Wszystkie newsy
2017-08-10 | 06:41
Media
Monika Staruch: „Ślub od pierwszego wejrzenia” to amplituda emocji. Momentami to przybiera barwę filmów Hitchcocka
Na antenę TVN wraca „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Gospodarze programu zapewniają, że nowy sezon jak znacznie ciekawszy od poprzedniego. Ma obfitował w emocje i zwroty akcji. Ich zdaniem nauka nie jest w stanie zagwarantować sukcesu małżeńskiego, może jednak znacznie ułatwić znalezienie idealnego partnera.
2017-08-09 | 06:43
Media
Małgorzata Rozenek: Mój nowy program będzie hardkorem. Dla mnie to przygoda życia
To będzie petarda – zapowiada prezenterka, która zaczęła kręcić zdjęcia do nowego programu TVN. Podkreśla, że format ten stanowi dla niej ogromne wyzwanie. Nie zna bowiem żadnych kolejnych zadań, jakie postawią przed nią producenci. Bywa zaskoczona wiarą, jaką pokładają w nią twórcy programu.
2017-08-09 | 06:35
Konsument
Media społecznościowe walczą ze spamem, obraźliwymi komentarzami i treściami słabej jakości. Wprowadzają też nowe opcje dla reklamodawców
Facebook wprowadził nowe narzędzia do walki z fake newsami i treściami niskiej jakości, spamującymi innych użytkowników. Ochronę przed spamem wdrożył także Instagram. Dodatkowo w tym serwisie odpowiednie filtry będą usuwać obraźliwe treści pod postami. Media społecznościowe rozbudowują też swoje funkcje dla reklamodawców. Na Snapchacie nowa aplikacja pozwala na samodzielne tworzenie reklam. Reklamy pojawią się również w komunikatorze Messenger.
2017-08-07 | 06:35
Konsument
Reklamodawcy coraz częściej sięgają po blogerów i vlogerów. Ich udział zwiększa sprzedaż nawet trzykrotnie
W Stanach Zjednoczonych influencer marketing, czyli promocję przez liderów opinii, np. blogerów i vlogerów, w swojej komunikacji wykorzystuje blisko 65 proc. firm. W Polsce, choć mniej popularny, jest coraz częściej wykorzystywany przez marki. Kampanie z udziałem znanych z mediów społecznościowych osób mogą zwiększyć sprzedaż nawet dwu-, trzykrotnie. Przy wyborze influencera firmy powinny zwracać uwagę na spójność wizerunku. Inaczej stracą na tym obie strony.
2017-08-04 | 06:41
Media
Karolina Korwin-Piotrowska: Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie. A ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje
Dziennikarka wraca na antenę z dwoma nowymi programami. Na początku sierpnia w TVN Fabuła zadebiutował cotygodniowy magazyn „DKF”, w którym dziennikarka rozmawia z ludźmi kina o ich pracy. Na przełomie września i października na antenie TVN Style pojawi się natomiast magazyn „#Sława” – jego tematem będzie popkultura. Gwiazda zapewnia jednak, że program ten nie będzie wzorowany na „Maglu towarzyskim”.
2017-08-01 | 06:42
Media
Aleksandra Kostka: ze względu na rodzinę zdecydowałam się zrezygnować z teatru i pracować w mediach
Tęsknię za teatrem, to mój żywioł – mówi prezenterka. Podkreśla jednocześnie, że choć ma nadzieję na powrót do wyuczonego zawodu, na razie skupia się na karierze w telewizji. Na pracę pogodynki zdecydowała się blisko 10 lat temu, by spędzać więcej czasu z mężem i dziećmi.
2017-08-01 | 06:40
Handel
Wedel stawia na tradycję. Marka opiera komunikację na swojej 160-letniej historii
Zaprojektowane w latach 30. przez malarkę Zofię Stryjeńską pudełka na czekoladki Wedel osiągają dziś na aukcjach sztuki zawrotne ceny, liczone w dziesiątkach tysięcy złotych. Ptasie Mleczko jest zaliczane do grona najcenniejszych polskich marek, a dawny symbol firmy, chłopiec na zebrze, to jedna z najpopularniejszych kreacji reklamowych przedwojennej Polski. Dziedzictwo historyczne stanowi dzisiaj rynkową przewagę LOTTE Wedel i jest filarem promocyjnym marki.
2017-08-01 | 06:30
Media i PR
Social media coraz ważniejsze dla kampanii społecznych. Pomagają znaleźć wolontariuszy, zebrać pieniądze i zapobiegać samobójstwom
Monitoring mediów przestaje być narzędziem wykorzystywanym wyłącznie w marketingu i działaniach PR-owych. W biznesie może posłużyć do rozwijania działalności, prognozowania rynkowych trendów i wspomagania obsługi klienta. Coraz częściej monitoring wykorzystują też fundacje i organizacje pożytku publicznego, które mogą dzięki niemu zwiększać zasięg swoich akcji, szukać wolontariuszy czy rozwiązywać problemy społeczne.
2017-07-24 | 06:50
Konsument
M. Grzesiak: Doradztwo przenosi się do sieci. Internetowi eksperci mają ogromny wpływ na decyzje odbiorców niezależnie od rzeczywistych kompetencji
Rośnie popularność internetowych ekspertów. Działają oni przede wszystkim w mediach społecznościowych, a określani jako specjaliści mają duży wpływ na wybory internautów. Działalność cyfrowych ekspertów nie zawsze idzie w parze z kwalifikacjami i doświadczeniem. Jak zaznacza dr Mateusz Grzesiak, psycholog biznesu, często o popularności decyduje tytuł marketingowy, nie merytoryczny, więc słuchając ekspertów, należy kierować się własną intuicją i rozsądkiem.
2017-07-19 | 06:47
Media
Krystian Kukułka: program "Dzień dobry Polsko!" to dla mnie przełom. Zastanawiam się, czy bardziej nie zakorzenić się w telewizji
Aktor nie wyklucza podjęcia studiów dziennikarskich. W ten sposób chce budować warsztat zawodowy, aby w przyszłości mocniej skoncentrować się na pracy w telewizji. Krystian Kukułka nie ukrywa, że program "Dzień Dobry Polsko!" stanowił przełom w jego karierze i realizację dawnych marzeń. Nie zgadza się z popularną opinią, jakoby telewizje śniadaniowe stanowiły pośledniejszy rodzaj dziennikarstwa niż newsy lub publicystyka.
2017-07-11 | 06:30
Konsument
Czerwiec miesiącem kilku sporych wizerunkowych wpadek w mediach społecznościowych. Marki nie zawsze odpowiednio reagowały na kryzysy
Dobrze przygotowana komunikacja na wypadek kryzysu i odpowiednia strategia w social mediach to dla firm niezbędnik w kreowaniu wizerunku. Na przestrzeni ostatniego miesiąca przekonały się o tym między innymi Audi i kosmetyczna marka Avon. Czerwiec, obok kolejnych zmian i nowości w mediach społecznościowych, przyniósł też kilka wizerunkowych kryzysów.
2017-07-05 | 06:40
Handel
Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Dla marek są atrakcyjną grupą docelową
Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają ogromny wpływ na wybory zakupowe dokonywane w rodzinie. Eksperci zauważają, że na komunikację z młodymi konsumentami powinny postawić zwłaszcza branże FMCG, moda, beauty i firmy technologiczne.
2017-07-05 | 06:35
Konsument
Papież Franciszek, Donald Trump i premier Indii najpopularniejsi na Twitterze. Łącznie obserwuje ich ponad 82 mln ludzi
Papież Franciszek, Donald Trump i indyjski premier Narendra Modi to trzej najpopularniejsi na Twitterze światowi przywódcy, których obserwuje łącznie ponad 82 mln użytkowników. Media społecznościowe są narzędziem coraz chętniej wykorzystywanym w polityce i dyplomacji – wynika z opublikowanego w czerwcu cyklicznego badania „Twiplomacy”. Interesujące dane przedstawia też Facebook, z którego korzysta już przeszło 2 mld ludzi. Użytkownicy serwisu zawierają co dzień średnio 175 mln nowych znajomości.
2017-07-03 | 06:40
Edukacja
Internauci popełniają wiele błędów językowych. Może to zniweczyć ich szanse na zdobycie pracy
Tylko na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy w mediach społecznościowych pojawiło się ponad 270 tys. postów i artykułów, w których znalazły się błędy językowe – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej tego typu publikacji pojawiało się na Facebooku. Błędy językowe popełniane w tekstach publikowanych w mediach społecznościowych, podobnie jak w CV, mogą zrobić złe wrażenie na potencjalnych pracodawcach i zaważyć na ich decyzji rekrutacyjnej.
2017-06-28 | 06:48
Media
Anna Popek: Przypisywano mi z dużą zjadliwością funkcję twarzy Kurskiego. Jestem jednak wyłącznie swoją własną twarzą
Moja miłość do telewizji jest obecnie uśpiona – mówi dziennikarka. Na czas przerwy wakacyjnej „Dzień dobry Polsko”, nie otrzymała żadnej propozycji ze strony Telewizji Polskiej, mimo że składała propozycje nowych programów. Gwiazda twierdzi, że wbrew doniesieniom mediów, nie jest twarzą telewizji Jacka Kurskiego, a jej twarz należy tylko do niej.