Wszystkie newsy
2016-04-21 | 06:45
Moda
Duet MMC zaprezentował swoją najnowszą kolekcję. Marka świętuje 20-lecie działalności
W najnowszej kolekcji MMC nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla tej marki puchowych kurtek i bezrękawników, które mają już grono swoich fanów. Wśród propozycji na sezon jesień-zima 2016/2017 oversize’owe płaszcze kontrastowo przeplatają się z koktajlowymi, metalicznymi sukienkami. Rafal Michalak i Ilona Majer, od 20 lat tworzący markę MMC, należą do grona ulubionych projektantów polskich gwiazd.
2016-04-20 | 06:50
Moda
Anna Kalczyńska: Nie mam siły ani czasu, żeby chodzić po sklepach. Korzystam z pomocy stylistki
W kwestii kształtowania wizerunku Anna Kalczyńska zdaje się na pomoc stylistki. Twierdzi, że sama nie ma czasu ani ochoty na odzieżowe zakupy przed oficjalnymi imprezami. Zapewnia też, że w przeciwieństwie do wielu innych gwiazd show-biznesu nie jest fanatyczną miłośniczką butów.
2016-04-15 | 06:30
Nowe technologie
Omega wprowadza na rynek zegarki odporne na pole magnetyczne o sile 15 tys. gausów. To siła spotykana w rezonansie magnetycznym
W dobie wszechobecnych tabletów, smartfonów czy mikrofalówek pole magnetyczne stanowi bezpośrednie zagrożenie dla właściwej pracy zegarka mechanicznego. Producenci czasomierzy starają się temu przeciwdziałać. Przykładem jest marka Omega. Jej najnowszy model zegarka o nazwie Globemaster jest odporny na pole magnetyczne o sile spotykanej w rezonansie magnetycznym.
2016-04-13 | 06:45
Moda
Zbliża się finał Fashion Designer Awards. W tegorocznej edycji wzięło udział kilkuset początkujących designerów
Znany jest skład dziewięciu finalistów Fashion Designer Awards. W miniony weekend w Galerii Mokotów odbył się półfinał 8. edycji konkursu. O staże i stypendia naukowe w dziedzinie mody walczyło w sumie kilkuset początkujących projektantów. Finał konkursu zaplanowany jest na 11 maja.
2016-04-11 | 06:55
Uroda
Radosław Majdan stworzył kolejne perfumy dla mężczyzn. Jeszcze w tym roku pojawi się zapach dla kobiet
Stworzenie własnej linii perfum i żeli pod prysznic było dla sportowca ogromnym wyzwaniem. Marka Vabun zadebiutowała na rynku jesienią 2011 roku. Teraz były piłkarz promuje już trzeci zapach i myśli o pracy nad kosmetykami dla kobiet.
2016-04-07 | 12:00
Moda
Dawid Woliński zaprezentował swoją najnowszą kolekcję. Inspiracją była sztuka, ale i amerykańskie rodeo
Nowa kolekcja Dawida Wolińskiego to połączenie amerykańskiego rodeo i hollywoodzkiego blichtru z klimatem francuskiej pracowni malarskiej. Projekty zrobiły ogromne wrażenie na oglądających pokaz. Panie zachwycił szykowny błysk kreacji i umiejętnie wkomponowany, subtelny motyw amerykańskiej białej gwiazdki na niebieskim tle. Z kolei mężczyznom najbardziej do gustu przypadł ekstrawagancki krój spodni z linii męskiej.
2016-04-07 | 07:10
Moda
Omenaa Mensah: pies zjadł moje nowe szpilki od Gucciego
Dziennikarka kocha buty. Jeszcze niedawno miała prawie 200 par. Nie ma jednak problemu z pozbywaniem się niepotrzebnych już butów. Wyjątkiem były nowe szpilki marki Gucci, które zniszczył pies prezenterki. Nienoszone pantofle zdołał uratować znany warszawski szewc.
2016-04-06 | 06:10
Moda
Soczyste kolory, mnogość wzorów i dżins w wiosenno-letniej kolekcji Quiosque
W kolekcji Quiosque na wiosnę i lato 2016 dużą uwagę zwracają białe bluzki wykończone przy dekoltach zgrabnymi detalami w postaci delikatnych kokardek i guziczków oraz charakterystyczne dla tej marki klasyczne sukienki przed kolano. Nowa linia zaskakuje mnogością barw i wzorów, w tym kwiatowych printów i pepitki.
2016-04-05 | 06:50
Moda
Karolina Gliniecka: Marzę o szpilkach Louboutina. Czerwona podeszwa przyciąga
Blogerka ma ponad dwieście par butów. Uwielbia zwłaszcza szpilki, choć zdarza się jej wkładać także mokasyny. Jej marzeniem jest posiadanie słynnych szpilek marki Louboutin.
2016-04-01 | 06:50
Moda
Aleksandra Kostka: Moja praca wymaga stylizacji w kolorach rzucających się w oczy. Mój ulubiony to zielony
Prezenterka pogody przyznaje, że stonowane barwy zdecydowanie są nie dla niej. Prezenterka pogody zazwyczaj wybiera ubrania w żywych kolorach. W ten sposób, gdy aura nie sprzyja, stara się poprawić nastrój nie tylko sobie, lecz przede wszystkim widzom.
2016-03-30 | 07:00
Moda
Koronkowe wzory bazą wiosennej kolekcji biżuterii projektu Anny Kruk
Kolekcja ANIA KRUK Inspired by Fantasia charakteryzuje się niewymuszoną elegancją i szykowną prostotą. Wyróżniają ją delikatne wzory złożone z koronkowych ornamentów inspirowanych monogramem „K”. Naszyjniki, bransoletki i kolczyki zostały wykonane w dwóch liniach: ze złota i srebra.
2016-03-29 | 06:45
Moda
Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką znanej marki obuwniczej
Aktorka jest zachwycona swoją nową rolą. Gwiazda Teatru 6. piętro została ambasadorką znanej marki obuwniczej Wojas. Podkreśla, że ceni piękno i jakość wykonania butów tej firmy, cieszy się też, że może wspierać polską markę. Miłośniczką obuwia tej marki jest również Paulina Sykut.
2016-03-22 | 06:25
Moda
Pastelowe kolory, len, jedwab i zamszowe skóry w wiosenno-letniej kolekcji marki Molton
Marka Molton powitała wiosnę jasnymi, pastelowymi kolorami, ale im bliżej lata, tym bardziej będą one zyskiwały na intensywności. Do pudrowego różu i szarości dołączy granat, czerwień i koral. Nowa kolekcja to ukłon w stronę klasyki, kobiecości i elegancji. Dominującym elementem najnowszej linii są sukienki – na każdą okazję i do każdego rodzaju sylwetki. Hitem są także okrycia dwustronne.
2016-03-17 | 06:00
Moda
W sezonie wiosennym obowiązuje moda na cebulkę. Można łączyć żakiety z sukienkami, tunikami czy luźnymi T-shirtami
Wygodne tuniki zestawione ze spodniami, sukienki w geometryczne wzory lub w kwiatowe printy, luźne żakiety do T-shirtów, a także dżins przeplatający się z dzianiną to najważniejsze trendy tego sezonu według ekspertów marki Quiosque. Znawcy mody radzą, by czerń, biel i granat łączyć z intensywnymi, soczystymi kolorami, dzięki czemu stylizacje nabiorą oryginalnego charakteru. Całość warto podkreślać wyrafinowanymi dodatkami, choćby biżuterią w stylu boho.
2016-03-16 | 06:00
Moda
Polacy coraz bardziej wymagającymi klientami. Zamiast masowej produkcji sięgają po ekskluzywne, ręcznie robione dodatki
Luksusowe dodatki robione ręcznie są nie tylko oryginalnym dopełnieniem każdej stylizacji, lecz także doskonale podkreślają charakter danej osoby. Dlatego klienci coraz bardziej doceniają ekskluzywną galanterię i są gotowi zapłacić więcej za wyroby unikatowe. Masowa produkcja ustępuje miejsca dodatkom, które są jak małe dzieła sztuki.