereszowska: W programie „Mali Giganci” nikogo do niczego się nie zmusza, wszystkie dzieci bawią się świetnie. Jest kilka dużych talentów

Zdaniem aktorki w programie „Mali Giganci” bierze udział kilkoro niezwykle utalentowanych dzieci, które mają szansą na karierę. Anna Dereszowska nie zgadza się z opiniami mówiącymi, że uczestnictwo w tego rodzaju programie może negatywnie wpłynąć na psychikę dzieci. Twierdzi też, że miłośniczką „Małych Gigantów” jest jej 7-letnia córka Lena.
więcej
2016-02-24 | 06:55
Media
Margaret o Eurowizji: mam inny scenariusz niż bukmacherzy, mniej optymistyczny

Margaret o Eurowizji: mam inny scenariusz niż bukmacherzy, mniej optymistyczny

Według bukmacherów Polska znajduje się w gronie faworytów tegorocznej Eurowizji. Zwycięstwo mogłaby zapewnić Margaret i jej piosenka „Cool me down”. Wokalistka twierdzi, że jest mniej optymistycznie nastawiona do wyniku konkursu. Jej celem jest przede wszystkim dobry występ i promocja nowego kawałka. To, czy Margaret będzie reprezentować Polskę na Eurowizji 2016, okaże się 5 marca.
więcej
2016-02-24 | 06:50
Media
Barbara Kurdej-Szatan: rola prowadzącego program telewizyjny jest ogromnie stresująca i wyczerpująca

Barbara Kurdej-Szatan: rola prowadzącego program telewizyjny jest ogromnie stresująca i wyczerpująca

Barbara Kurdej-Szatan debiutuje w nowej roli. Została gospodynią nowej edycji programu „Kocham Cię, Polsko!”, który pojawi się na antenie TVP2 w marcu. Aktorka twierdzi, że nie zamierza kopiować poprzedniego prowadzącego, czyli Maciej Kurzajewskiego. Nie ukrywa też, że rola gospodarza show jest stresująca i wyczerpująca.
więcej
2016-02-23 | 10:50
Media
Martyna Wojciechowska, Barbara Kurdej-Szatan, Michał Żebrowski i Maciej Musiał zwycięzcami 19. edycji plebiscytu Telekamery

Martyna Wojciechowska, Barbara Kurdej-Szatan, Michał Żebrowski i Maciej Musiał zwycięzcami 19. edycji plebiscytu "Telekamery"

Po raz 19. wręczone zostały „Telekamery” – jedne z najważniejszych nagród przemysłu telewizyjnego w Polsce. Tym razem statuetki trafiły m.in. do Martyny Wojciechowskiej, Macieja Orłosia, Dariusza Szpakowskiego i Macieja Musiała. Najlepszymi aktorami ponownie zostali okrzyknięci Barbara Kurdej-Szatan i Michał Żebrowski. Czytelnicy „Tele Tygodnia” docenili także program rozrywkowy "Paranienormalni Tonight", serial „Ranczo” oraz serial fabularno-dokumentalny "Na sygnale". Nagrody przyznano w 11 kategoriach.
więcej
2016-02-22 | 06:30
Media i PR
„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach od ogromnej liczby reklam i memów

„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach od ogromnej liczby reklam i memów

Prawdziwe przebudzenie mocy nastąpiło w social mediach dzięki premierze ostatniego epizodu „Gwiezdnych Wojen”. Kolejny odcinek sagi był z niecierpliwością oczekiwany przez fanów na całym świecie. W social mediach i w internecie film cieszył się ogromnym zainteresowaniem jeszcze przed premierą. Na jego popularności postanowili także zarobić reklamodawcy.
więcej