Wszystkie newsy
2016-04-11 | 06:55
Uroda
Radosław Majdan stworzył kolejne perfumy dla mężczyzn. Jeszcze w tym roku pojawi się zapach dla kobiet
Stworzenie własnej linii perfum i żeli pod prysznic było dla sportowca ogromnym wyzwaniem. Marka Vabun zadebiutowała na rynku jesienią 2011 roku. Teraz były piłkarz promuje już trzeci zapach i myśli o pracy nad kosmetykami dla kobiet.
2016-04-07 | 12:00
Moda
Dawid Woliński zaprezentował swoją najnowszą kolekcję. Inspiracją była sztuka, ale i amerykańskie rodeo
Nowa kolekcja Dawida Wolińskiego to połączenie amerykańskiego rodeo i hollywoodzkiego blichtru z klimatem francuskiej pracowni malarskiej. Projekty zrobiły ogromne wrażenie na oglądających pokaz. Panie zachwycił szykowny błysk kreacji i umiejętnie wkomponowany, subtelny motyw amerykańskiej białej gwiazdki na niebieskim tle. Z kolei mężczyznom najbardziej do gustu przypadł ekstrawagancki krój spodni z linii męskiej.
2016-04-07 | 07:10
Moda
Omenaa Mensah: pies zjadł moje nowe szpilki od Gucciego
Dziennikarka kocha buty. Jeszcze niedawno miała prawie 200 par. Nie ma jednak problemu z pozbywaniem się niepotrzebnych już butów. Wyjątkiem były nowe szpilki marki Gucci, które zniszczył pies prezenterki. Nienoszone pantofle zdołał uratować znany warszawski szewc.
2016-04-06 | 06:10
Moda
Soczyste kolory, mnogość wzorów i dżins w wiosenno-letniej kolekcji Quiosque
W kolekcji Quiosque na wiosnę i lato 2016 dużą uwagę zwracają białe bluzki wykończone przy dekoltach zgrabnymi detalami w postaci delikatnych kokardek i guziczków oraz charakterystyczne dla tej marki klasyczne sukienki przed kolano. Nowa linia zaskakuje mnogością barw i wzorów, w tym kwiatowych printów i pepitki.
2016-04-05 | 06:50
Moda
Karolina Gliniecka: Marzę o szpilkach Louboutina. Czerwona podeszwa przyciąga
Blogerka ma ponad dwieście par butów. Uwielbia zwłaszcza szpilki, choć zdarza się jej wkładać także mokasyny. Jej marzeniem jest posiadanie słynnych szpilek marki Louboutin.
2016-04-01 | 06:50
Moda
Aleksandra Kostka: Moja praca wymaga stylizacji w kolorach rzucających się w oczy. Mój ulubiony to zielony
Prezenterka pogody przyznaje, że stonowane barwy zdecydowanie są nie dla niej. Prezenterka pogody zazwyczaj wybiera ubrania w żywych kolorach. W ten sposób, gdy aura nie sprzyja, stara się poprawić nastrój nie tylko sobie, lecz przede wszystkim widzom.
2016-03-30 | 07:00
Moda
Koronkowe wzory bazą wiosennej kolekcji biżuterii projektu Anny Kruk
Kolekcja ANIA KRUK Inspired by Fantasia charakteryzuje się niewymuszoną elegancją i szykowną prostotą. Wyróżniają ją delikatne wzory złożone z koronkowych ornamentów inspirowanych monogramem „K”. Naszyjniki, bransoletki i kolczyki zostały wykonane w dwóch liniach: ze złota i srebra.
2016-03-29 | 06:45
Moda
Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką znanej marki obuwniczej
Aktorka jest zachwycona swoją nową rolą. Gwiazda Teatru 6. piętro została ambasadorką znanej marki obuwniczej Wojas. Podkreśla, że ceni piękno i jakość wykonania butów tej firmy, cieszy się też, że może wspierać polską markę. Miłośniczką obuwia tej marki jest również Paulina Sykut.
2016-03-22 | 06:25
Moda
Pastelowe kolory, len, jedwab i zamszowe skóry w wiosenno-letniej kolekcji marki Molton
Marka Molton powitała wiosnę jasnymi, pastelowymi kolorami, ale im bliżej lata, tym bardziej będą one zyskiwały na intensywności. Do pudrowego różu i szarości dołączy granat, czerwień i koral. Nowa kolekcja to ukłon w stronę klasyki, kobiecości i elegancji. Dominującym elementem najnowszej linii są sukienki – na każdą okazję i do każdego rodzaju sylwetki. Hitem są także okrycia dwustronne.
2016-03-17 | 06:00
Moda
W sezonie wiosennym obowiązuje moda na cebulkę. Można łączyć żakiety z sukienkami, tunikami czy luźnymi T-shirtami
Wygodne tuniki zestawione ze spodniami, sukienki w geometryczne wzory lub w kwiatowe printy, luźne żakiety do T-shirtów, a także dżins przeplatający się z dzianiną to najważniejsze trendy tego sezonu według ekspertów marki Quiosque. Znawcy mody radzą, by czerń, biel i granat łączyć z intensywnymi, soczystymi kolorami, dzięki czemu stylizacje nabiorą oryginalnego charakteru. Całość warto podkreślać wyrafinowanymi dodatkami, choćby biżuterią w stylu boho.
2016-03-16 | 06:00
Moda
Polacy coraz bardziej wymagającymi klientami. Zamiast masowej produkcji sięgają po ekskluzywne, ręcznie robione dodatki
Luksusowe dodatki robione ręcznie są nie tylko oryginalnym dopełnieniem każdej stylizacji, lecz także doskonale podkreślają charakter danej osoby. Dlatego klienci coraz bardziej doceniają ekskluzywną galanterię i są gotowi zapłacić więcej za wyroby unikatowe. Masowa produkcja ustępuje miejsca dodatkom, które są jak małe dzieła sztuki.
2016-03-15 | 06:45
Moda
Bohater kreskówek na butach dla dorosłych – nowa kolekcja LOFT37 z wizerunkiem Reksia
Marka LOFT37 pokazała swoją wiosenną kolekcję. Znalazły się w niej buty i torebki z wizerunkiem Reksia – bohatera kultowego serialu animowanego. Autorki linii twierdzą, że Reksio jest nie tylko postacią kochaną przez kilka pokoleń Polaków, lecz także postacią atrakcyjną pod względem graficznym. Część dochodu ze sprzedaży kolekcji zasili konto Fundacji Reksio.
2016-03-14 | 06:55
Moda
Karolina Gliniecka (Charlize Mystery): Nie chcę pokazywać mojej prywatności. Właśnie dlatego nie używam Snapchata
Autorka bloga Charlize Mystery nie zamierza sprzedawać swojej prywatności w internecie. Z tego powodu nie przekonała się jeszcze do modnego wśród blogerek Snapchata. Na blogu lub Instagramie regularnie publikuje jedynie zdjęcia swojego psa.
2016-03-14 | 06:30
Konsument
Znani projektanci coraz częściej zajmują się designem dla produktów codziennego użytku. W Polsce na rynku pojawiły się nowe jogurty Fantasia sygnowane nazwiskiem Ani Kruk
Znane marki coraz częściej współpracują z projektantami mody czy biżuterii. W przeszłości Elie Saab, Kenzo czy Alexander Wang projektowali butelki wody Evian, a Karl Lagerfeld stworzył etykietę butelki z limitowanej edycji Coca-Coli Light we Francji. Teraz w ich ślady poszła Ania Kruk, która stworzyła opakowania dla limitowanej edycji nowych smaków jogurtu Fantasia Black & Fantasia White. Opakowanie to jeden z podstawowych elementów promocji produktu, bezpośrednio oddziałujący na klientów, dlatego może wpływać na zwiększenie sprzedaży – twierdzi prezes zarządu firmy ANIA KRUK Wojciech Kruk jr.
2016-03-10 | 06:45
Uroda
Czerwone usta i hiszpańskie koronki – wraca moda na look w stylu Carmen
Hiszpańskie klimaty to jeden z najsilniejszych trendów w wiosennej modzie. Na czasie będą koronki, spódnice flamenco i dekolty odkrywające ramiona. Uzupełnieniem hiszpańskich inspiracji w stroju będą niezwykle modne w tym sezonie mocne, czerwone usta lub wyraźnie zaznaczone brwi.