Newsy

Tomasz Jacyków: Trzeba być jakimś, żeby zaistnieć. Mieć coś plus to, co mają wszyscy pozostali

2017-04-21  |  06:55

Bez ciekawej osobowości nie ma co liczyć na sukces w show biznesie - uważa Tomasz Jacyków. Zdaniem stylisty charyzma i pomysł na siebie pozwalają wyróżnić się na tle innych utalentowanych osób. Gospodarz programu "Gwiazdy na dywaniku" przestrzega również, że sam strój, nawet oryginalny, to za mało, by zaistnieć w branży rozrywkowej.

Tomasz Jacyków jest zdania, że tylko ludzie obdarzeni wyrazistą, mocną osobowością są w stanie odnieść sukces, nie tylko w show biznesie. Stylista uważa, że sam talent to zbyt mało, by zaistnieć - trzeba również posiadać charyzmę, która pomaga wyróżnić się na tle innych uzdolnionych konkurentów. Gospodarz magazynu "Gwiazdy na dywaniku" podkreśla, że na świecie wiele osób próbuje swoich sił jako artyści, tylko nieliczni odnoszą jednak prawdziwy sukces.

– Są tysiące kobiet, które sprzątają, ale jest jedna Azjatka, która pisze książkę i robi rewolucję. Są tysiące ludzi śpiewających pod prysznicem, a jednak to Adele zrobiła sukces mówi Tomasz Jacyków agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylista nigdy nie udziela porad kobietom pragnącym zaistnieć w show biznesie poprzez ciekawy strój. Uważa bowiem, że każdy człowiek obdarzony jest indywidualną osobowością, nikogo nie da się więc przebrać tak, by zostać skutecznie zauważonym. Kostium można wkładać do występów scenicznych, w realnym życiu fałsz zostanie łatwo wychwycony przez odbiorców.

– Można zaistnieć na chwilę, zrobić wstrząs i szok, tylko, że, po co zaistnieć, jeżeli nic za tym dalej nie idzie? Jeżeli ktoś zaistnieje, to po to, żeby istnieć. I to jest tak, że prawo natury, coś się rozpala małym ogniem, w pewnym momencie ma gigantyczny płomień i później przygasa mówi Tomasz Jacyków.

Zdaniem stylisty genialni ludzie, obdarzeni interesującą osobowością, mogą odnieść sukces nawet w młodym wieku. Z czasem stają się utalentowanymi dorosłymi, a potem doświadczonymi mentorami kolejnych pokoleń. Procesu tego nie da się, według Jacykowa, sztucznie wykreować. To właśnie, dla stylisty, jest w życiu wspaniałe.

Czytaj także

Kalendarium

Moda

Media

Jarosław Kret: Zawsze chciałem kręcić filmy przyrodnicze, a przez przypadek zostałem pogodynkiem. Teraz realizuję plan B – piszę książki

Prezenter pogody zdradza, że ma w głowie sporo pomysłów, które właśnie przelewa na papier. Pracuje obecnie nad dwoma scenariuszami książek kryminalnych – kryminałów podróżniczych. Pracę nad nowymi publikacjami łączy z obowiązkami zawodowymi w stacji Nowa TV, gdzie zajmuje się przygotowywaniem prognozy pogody. Jego wielkim marzeniem jest realizowanie filmów przyrodniczych.

Handel

Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniu

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

Patronat Newserii

Seriale

Elżbieta Romanowska zagra w nowym serialu telewizyjnym pielęgniarkę. Premiera zaplanowana jest na wrzesień

Moja nowa bohaterka Ewa jest konkretna i bardzo kobieca. Dzięki tej postaci pokochałam sukienki. Ona wprost uwielbia je nosić i nawet jej uniform pielęgniarski jest bardzo dopasowany i wydekoltowany – podkreśla Elżbieta Romanowska. Aktorka na razie nie chce zdradzać wielu szczegółów dotyczących nowego serialu, do którego zdjęcia właśnie trwają. Romanowska ma jednak nadzieję, że widzowie szybko polubią jej bohaterkę.