Wszystkie newsy
2016-10-12 | 06:53
Moda
Tamara Gonzalez Perea: mój styl jest teraz bardziej dojrzały i wyrafinowany
Blogerka twierdzi, że jej styl ubierania zmieniał się wraz z jej wiekiem. Obecnie jest nieco bardziej dojrzały i wyrafinowany niż w momencie, gdy zakładała bloga. Niezmienny pozostał jednak jego kobiecy charakter i kolorystyczny przepych.
2016-10-07 | 06:45
Moda
Katarzyna Bujakiewicz: warszawskie pokazy mody są bardzo celebryckie, dlatego na nich nie bywam
Aktorka po raz pierwszy wzięła udział w warszawskim pokazie mody. Twierdzi, że unika tego typu imprez ze względu na ich nadmiernie celebrycki charakter. Zdaniem aktorki uwaga mediów koncentruje się na gwiazdach zgromadzonych na widowni, a nie na samym pokazie i jego autorze. Bujakiewicz wspomina pokaz Yves Saint Laurenta sprzed kilkunastu lat, na który gwiazdy przyszły w skromnych, czarnych strojach, by nie konkurować z projektantem.
2016-10-06 | 06:40
Moda
Łukasz Verra: za 10 lat widzę się jako właściciela dużego domu mody, jako dość poważną ikonę w tej branży
Młody i niezwykle utalentowany projektant przyznaje, że lokalne podwórko jest dla niego zbyt małe. Dlatego też zrobi wszystko, by usłyszało o nim jak najszersze grono miłośników mody na całym świecie. Niedługo będzie ku temu okazja, bo Verra w lutym zaprezentuje propozycje ze swojej pracowni podczas London Fashion Week.
2016-10-06 | 06:30
Media i PR
Jesień to czas wzmożonych dyskusji internautów o garderobie. Firmy odzieżowe nie umieją tego wykorzystać
Jesienne miesiące to okres, w którym zawartość szafy urasta do jednego z większych problemów. Na przełomie września i października w mediach społecznościowych pojawiło się 850 wpisów i komentarzy z pytaniami „w co się ubrać” czy „co założyć” – wynika z badania IMM. Odzieżowa dyskusja tylko w ciągu 10 dni wywołała 72 tys. interakcji. Firmy odzieżowe nie wykorzystują jednak potencjału social media. Komentarze na prośby o pomoc w ustaleniu odpowiedniego stroju stanowią zaledwie 1 proc. interakcji.
2016-10-05 | 11:00
Moda
Kolekcja"Baroq & Roll" urodzinowym prezentem Tomasza Olejniczka dla miłośniczek jego marki
Tomasz Olejniczak, twórca marki Tomaotomo, świętuje 5-lecie twórczości artystycznej. Jubileuszowy pokaz "Baroq & Roll" odbył się w nietypowej scenerii Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie. W nowej kolekcji projektant nawiązuje do baroku. W kolorystyce dominuje złoto i szarość. Choć inspiracją były dawne czasy, to nie brak również odniesień do aktualnych wydarzeń w naszym kraju.
2016-09-28 | 06:50
Moda
Dawid Woliński: Współpracuję z wybranymi partnerami. Są to ludzie, którzy pragną być kreatywni
Projektant stworzył limitowaną kolekcję kurtek we współpracy z marką Martini. W nadchodzących miesiącach zamierza kontynuować także współpracę z Cisowianką Perlage oraz marką Semilac. Twierdzi, że jego partnerzy są starannie wyselekcjonowani. Są to ludzie kreatywni, pragnący czegoś więcej niż zwykły biznes.
2016-09-28 | 06:00
Moda
Każda barwa zupełnie inaczej na nas oddziałuje. Kolory trzeba dobierać w zależności od samopoczucia, a nawet pory roku
Dobór odpowiednich kolorów w aranżacji mieszkania, miejsca pracy czy garderoby ma ogromny wpływ na samopoczucie. Wszystko zależy od tego, jakich bodźców w danym momencie potrzebujemy. Kolor czerwony dodaje motywacji i pobudza do działania, odcienie zielonego i niebieskiego wyciszają oraz mają pozytywny wpływ na pracę mózgu, a pomarańcze i żółcie przywołują skojarzenia ze słońcem, dlatego są idealne na deszczową jesienną aurę.
2016-09-27 | 06:45
Moda
Lata 20. XX wieku, geometryczne linie i motywy Chanel w najnowszej kolekcji Łukasza Verry
Łukasz Verra udowodnia, że moda to nie tylko ubrania, lecz także rodzaj sztuki. Kreacje sygnowane nazwiskiem młodego projektanta są odważne i ekstrawaganckie. Najnowsza ręcznie wykonana kolekcja „VERRA INFINITY 2017” jest swoistą zabawą designem, połączeniem niestandardowych form z trenem. To ukłon w stronę haute couture z lat 20. XX wieku.
2016-09-23 | 06:45
Gwiazdy
Dr Krzysztof Gojdź: Jestem starej daty. Nigdy jeszcze nie kupiłem ubrań przez internet
Zakupy odzieżowe Krzysztof Gojdź robi raz na pół roku. Ubrania kupuje zazwyczaj za granicą, głównie w Nowym Jorku. Twierdzi, że nigdy nie kupił nic w sklepach internetowych. Przed zakupem woli bowiem dotknąć i przymierzyć wybraną rzecz.
2016-09-23 | 06:00
Moda
Odzież do biegania jesienią powinna być wykonana z materiałów, które chronią przed zimnem i gwarantują odprowadzanie wilgoci
W okresie jesienno-zimowym nie powinno się oszczędzać na odpowiedniej odzieży, która poprawi komfort treningu. Bluzy i kurtki biegowe przede wszystkim muszą chronić przed deszczem i nieprzyjemnym wiatrem oraz zapewniać wentylację. Ważna jest również specjalna bielizna termiczna, cienkie rękawiczki i oddychająca czapka. Trzeba też pamiętać o bezpieczeństwie. Po zmroku kierowcom trudno dostrzec biegaczy w ciemnych ubraniach, dlatego warto zadbać o widoczność i zaopatrzyć się w odblaski.
2016-09-22 | 06:50
Media
Dawid Woliński: Aby być modelką trzeba mieć talent. Liczy się uroda, charyzma i barwna osobowość
Według Dawida Wolińskiego idealna modelka powinna mieć nie tylko piękne ciało i twarz, lecz także charyzmę i barwną osobowość. Projektant twierdzi, że w 6. edycji „Top Model” już wybrał osoby, które mają te cechy. Jego zdaniem to właśnie walka o faworytów powoduje najwięcej spięć i emocji między jurorami. Zapewnia, że w pokoju obrad mają miejsce dantejskie sceny.
2016-09-21 | 07:00
Moda
Marcel Sabat: projektowanie ubrań daje mi możliwość rozwoju i poznawania nowych ludzi
Aktor rozwija własną markę odzieżową. Twierdzi, że projektowanie mody daje mu możliwość rozwoju zawodowego i poznawania nowych ludzi. Sam prowadzi swoją firmę, oprócz projektowania zajmuje się rachunkami, a nawet pakowaniem zakupionych przez internautów modeli.
2016-09-19 | 06:40
Uroda
Sergiusz Osmański (Sephora): dobry makijażysta powinien umieć wykreować nowe spojrzenie i pokazać wizerunek osoby w zupełnie innej stylizacji
Dobry makijażysta to rzemieślnik od opakowań twarzy, który potrafi wykreować nowe spojrzenie na ich proporcje – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora. Każdy, kto chce być w tym zawodzie profesjonalistą, powinien znać tajniki makijażu i stylizacji oraz na bieżąco śledzić obowiązujące trendy i nowinki kosmetyczne. Ważne jest również podejście do klientów. Tutaj liczy się otwartość, wyrozumiałość, a przede wszystkim pokora.
2016-09-16 | 06:55
Moda
Joanna Przetakiewicz: największą ekscytację odczuwam, kiedy przychodzą do nas stałe klientki i chcą po raz kolejny założyć La Manię
Czuję satysfakcję, kiedy kreacje z pracowni La Mania wybierają największe światowe gwiazdy, takie jak Ellie Goulding czy Cindy Crawford, jednak każda klientka jest dla niej tak samo ważna, bez względu na to, czy jest znana, czy nie – podkreśla Joanna Przetakiewicz. Projektantka chce, by stworzona przez nią marka była nowoczesna, przyjazna i czarująca. Jej zdaniem choć trudno dorównać światowym potęgom w tej branży, to trzeba robić wszystko, by się wyróżniać i zajść jak najwyżej.
2016-09-13 | 06:55
Moda
Ewa Minge: na przymiarki sukni ślubnej Małgorzata Rozenek przyjeżdżała z zupą dla krawcowych
Projektantka jest zachwycona współpracą z Małgorzatą Rozenek. Jej zdaniem gwiazda TVN jest słodką i ciepłą kobietą, która na przymiarki sukni ślubnej przywoziła zupę dla krawcowych. Kreacja wzorowana była na sukni, którą Minge projektowała na potrzeby filmu „Dolina Bogów” z Johnem Malkovichem i Joshem Hartnettem. Zebrała za nią wiele gratulacji od gości weselnych i ojca panny młodej.