Wszystkie newsy

2016-03-14 | 06:30
Konsument
Znani projektanci coraz częściej zajmują się designem dla produktów codziennego użytku. W Polsce na rynku pojawiły się nowe jogurty Fantasia sygnowane nazwiskiem Ani Kruk Wszystkie newsy

Znani projektanci coraz częściej zajmują się designem dla produktów codziennego użytku. W Polsce na rynku pojawiły się nowe jogurty Fantasia sygnowane nazwiskiem Ani Kruk

Znane marki coraz częściej współpracują z projektantami mody czy biżuterii. W przeszłości Elie Saab, Kenzo czy Alexander Wang projektowali butelki wody Evian, a Karl Lagerfeld stworzył etykietę butelki z limitowanej edycji Coca-Coli Light we Francji. Teraz w ich ślady poszła Ania Kruk, która stworzyła opakowania dla limitowanej edycji nowych smaków jogurtu Fantasia Black & Fantasia White. Opakowanie to jeden z podstawowych elementów promocji produktu, bezpośrednio oddziałujący na klientów, dlatego może wpływać na zwiększenie sprzedaży – twierdzi prezes zarządu firmy ANIA KRUK Wojciech Kruk jr.
więcej
2016-03-10 | 06:45
Uroda
Czerwone usta i hiszpańskie koronki – wraca moda na look w stylu Carmen

Czerwone usta i hiszpańskie koronki – wraca moda na look w stylu Carmen

Hiszpańskie klimaty to jeden z najsilniejszych trendów w wiosennej modzie. Na czasie będą koronki, spódnice flamenco i dekolty odkrywające ramiona. Uzupełnieniem hiszpańskich inspiracji w stroju będą niezwykle modne w tym sezonie mocne, czerwone usta lub wyraźnie zaznaczone brwi.
więcej
2016-03-09 | 06:40
Uroda
Makijaż nude hitem nadchodzącej wiosny. Ma podkreślać naturalność i świeżość cery

Makijaż nude hitem nadchodzącej wiosny. Ma podkreślać naturalność i świeżość cery

Wiosenna kobieta powinna wyglądać naturalnie, świeżo i promiennie – wynika z Sephora Trend Report 2016. Efekt ten zapewnić ma makijaż nude, wykorzystujący najnowsze techniki makijażowe. Dziewczęcy look pokochały gwiazdy, m.in. Katarzyna Zielińska, Zofia Ślotała i Karolina Malinowska.
więcej
2016-03-08 | 06:45
Moda
Ania Kruk z nową kolekcją biżuterii oraz projektami opakowań. Projektantka planuje też podbić Katar

Ania Kruk z nową kolekcją biżuterii oraz projektami opakowań. Projektantka planuje też podbić Katar

Na rynek trafiła właśnie nowa kolekcja biżuterii Ani Kruk inspirowana nowymi jogurtami Fantasia, do których projektantka stworzyła opakowanie. Jak podkreśla, Polki coraz częściej szukają biżuterii na co dzień, mniej zobowiązującej, która sprawdzi się w każdej sytuacji. W najnowszej kolekcji postawiła więc na biżuterię delikatną i uniwersalną.
więcej
2016-02-17 | 06:30
Moda
Decyzja dotycząca wyboru sukni ślubnej nie powinna być podejmowana pochopnie. Nie warto też ślepo sugerować się sezonowymi trendami

Decyzja dotycząca wyboru sukni ślubnej nie powinna być podejmowana pochopnie. Nie warto też ślepo sugerować się sezonowymi trendami

Przy wyborze wymarzonej sukni ślubnej panna młoda nie powinna się kierować sugestiami i poradami koleżanek tylko swoim własnym gustem i typem urody. Styliści podpowiadają, że najlepiej zdecydować się na taki fason, który nie tylko będzie wpisywał się w modowe trendy, lecz przede wszystkim zatuszuje mankamenty sylwetki i podkreśli jej walory.
więcej
2016-02-16 | 06:45
Moda
Słynna przedwojenna marka modowa Herse wraca na polski rynek

Słynna przedwojenna marka modowa Herse wraca na polski rynek

Przed II wojną światową Dom Mody Herse był symbolem luksusu i dobrego smaku, a ubierały się w nim takie gwiazdy jak Hanka Ordonówna i Stefania Grodzieńska. Obecnie propozycje marki skierowane są do miłośników luksusowych dodatków o unikatowym wzornictwie i wysokiej jakości wykonania. W ofercie Herse znaleźć można szale, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, oraz krawaty.
więcej
2016-02-08 | 06:50
Moda
Gwiazdy nie boją się ubrań z sieciówek. Chętnie łączą je z luksusowymi markami

Gwiazdy nie boją się ubrań z sieciówek. Chętnie łączą je z luksusowymi markami

Gwiazdy lubią robić zakupy zarówno w luksusowych butikach, jak i popularnych sieciówkach. Magda Steczkowska wie, że w ulubionych sklepach sieciowych zawsze znajdzie coś dla siebie. Olga Borys kupuje tam sezonowe nowości – nie żal jej bowiem, gdy szybko się zniszczą. Anna Dereszowska natomiast lubi łączyć ubrania ekskluzywne z tymi, które kupiła w sieciówkach.
więcej
2016-01-26 | 06:00
Moda
Koronki, odkryte ramiona lub nogi, czerń w połączeniu z bielą – to najważniejsze trendy w modzie ślubnej na 2016 rok

Koronki, odkryte ramiona lub nogi, czerń w połączeniu z bielą – to najważniejsze trendy w modzie ślubnej na 2016 rok

Panna młoda w tym roku nie powinna się bać eksponowania ciała. Najmodniejsze suknie ślubne będą mieć długość midi lub mini oraz głębokie dekolty. Na czasie będą także odkryte plecy. Projektanci proponują także odważne połączenie kolorystyczne, czyli biel z czernią, choćby w postaci dodatków.
więcej
2016-01-25 | 06:00
Moda
Biżuteria powinna być dopasowana do charakteru pracy. Nie może być krzykliwa, zbyt kolorowa ani tandetna

Biżuteria powinna być dopasowana do charakteru pracy. Nie może być krzykliwa, zbyt kolorowa ani tandetna

Zakładana do pracy biżuteria nie może zbytnio przykuwać uwagi, dlatego styliści radzą, by stawiać nie na ilość, ale na jakość. Lepiej zrezygnować z krzykliwych kolorów i tandetnych ozdób wakacyjnych na rzecz dodatków wykonanych z metali czystych. Biżuteria dzienna powinna być elegancka, a zatem klasyczna, skromna i dyskretna. Powinna także współgrać ze strojem.
więcej
2016-01-21 | 06:50
Moda
Ada Fijał: moda to dowolność, licentia poetica i coś, co ma służyć zabawie

Ada Fijał: moda to dowolność, licentia poetica i coś, co ma służyć zabawie

W modzie nie powinno być żadnych barier – uważa Ada Fijał. Jej zdaniem w tej dziedzinie życia powinna panować dowolność, tak aby każdy mógł swobodnie wyrażać siebie poprzez strój. Aktorka namawia też do modowych szaleństw, życząc w nowym roku wszystkim odwagi do eksperymentowania ze stylizacjami.
więcej
2016-01-19 | 06:55
Moda
Katarzyna Zielińska: Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd. Mam w szafie dużo takich ubrań

Katarzyna Zielińska: Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd. Mam w szafie dużo takich ubrań

Aktorka lubi łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji. Nie wstydzi się kupowania w popularnych sieciówkach i namawia do tego wszystkie kobiety. Jej zdaniem w sklepach tych można obecnie dostać kolekcje o światowej jakości, często pochodzące od znanych projektantów.
więcej
2016-01-18 | 06:55
Moda
Katarzyna Cichopek: Widziałam kobiety od stóp do głów ubrane w najdroższe marki. Wyglądały tandetnie

Katarzyna Cichopek: Widziałam kobiety od stóp do głów ubrane w najdroższe marki. Wyglądały tandetnie

Katarzyna Cichopek nie lubi stylizacji opartych wyłącznie na ubraniach luksusowych marek. Widywała tak ubrane kobiety i uznała to za tandetne. Aktorka jest zwolenniczką łączenia marek premium i sieciówek. Uważa też, że w kreowaniu wizerunku poprzez strój najważniejsze jest bycie wiernym samemu sobie.
więcej
2016-01-15 | 06:50
Moda
Anna Kerth: Polacy są za biedni, żeby kupować tanie ubrania. Lepiej kupić coś dobrej jakości

Anna Kerth: Polacy są za biedni, żeby kupować tanie ubrania. Lepiej kupić coś dobrej jakości

Aktorka chętnie kupuje ubrania z sieciówek. Muszą mieć jednak dobrą jakość i klasyczny styl. Anna Kerth nie ukrywa, że lubi też marki premium, są one bowiem gwarancją wysokiej jakości wykonania i mogą służyć przez kilka sezonów. Chętnie łączy ubrania ekskluzywnych marek i te z sieciówek w jednej stylizacji.
więcej
2016-01-15 | 06:20
Moda
Moda na wypożyczanie sukienek na bale wkracza do Polski. Za niewielkie pieniądze można mieć kreacje od znanych projektantów

Moda na wypożyczanie sukienek na bale wkracza do Polski. Za niewielkie pieniądze można mieć kreacje od znanych projektantów

Aby na karnawałowym balu wyglądać olśniewająco, nie trzeba wydawać fortuny na drogie sukienki. Na rynku przybywa internetowych wypożyczalni. Bez wychodzenia z domu, spośród wielu modeli znanych polskich i zagranicznych marek można wybrać ten jeden wyjątkowy. Za granicą wypożyczanie sukienek na jeden wieczór to standard.
więcej
2016-01-14 | 06:45
Moda
Marka Tallinder debiutuje na polskim rynku. W pierwszej kolekcji dominują pastele i klasyczne połączenie czerni i bieli

Marka Tallinder debiutuje na polskim rynku. W pierwszej kolekcji dominują pastele i klasyczne połączenie czerni i bieli

Nowa marka przeznaczona jest dla dojrzałych osób, ceniących niewymuszoną, miejską elegancję. W jej pierwszej kolekcji znaleźć można zarówno linię damską, jak i męską. Paniom na nadchodzącą wiosnę marka proponuje delikatne pastele i klasyczne, monochromatyczne połączenie czerni i bieli.
więcej