Wszystkie newsy

2017-01-17 | 06:10
Media
Konrad Gaca wraca na antenę TVP2. Jutro premiera 4. edycji cyklu „Odchudzanie na śniadanie” Wszystkie newsy

Konrad Gaca wraca na antenę TVP2. Jutro premiera 4. edycji cyklu „Odchudzanie na śniadanie”

W każdą środę Konrad Gaca będzie przekazywał widzom „Pytania na śniadanie” porady związane z odchudzaniem i zdrową dietą. Ekspert twierdzi, że cykl „Odchudzanie na śniadanie” jest dla niego ważny, może bowiem dzięki niemu motywować ogromną liczbę Polaków. Konrad Gaca planuje także wydanie kolejnej książki oraz otwarcie nowego ośrodka Gaca Centrum.
więcej
2017-01-16 | 06:45
Media
Odeta Moro: jestem absolutnie wkręcona w nowy program. Dobrze, że ktoś mi zaufał i dostałam cały weekend

Odeta Moro: jestem absolutnie wkręcona w nowy program. Dobrze, że ktoś mi zaufał i dostałam cały weekend

Dziennikarka została gospodynią nowej weekendowej audycji na antenie Radia Złote Przeboje. Twierdzi, że jest zachwycona obecnymi obowiązkami i ma nadzieję, że jej program stanie się inspiracją dla słuchaczy do podejmowania nowych wyzwań i aktywności. Zaznacza też, że ma teraz nieco więcej pracy i musi przyzwyczaić organizm do nowego systemu pracy, do tej pory bowiem jej dzień zaczynał się już o piątej rano.
więcej
2017-01-05 | 06:55
Media
Agnieszka Kaczorowska: jest obustronna chęć, bym dalej była w „Tańcu z gwiazdami”. Ale nie wiem, czy pogodzę to z innymi obowiązkami

Agnieszka Kaczorowska: jest obustronna chęć, bym dalej była w „Tańcu z gwiazdami”. Ale nie wiem, czy pogodzę to z innymi obowiązkami

Tancerka nie wyklucza powrotu do programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Twierdzi, że uwielbia taneczne show Polsatu i czuje się w nim jak w rodzinie. Nie wie jednak, czy zdoła pogodzić intensywne treningi z pracą przy musicalu „Karol”, którego premiera odbędzie się 25 lutego.
więcej
2017-01-04 | 06:53
Media
Beata Tadla: atmosfera w Nowa TV przypomina czasy, gdy pracowałam w zespole „Wiadomości”. To była świetna drużyna

Beata Tadla: atmosfera w Nowa TV przypomina czasy, gdy pracowałam w zespole „Wiadomości”. To była świetna drużyna

Dziennikarka jest zachwycona atmosferą panującą w redakcji Nowa TV. Twierdzi, że jej współpracownicy tworzą zgrany zespół, cieszący się ze wspólnych sukcesów i doskonale się rozumiejący. Zdaniem Beaty Tadli serwis „24 godziny”, którego jest współprowadzącą, wypełnił niszę istniejącą w programach informacyjnych.
więcej
2016-12-22 | 06:40
Konsument
Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe i nowe technologie

Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe i nowe technologie

W sezonie świątecznym rośnie gotowość społeczeństwa do bezinteresownej pomocy potrzebującym. Ulubioną formą działalności dobroczynnej Polaków jest wrzucanie pieniędzy do puszek, przekazanie 1 proc. podatku na szczytny cel albo wysłanie charytatywnego SMS-a. Rośnie też wsparcie dla głośnych, ogólnopolskich akcji takich jak WOŚP czy Szlachetna Paczka, które rok do roku biją kolejne rekordy. Dla organizacji dobroczynnych coraz większe znaczenie mają nowe technologie, wsparcie mediów społecznościowych i różnorodność kanałów, dzięki którym mogą dotrzeć do potencjalnych darczyńców.
więcej
2016-12-19 | 06:45
Media
Gwiazdy programu „Ostre Cięcie” Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków

Gwiazdy programu „Ostre Cięcie” Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków

Dwaj mistrzowie fryzjerstwa Andrzej Wierzbicki oraz Tomasz Schmidt, znani z telewizyjnego programu „Ostre Cięcie”, wprowadzają na rynek własną markę profesjonalnych kosmetyków do włosów. Produkty będą oparte na wyciągach ziołowych i naturalnych składnikach, ale ceny poszczególnych produktów mają być przystępne dla klientów. Marka Wierzbicki & Schmidt będzie dystrybuowana poprzez sieć drogerii Rossmann.
więcej
2016-12-13 | 06:55
Media
Agnieszka Woźniak-Starak: psychicznie przygotowuję się do kolejnej edycji, już nie Azja, ale ciągle express

Agnieszka Woźniak-Starak: psychicznie przygotowuję się do kolejnej edycji, już nie Azja, ale ciągle express

Wiosną przyszłego roku dziennikarka zamierza ponownie pojawić się na antenie TVN Style. Twierdzi, że czuje się wyjątkowo związana z tą stacją, lubi też kanały tematyczne. Gwiazda przygotowuje się także do drugiego sezonu „Azja Express”, z zupełnie nową destynacją. Zdjęcia mają ruszyć już na wiosnę.
więcej
2016-12-13 | 06:45
Media
Katarzyna Zielińska została ambasadorką sieci centrów handlowych Quick Park

Katarzyna Zielińska została ambasadorką sieci centrów handlowych Quick Park

Aktorka jest zwolenniczką szybkich zakupów w kameralnej atmosferze, wybiera więc mniejsze centra handlowe. Podkreśla, że ceni w nich łatwy dostęp do produktów i możliwość sprawnego zaparkowania samochodu. Dlatego zdecydowała się na długookresową współpracę z siecią nowo powstających regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park.
więcej
2016-12-08 | 06:50
Media
Hanna Lis: „Bez planu” inspiruje widzów. Drugi sezon będzie jeszcze lepszy

Hanna Lis: „Bez planu” inspiruje widzów. Drugi sezon będzie jeszcze lepszy

Będzie drugi sezon programu „Bez planu”. Obecnie Hanna Lis wybiera potencjalne destynacje. Twierdzi, że tym razem chciałaby zabrać widzów do Szwecji, Laosu i jednego z państw Ameryki Południowej.
więcej
2016-12-02 | 06:45
Media
Piotr Kraśko: podziwiam tych, którzy publikują zdjęcia na Instagramie kilka razy dziennie

Piotr Kraśko: podziwiam tych, którzy publikują zdjęcia na Instagramie kilka razy dziennie

Dziennikarz docenia zalety Instagrama i chętnie ogląda zdjęcia publikowane przez takie media jak „New York Times” czy „National Geographic”. Obserwuje też profile ulubionych marek samochodowych. Swoje zdjęcia publikuje jednak sporadycznie – w ciągu kilku miesięcy zamieścił niewiele ponad 30 fotografii.
więcej
2016-12-01 | 07:15
Media
Beata Tadla: praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić

Beata Tadla: praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić

Pracę w TVP dziennikarka uważa za wyjątkowo ważny czas dla jej rozwoju zawodowego. Twierdzi, że żadna inna praca nie stawiała przed nią tak ciekawych wyzwań. Tadla żałuje natomiast, że jej kariera w tym medium skończyła się w tak przykrych okolicznościach. Jej zdaniem praca w TVP jest obecnie obarczona dużym ryzykiem zwolnienia.
więcej
2016-12-01 | 07:00
Media
Aleksandra Woźniak: Nie mam ochoty fotografować, co piję i robię. Media społecznościowe to rodzaj niewolnictwa

Aleksandra Woźniak: Nie mam ochoty fotografować, co piję i robię. Media społecznościowe to rodzaj niewolnictwa

Aktorka nie przepada za mediami społecznościowymi, docenia jednak ich przydatność w show-biznesie. Jej zdaniem duża liczba fanów i polubień przekłada się na propozycje zawodowe. Ona sama nie potrafi się jednak promować na Facebooku lub Instagramie. Najczęściej publikuje zdjęcia swojego kota, zamiast tak modnych wśród gwiazd selfie.
więcej
2016-11-23 | 07:10
Media
Piotr Kraśko: To był wspaniały rok. Czuję, że oddycham pełnią życia

Piotr Kraśko: To był wspaniały rok. Czuję, że oddycham pełnią życia

Dziennikarz pozytywnie ocenia kilka miesięcy pracy w TVN. Twierdzi, że tworzenie dwóch całkiem odmiennych formatów, takich jak „Fakty z zagranicy” oraz „Dzień Dobry TVN”, daje mu ogromną satysfakcję zawodową. Nie zgadza się też z opinią, że telewizja śniadaniowa to gorszy rodzaj dziennikarstwa.
więcej
2016-11-21 | 06:55
Media
Beata Tadla: w nowej książce chciałam odczarować świat mediów, żeby widzowie spojrzeli na nas przychylniejszym okiem

Beata Tadla: w nowej książce chciałam odczarować świat mediów, żeby widzowie spojrzeli na nas przychylniejszym okiem

Jutro premiera czwartej książki Beaty Tadli. „Czego oczy nie widzą” to podsumowanie 25-letniej kariery zawodowej dziennikarki. Pisze w niej o najtrudniejszych momentach w pracy, ciekawych gościach i kulisach wpadek na wizji. Gwiazda twierdzi, że jej celem było m.in. pokazanie całości pracy dziennikarzy, której widzowie nie znają i często nie rozumieją.
więcej
2016-11-02 | 06:30
Handel
Rosną wydatki reklamowe branży modowej. 70 proc. budżetów trafia do magazynów kobiecych i dla mężczyzn

Rosną wydatki reklamowe branży modowej. 70 proc. budżetów trafia do magazynów kobiecych i dla mężczyzn

Sektor modowy wydał na reklamę w pierwszym półroczu 112 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z analiz Codemedia. Prym w wydatkach wiodły marki odzieżowe, a także producenci i dystrybutorzy zegarków oraz biżuterii. Największy kawałek z tego tortu tradycyjnie przypadł w udziale magazynom, ale przed Bożym Narodzeniem skorzystać może też telewizja.
więcej