Wszystkie newsy
2017-04-03 | 06:30
Sport
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze
Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi skoczkowie, tenisiści oraz lekkoatleci. Eksperci podkreślają, że z marketingowego punktu widzenia zatrudnienie w reklamie czołowego sportowca to opłacalny wybór.
2017-03-31 | 06:55
Media
Magdalena Kanoniak (Radzka): chcę przemycić do telewizji trochę zadziorności i spontaniczności
Znana vlogerka modowa została gospodynią nowego programu o tematyce urodowej na antenie TVN Style. Wraz z Anną Orłowską doradza Polkom, jakich kosmetyków używać, by zawsze świetnie wyglądać. Magdalena Kanoniak twierdzi, że praca w telewizji jest zupełnie innym doświadczeniem niż tworzenie vloga, jednak bardzo interesującym.
2017-03-31 | 06:45
Konsument
90 proc. Polaków twierdzi, że internet ułatwia kontakt z bliskimi. Prawie połowa jest online cały czas
Już niemal 40 proc. z nas jest online non-stop, a ponad 90 proc. Polakom internet ułatwia utrzymywanie kontaktów z bliskimi. Jednocześnie ponad połowa zdaje sobie sprawę z tego, że rozmowy i spotkania w sieci nie mogą zastąpić kontaktów w świecie realnym – wynika z raportu operatora telekomunikacyjnego INEA.
2017-03-24 | 06:50
Media
Karolina Korwin-Piotrowska: gdyby dzisiaj żyła królowa Wiktoria byłaby królową Instagrama
Dziennikarka pracuje nad nową książką, która ukaże się późną wiosną. Opowie w niej o historii upowszechniania wizerunku i ludzkiej skłonności do autokreacji. Zamierza udowodnić, że pragnienie dzielenia się swoim wizerunkiem i prywatnością nie jest domeną XXI wieku, a tak wybitne postacie jak królowa Wiktoria, lord Byron czy car Mikołaj II zachwyciliby się możliwościami, jakie dają smartfony i media społecznościowe, gdyby żyli w obecnych czasach.
2017-03-24 | 06:45
Media
Hanna Lis: W nowym sezonie „Bez planu” będzie trochę zmian. Mam nadzieję, że na plus
Gwiazda zaczyna pracę na planie 2. sezonu „Bez planu”. Tym razem odwiedzi m.in. Maroko, Izrael oraz Portugalię. Dziennikarka zapowiada drobne zmiany w formule programu, które mają sprawić, że będzie on jeszcze lepiej przyjmowany przez widzów.
2017-03-20 | 06:45
Media
Izabela Janachowska pomoże pannom młodym wybrać idealną suknię ślubną
Prezenterka została gospodynią nowego programu na antenie TVN Style. Będzie w nim pomagać pannom młodym i ich bliskim skompletować idealne stylizację na ślub i wesele. Gwiazda twierdzi, że program „W czym do ślubu?” przeznaczony jest dla każdego, kto kiedyś będzie co najmniej gościem na ślubie.
2017-03-16 | 06:50
Media
Paulina Sykut: Do pracy wracam etapami. To komfortowa sytuacja dla młodej mamy
Prezenterkę znów można oglądać na antenie telewizji Polsat. Gwiazda pracuje na razie tylko jeden dzień w tygodniu, co uważa za idealną sytuację dla każdej młodej mamy. Trzy miesiące po urodzeniu dziecka Paulina Sykut zachwyca idealną sylwetkę. Twierdzi, że zawdzięcza ją zdrowemu odżywianiu i aktywności fizycznej, głównie pływaniu i ćwiczeniom wykonywanym w domu.
2017-03-13 | 06:45
Media
Antoni Królikowski: już nie mogę się doczekać następnych nagrań teleturnieju „Kocham Cię, Polsko!”. Zabawa w programie jest przednia
Aktor jest zachwycony atmosferą panującą na planie „Kocham Cię, Polsko!”. Twierdzi, że doskonale się bawi, a z Barbarą Kurdej-Szatan i Tomaszem Kammelem bardzo się polubili. Antoni Królikowski ma nadzieję, że dobra energia przeniesie się również na widzów teleturnieju.
2017-03-13 | 06:35
Media i PR
Hejt staje się dużym zagrożeniem dla firm. Nieprawdziwe opinie mogą zniszczyć nawet najlepszą reputację
Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa. W Wielkiej Brytanii koszty z powodu hejtu w przypadku średniej wielkości firmy wynoszą od 50 do 200 tys. funtów.
2017-03-10 | 06:55
Media
Michał Figurski: praca zawodowa jest dla mnie najlepszą formą rehabilitacji
Dla Michała Figurskiego praca jest obecnie priorytetem. Twierdzi, że bardzo pozytywnie wpływa na jego kondycję fizyczną i psychiczną, wymaga bowiem wysiłku fizycznego i intelektualnego. Stanowi więc najlepszą formę rehabilitacji. Figurski nie ukrywa jednak, że powrót do pracy nie należał do łatwych. Pierwsze nagranie wspomina jako wyjątkowo nieudane.
2017-03-10 | 06:45
Media
Cezary Żak zaskoczony umiejętnościami uczestników programu „The Brain. Genialny umysł”
Aktor jest zachwycony nadzwyczajnymi umiejętnościami uczestników programu „The Brain. Genialny umysł”. Twierdzi, że w każdym odcinku zadziwiają go możliwości ludzkiego umysłu.
2017-03-07 | 07:10
Media
Marcelina Zawadzka: Poprzeczka w telewizji podnoszona jest coraz wyżej. Mam nadzieję, że sprostam
Ciągle uczę się telewizji – mówi gwiazda TVP. Twierdzi, że każde kolejne zadanie podnosi jej zawodową poprzeczkę. Modelka ma nadzieję, że sprosta wszystkim wyzwaniom. Aby tego dokonać, cały czas uczy się zawodu prezenterki telewizyjnej.
2017-03-02 | 06:45
Media
Anita Sokołowska: „The Brain. Genialny umysł” pozwala mi wejść w inną przestrzeń i doświadczyć czegoś innego
Aktorka zgodziła się na rolę jurorki ze względu na możliwość zdobycia nowych doświadczeń. Twierdzi, że dzięki programowi „The Brain. Genialny umysł” mogła wyjść poza dobrze znaną sobie i widzom przestrzeń zawodową. Podobała jej się również perspektywa poznania ludzi o ponadprzeciętnych zdolnościach.
2017-02-14 | 06:30
Media i PR
Prawie połowa bywalców kin lubi wyświetlane w nich reklamy. Wolą je od telewizyjnych
Najczęściej do kina chodzą osoby młode, mające nie więcej niż 44 lata, pracujące na etacie, ze średnim lub wyższym wykształceniem. To bardzo korzystna dla reklamodawców grupa odbiorców. Prawie połowa bywalców kin deklaruje, że lubi oglądać wyświetlane przed filmami reklamy, a 39 proc. uważnie je śledzi. Dwie trzecie jest zdania, że reklamy kinowe robione są dobrze i zachęcają do zakupów.
2017-02-13 | 06:25
Media i PR
Publikacja niektórych treści w mediach społecznościowych może naruszać autorskie prawa majątkowe i osobiste. W części przypadków sprawa trafia do sądu
Umieszczanie czyjejś twórczości w internecie w sposób nieuprawniony może naruszyć nie tylko autorskie prawa majątkowe, lecz także dobra osobiste – przypomina Przemysław Lech, radca prawny Antyplagiat24. Za naruszanie prawa autorskiego można również ponieść sankcje karne. Często jednak wystarczy usunąć nielegalne treści, aby zakończyć spór na drodze przedsądowej i w takich przypadkach do procesów dochodzi stosunkowo rzadko. Na wokandę trafiają przede wszystkim te sprawy, w których odszkodowania sięgają kilku lub więcej tysięcy złotych.