Wszystkie newsy

2016-06-28 | 06:55
Moda
Anna Kalczyńska: Jak na warunki show-biznesowe mam bardzo mało szpilek. Wolę bardziej wygodne buty Wszystkie newsy

Anna Kalczyńska: Jak na warunki show-biznesowe mam bardzo mało szpilek. Wolę bardziej wygodne buty

Prezenterka stawia na wygodę. Na co dzień najchętniej zakłada dżinsy i sportowe buty. Nie przepada za szpilkami i ma zaledwie kilka par. Twierdzi, że jej słabą stroną są spontaniczne decyzje zakupowe – zdarza jej się kupić rzeczy, które do niczego nie pasują lub są niewygodne.
więcej
2016-06-28 | 06:30
Handel
42 proc. Polaków świadomie kupiło kiedyś podrobiony produkt. Temat podróbek popularny wśród internautów

42 proc. Polaków świadomie kupiło kiedyś podrobiony produkt. Temat podróbek popularny wśród internautów

Ponad 40 proc. Polaków choć raz w życiu kupiło świadomie podróbkę. Najczęściej były to odzież, obuwie i kosmetyki. Wybór z reguły wynikał z niższej ceny. Bardzo często zakupy podróbek dokonywane są w sieci. Tam też temat ten jest szeroko dyskutowany. Z analizy IMM wynika, że w ciągu pierwszych 5 miesięcy roku pojawiło się na ten temat 26 tys. wzmianek, głównie na Facebooku, Twitterze oraz forach odzieżowych i kosmetycznych.
więcej
2016-06-27 | 06:50
Moda
Maja Sablewska: Wydałam grube pieniądze na ramoneskę Saint Laurent. Zbierałam na nią kilka lat

Maja Sablewska: Wydałam grube pieniądze na ramoneskę Saint Laurent. Zbierałam na nią kilka lat

Stylistka nie jest zwolenniczką wydawania dużych pieniędzy na ubrania. Nawet ulubioną torebkę Chanel kupiła z drugiej ręki. Zdarza się jej jednak zrobić wyjątek – jednym z nich był zakup wymarzonej ramoneski Saint Laurent. Wydała na nią kilka tysięcy złotych.
więcej
2016-06-22 | 06:50
Moda
PLICH: Polscy piłkarze są uwielbiani, a ich żony są obiektem hejtu. Za dużo się wymaga od WAGs

PLICH: Polscy piłkarze są uwielbiani, a ich żony są obiektem hejtu. Za dużo się wymaga od WAGs

Projektant chwali styl i zachowanie żon i narzeczonych polskich piłkarzy. Kibicuje im, ponieważ w przeciwieństwie do swych partnerów, zbyt często spotykają się z niechęcią ze strony mediów i internautów. Projektant jest pod szczególnym wrażeniem talentu i urody Mariny Łuczenko. Chwali też Annę Lewandowską za pogodę ducha i dbałość o szczegóły.
więcej
2016-06-20 | 06:50
Media
Maja Sablewska: w nowym sezonie „Sablewskiej sposób na modę” chcę się jeszcze bardziej zbliżyć z uczestniczkami

Maja Sablewska: w nowym sezonie „Sablewskiej sposób na modę” chcę się jeszcze bardziej zbliżyć z uczestniczkami

Stylistka zamierza zmienić charakter swojego programu „Sablewskiej sposób na modę”. Chce, by nowa edycja była bardziej naturalna i pozwalała na nawiązanie jeszcze bliższego kontaktu między prowadzącą a uczestniczkami. Gwiazda kończy ponadto pracę nad kolekcją dla polskiej marki odzieżowej i myśli nad jesienną linią butów dla marki Carinii.
więcej
2016-06-17 | 07:05
Moda
Inspiracje latami 70., kreskówkowe printy i cukierkowe kolory w jesienno-zimowej kolekcji Bizuu

Inspiracje latami 70., kreskówkowe printy i cukierkowe kolory w jesienno-zimowej kolekcji Bizuu

Jesienno zimowa kolekcja marki Bizuu to połączenie dziewczęcego wdzięku i kobiecej zmysłowości. Projektantki inspirowały się kultowym serialem animowanym „Atomówki” oraz stylistyką lat 70. W kolekcji dominują róż, pomarańcz i oberżyna.
więcej
2016-06-16 | 06:55
Film
Antoni Królikowski zmienia styl ubierania. Nawiązał współpracę z PLICH-em

Antoni Królikowski zmienia styl ubierania. Nawiązał współpracę z PLICH-em

Aktor zaskoczył oryginalną stylizacją podczas premiery swego najnowszego filmu. Marynarkę bez kołnierza i szorty w kratę zaprojektował dla niego PLICH. Stylizacja miała podkreślać chłopięcy i zadziorny charakter aktora. Obu panów łączy przyjaźń, nie wykluczają więc dalszej współpracy. Królikowski docenia, że ktoś oferuje mu swój talent i pracę, by on mógł dobrze wyglądać.
więcej
2016-06-15 | 06:20
Moda
Pranie jest już możliwe nawet w zimnej wodzie. Pozwoliły na to wynalezione niedawno specjalne enzymy dodawane do środków piorących

Pranie jest już możliwe nawet w zimnej wodzie. Pozwoliły na to wynalezione niedawno specjalne enzymy dodawane do środków piorących

Firmy DuPont i Procter & Gamble stworzyły nową technologię enzymu, który zapewnia wyższą efektywność czyszczenia w niskich temperaturach prania. Jego wydajność w temperaturze 15,5°C odpowiada tej, którą produkty poprzedniej generacji osiągały w temperaturze 32°C. Nowe enzymy zostały już włączone w skład ciekłych detergentów P&G sprzedawanych na całym świecie. Zastosowanie nowego środka piorącego pozwala pominąć proces podgrzewania wody, który jest najbardziej energochłonnym aspektem prania.
więcej
2016-06-14 | 06:55
Moda
Maja Sablewska: Często robię zakupy dla rozładowania emocji. Zaszywam się wtedy w sieciówkach lub secondhandach

Maja Sablewska: Często robię zakupy dla rozładowania emocji. Zaszywam się wtedy w sieciówkach lub secondhandach

Dla Mai Sablewskiej zakupy to sposób na chandrę. Gdy jest przygnębiona najchętniej zaszywa się na kilka godzin w sieciówkach lub sklepach z używaną odzieżą. Równie chętnie robi jednak zakupy w markowych butikach. Twierdzi, że jak większości kobiet zdarza jej się rano uznać, że nie ma w co się ubrać. Aby zapobiec takim dylematom, wcześniej wymyśla stylizacje pasujące do różnych sytuacji, a nawet jej samopoczucia.
więcej
2016-06-13 | 06:50
Moda
Anna Cieślak: Uwielbiam wygrzebywać ciuchy z szaf koleżanek. Nowe ubrania kupuję rzadko

Anna Cieślak: Uwielbiam wygrzebywać ciuchy z szaf koleżanek. Nowe ubrania kupuję rzadko

Kupowanie zbyt wielu ubrań to dla Anny Cieślak zbędny wydatek. Aktorka woli się wymieniać zalegającymi w garderobie ubraniami z koleżankami. Ceni zwłaszcza rzeczy sportowe, w których czuje się wygodnie i swobodnie. Przy wyjściach na gale i imprezy branżowe współpracuje natomiast z dwiema projektantkami Natalią Jaroszewską i Agi Jensen.
więcej
2016-06-08 | 06:50
Moda
Paulina Krupińska: nie jestem typową kobietą, która rano nie ma co założyć

Paulina Krupińska: nie jestem typową kobietą, która rano nie ma co założyć

Modelka i prezenterka telewizyjna na co dzień nie podąża za trendami i nie skupia się na myśleniu o swoich stylizacjach. Wybiera swobodę i ubrania z sieciówek urozmaicone dodatkami. Komponuje garderobę spontanicznie, jedynie na oficjalne imprezy zakłada kreacje od projektantów.
więcej
2016-06-07 | 06:55
Moda
PLICH : kolekcja Edyty Górniak to ciekawy sposób na wyrażenie siebie w innej branży niż muzyka

PLICH : kolekcja Edyty Górniak to ciekawy sposób na wyrażenie siebie w innej branży niż muzyka

PLICH pozytywnie ocenia debiut Edyty Górniak w charakterze projektantki mody. Jego zdaniem poszukiwanie przez gwiazdy nowych form wyrażania siebie to naturalna rzecz. Uważa też, że moda na projektowanie strojów przez artystów przyszła do Polski z Zachodu, gdzie modą zajęły się takie gwiazdy jak Beyoncé czy Antonio Banderas.
więcej
2016-06-03 | 06:55
Moda
Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl): zdarza mi się odmawiać projektantom, którzy chcą dać mi stroje

Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl): zdarza mi się odmawiać projektantom, którzy chcą dać mi stroje

Blogerka bardzo często rezygnuje z przyjęcia ubrań od projektantów. Twierdzi, że nie każdy z nich potrafi odnaleźć się w jej oryginalnej stylistyce. Autorka bloga Macademian Girl nie występuje też sama z prośbą o podarowanie ubrań, nie chce bowiem wywierać presji na projektantów.
więcej
2016-06-03 | 06:35
Handel
Tylko 5 proc. zakupów odzieży Polacy dokonują w sklepach internetowych. W krajach rozwiniętych stanowią one 30–40 proc.

Tylko 5 proc. zakupów odzieży Polacy dokonują w sklepach internetowych. W krajach rozwiniętych stanowią one 30–40 proc.

W Polsce 5 proc. zakupów odzieży ma miejsce w internecie. To mniej więcej siedmiokrotnie mniejszy udział niż w krajach wysoko rozwiniętych. Jednak branża ta ma kluczowe znaczenie dla rozwoju rynku zakupów w sieci w Polsce. Kluczowa jest sprzedaż bardziej zindywidualizowanych kolekcji oraz skrócenie czasu dostawy.
więcej
2016-05-31 | 06:30
Moda
Polacy nie przywiązują zbyt dużej wagi do tego, z jakiego materiału wykonane są ich ubrania. Zwykle kupują tańszą odzież na 1–2 sezony

Polacy nie przywiązują zbyt dużej wagi do tego, z jakiego materiału wykonane są ich ubrania. Zwykle kupują tańszą odzież na 1–2 sezony

Przy zakupie ubrań Polacy najczęściej sugerują się modą, fasonem, kolorem i ceną, a rzadko kiedy zwracają uwagę na to, z jakiego materiału został wykonany dany produkt. W szafach przeważa odzież z dżerseju bawełnianego, z włókien syntetycznych i poliestrowych. Ubrania zwykle służą przez jeden lub dwa sezony, a później zastępowane są innymi, które odpowiadają aktualnym trendom. Tylko nieliczni z dbałością dobierają szlachetne tkaniny, które posłużą przez lata.
więcej