Wszystkie newsy
2016-11-04 | 07:05
Moda
Tamara Gonzalez Perea: gdy mam gorszy nastrój, zakładam najbardziej kolorową rzecz, jaką mam w szafie
Kontakt z bliskimi, ciepła herbata i wielobarwne ubranie – to sposoby Tamary Gonzalez Perey na jesienną chandrę. Przy obniżonym nastroju blogerka chętnie wkłada najbardziej kolorową odzież, jaką ma w szafie. Lubi mieszać barwy albo nosić się w stylu total look. Jej ulubione kolory to czerwień i wszelkie odcienie różu.
2016-11-03 | 06:55
Moda
Angelika Fajcht pod wrażeniem konkursu Model Look w Chinach
Modelka jest zachwycona kolejnym pobytem w Chinach. Chwali profesjonalny charakter konkursu Model Look, jest też zadowolona ze zdobytego tam wyróżnienia. W najbliższym czasie czekają ją kolejne sesje zdjęciowe, innych planów na razie nie ma. Twierdzi, że żyje chwilą i bawi się życiem, nie lubi więc przesadnie planować przyszłości.
2016-11-03 | 06:45
Moda
Katarzyna Sokołowska: sukces polskiej mody na świecie nie jest możliwy bez wsparcia biznesowego
Producentka pokazów bardzo wysoko ocenia dokonania polskich projektantów. Uważa jednak, że rodzima moda nie zostanie zauważona na świecie bez wsparcia biznesowego. Zdaniem Katarzyny Sokołowskiej jest ono jednak coraz większe, a branża obsługująca projektantów coraz bardziej się rozwija.
2016-11-02 | 06:30
Handel
Rosną wydatki reklamowe branży modowej. 70 proc. budżetów trafia do magazynów kobiecych i dla mężczyzn
Sektor modowy wydał na reklamę w pierwszym półroczu 112 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z analiz Codemedia. Prym w wydatkach wiodły marki odzieżowe, a także producenci i dystrybutorzy zegarków oraz biżuterii. Największy kawałek z tego tortu tradycyjnie przypadł w udziale magazynom, ale przed Bożym Narodzeniem skorzystać może też telewizja.
2016-10-27 | 06:30
Uroda
Stroje firmowe przedsiębiorców coraz częściej szyte na miarę. Firmy taki zakup traktują jako inwestycję
Firmowe ubrania uszyte na miarę pomagają kształtować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Gwarantują idealne dopasowanie do sylwetki i elegancki wygląd, dają też możliwość personalizacji i dopasowania do wizerunku firmy. Po rozwiązanie to coraz częściej sięgają bankierzy, prawnicy i doradcy inwestycyjni.
2016-10-25 | 06:50
Moda
Anna Czartoryska: Lubię biżuterię w stylu boho. Fajnie zdobi, a nie jest krzykliwa
Aktorka lubi nosić biżuterię, z którą łączą się miłe wspomnienia. Mogą to być ozdoby przywiezione z podróży lub otrzymane w prezencie od bliskiej osoby. Gwiazda najchętniej wkłada biżuterię w stylu boho, która jest oryginalna, ale nie jest ostentacyjna. Podoba jej się również idea biżuterii dla mam i córek, która podkreśla więź między nimi i uczy dziewczynki wyczucia stylu.
2016-10-24 | 07:05
Moda
Katarzyna Sokołowska: Stylowa kobieta to nie tylko ubranie. To także osobowość
Charyzma i inteligencja to według Katarzyny Sokołowskiej równie istotne wyznaczniki stylu jak modny strój. Jurorka „Top Model” uważa, że stylowa kobieta swobodnie porusza się w modowych trendach, odznacza się jednak również ciekawą osobowością. Jej zdaniem w polskim show-biznesie jest wiele gwiazd zasługujących na miano ikony mody.
2016-10-20 | 06:50
Moda
Paulina Sykut-Jeżyna: Z wiekiem polubiłam biżuterię. Najchętniej noszę subtelne ozdoby
Prezenterka jeszcze do niedawna niechętnie nosiła biżuterię. Zazwyczaj ograniczała się do subtelnych kolczyków. Twierdzi jednak, że z wiekiem polubiła tego typu ozdoby i dziś chętnie wkłada łańcuszki z zawieszkami, kolczyki i bransoletki. Nie rozstaje się ponadto z pierścionkiem zaręczynowym i obrączką ślubną.
2016-10-19 | 07:00
Moda
Ania Kruk zaprojektowała kolekcję biżuterii dla mam i córek
To pierwsza kolekcja dziecięca w karierze Anii Kruk. W jej skład wchodzą bransoletki, kolczyki i zawieszki ze srebra i kolorowych sznurków. Składa się ona z trzech casualowych linii, inspirowanych macierzyńską miłością, więzią pomiędzy matką i córką, a także egzotyczną podróżą, którą niedawno odbyła projektantka.
2016-10-19 | 06:35
Moda
Amerykańscy politycy walczą o wyborców także kolorami. W czerwonym Clinton staje się bardziej zdecydowana, a Trump – emocjonalny i drapieżny
Kolor to jeden z elementów kształtujący obraz polityka w podświadomości wyborcy. Donald Trump chętnie sięga po błękit podkreślający jego amerykańskość i patriotyzm oraz czerwone dodatki, które – zdaniem psychologa koloru – sprawiają, że staje się on bardziej emocjonalny i drapieżny, a niekiedy nawet agresywny. Z kolei jego rywalce Hillary Clinton czerwień dodaje stanowczości. Zwykle preferuje ona jednak kolory bardziej stonowane i chłodniejsze.
2016-10-12 | 06:53
Moda
Tamara Gonzalez Perea: mój styl jest teraz bardziej dojrzały i wyrafinowany
Blogerka twierdzi, że jej styl ubierania zmieniał się wraz z jej wiekiem. Obecnie jest nieco bardziej dojrzały i wyrafinowany niż w momencie, gdy zakładała bloga. Niezmienny pozostał jednak jego kobiecy charakter i kolorystyczny przepych.
2016-10-07 | 06:45
Moda
Katarzyna Bujakiewicz: warszawskie pokazy mody są bardzo celebryckie, dlatego na nich nie bywam
Aktorka po raz pierwszy wzięła udział w warszawskim pokazie mody. Twierdzi, że unika tego typu imprez ze względu na ich nadmiernie celebrycki charakter. Zdaniem aktorki uwaga mediów koncentruje się na gwiazdach zgromadzonych na widowni, a nie na samym pokazie i jego autorze. Bujakiewicz wspomina pokaz Yves Saint Laurenta sprzed kilkunastu lat, na który gwiazdy przyszły w skromnych, czarnych strojach, by nie konkurować z projektantem.
2016-10-06 | 06:40
Moda
Łukasz Verra: za 10 lat widzę się jako właściciela dużego domu mody, jako dość poważną ikonę w tej branży
Młody i niezwykle utalentowany projektant przyznaje, że lokalne podwórko jest dla niego zbyt małe. Dlatego też zrobi wszystko, by usłyszało o nim jak najszersze grono miłośników mody na całym świecie. Niedługo będzie ku temu okazja, bo Verra w lutym zaprezentuje propozycje ze swojej pracowni podczas London Fashion Week.
2016-10-06 | 06:30
Media i PR
Jesień to czas wzmożonych dyskusji internautów o garderobie. Firmy odzieżowe nie umieją tego wykorzystać
Jesienne miesiące to okres, w którym zawartość szafy urasta do jednego z większych problemów. Na przełomie września i października w mediach społecznościowych pojawiło się 850 wpisów i komentarzy z pytaniami „w co się ubrać” czy „co założyć” – wynika z badania IMM. Odzieżowa dyskusja tylko w ciągu 10 dni wywołała 72 tys. interakcji. Firmy odzieżowe nie wykorzystują jednak potencjału social media. Komentarze na prośby o pomoc w ustaleniu odpowiedniego stroju stanowią zaledwie 1 proc. interakcji.
2016-10-05 | 11:00
Moda
Kolekcja"Baroq & Roll" urodzinowym prezentem Tomasza Olejniczka dla miłośniczek jego marki
Tomasz Olejniczak, twórca marki Tomaotomo, świętuje 5-lecie twórczości artystycznej. Jubileuszowy pokaz "Baroq & Roll" odbył się w nietypowej scenerii Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie. W nowej kolekcji projektant nawiązuje do baroku. W kolorystyce dominuje złoto i szarość. Choć inspiracją były dawne czasy, to nie brak również odniesień do aktualnych wydarzeń w naszym kraju.