Wszystkie newsy
2014-05-21 | 06:30
Uroda
Specjalne linie kosmetyków stworzone przez fryzjera Hollywod Johna Friedę podbijają polski rynek
Produkty marki John Frieda można znaleźć w salonach fryzjerskich i sieciach sklepów niemal na całym świecie. Od 5 lat kosmetyki firmowane nazwiskiem wybitnego fryzjera dostępne są również na polskim rynku. Wprowadzić je na polski rynek postanowiła Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firm Oceanic i Euro Fragrance.
2014-05-16 | 06:35
Zakupy
Zamiast wina czy piwa Polacy coraz chętniej sięgają po cydr. Sprzedaż tego alkoholu systematycznie wzrasta
W tym roku sprzedaż cydru w Polsce może sięgnąć nawet 6 milionów litrów. To trzy razy więcej niż w ubiegłym sezonie. Porównując z winem, wódką czy piwem, sprzedaż nadal jest niewielka, ale jeszcze kilka lat temu cydr był w Polsce niemal nieznany.
2014-05-14 | 06:10
Dziecko
Własne karty płatnicze uczą dzieci oszczędzania
Karty płatnicze i konta bankowe dla dzieci sprawiają, że rodzice mają większą kontrolę nad wydatkami swoich pociech. Ponadto posiadanie własnych kart uczy dzieci oszczędności i rozsądnego gospodarowania pieniędzmi. Karty odznaczają się ciekawym designem: młodsze dzieci mogą płacić za zakupy pluszową żyrafą, dla starszych są tradycyjne karty plastikowe.
2014-05-13 | 06:10
Moda
Wśród popularnych kwiatów ślubnych goździki, lilie, a nawet chryzantemy
Róże to od lat najpopularniejsze kwiaty ślubne. Zarówno skromne wiązanki, jak i bujne bukiety królują wśród weselnych dekoracji i bukietów. Ostatnio panny młode stawiają na różnorodność i chętnie wybierają również hortensje oraz róże chińskie. Do łask wracają także kwiaty tradycyjne: goździki i gerbery. W sezonie 2014 modne są wiązanki w stylu boho, w których dominują kwiaty o lekko spłowiałych barwach.
2014-05-09 | 06:30
Uroda
Kremy pielęgnacyjne działające jak fluid podbijają światowe rynki kosmetyczne
Kremy, które pielęgnują skórę i jednocześnie spełniają funkcję fluidu, odnoszą sukcesy na rynku kosmetycznym. Oszczędzają one czas w trakcie wykonywania makijażu i korygują niedoskonałości. Każdy z nich przeznaczony jest do innego rodzaju cery.
2014-05-06 | 06:20
IT i technologie
Tablety i smartfony znów najpopularniejsze wśród prezentów komunijnych
W tym roku urządzenia mobilne będą dominować wśród prezentów komunijnych. Hitem ponownie będą tablety i smartfony, ale również przenośne audio oraz konsole. Branża oczekuje w najbliższych tygodniach wzmożonej sprzedaży zarówno w internecie, jak i sklepach stacjonarnych.
2014-04-29 | 06:45
Zakupy
Polacy wstydzą się oddawania butelek zwrotnych do sklepów
W Polsce krąży ok. 400 milionów szklanych butelek zwrotnych o wartości 150 milionów złotych. Tylko co piąty konsument ma świadomość, że taka butelka to opakowanie ekologiczne, które nadaje się do ponownego wykorzystania. W ten sposób można nie tylko przyczynić się do ochrony środowiska, lecz także zmniejszyć koszty produkcji.
2014-04-29 | 06:30
Moda
Tego lata najmodniejsze są grafitowe bikini z podniesionym stanem
W tegorocznym sezonie wiosenno-letnim modna będzie bielizna w kolorze écru, odcieniach błękitu oraz koralu. Bielizna będzie lekka i skrojona tak, aby panie mogły bardziej ją wyeksponować. Najmodniejsze bikini to takie, które dobrze modeluje sylwetkę, z podniesionym stanem, w kolorze grafitowym i z dodatkiem różu.
2014-04-25 | 06:35
Handel
Poczta Polska wydała ponad 1,5 mln znaczków z okazji kanonizacji Jana Pawła II
Z okazji niedzielnej kanonizacji Jana Pawła II Poczta Polska wydała serię znaczków. To wspólne przedsięwzięcie z Pocztą Watykańską, która wydała identyczne znaczki z napisami po włosku. Projekt powstał w Polsce i ma upamiętniać nie tylko postać polskiego papieża, lecz przede wszystkim jego nauczanie.
2014-04-24 | 06:40
Moda
Do białej koszuli najlepiej sprawdza się bielizna w kolorze beżowym, a nie białym
Biustonosz towarzyszy kobietom przez 2/3 doby i ważne jest, aby był idealnie dopasowany i komfortowy. Jednak przy wyborze bielizny istotnym elementem jest nie tylko rodzaj biustonosza, lecz także jego kolor. Wbrew obiegowej opinii do białej koszuli najlepiej będzie pasować bielizna nie biała, a w kolorze ciała.
2014-04-17 | 06:10
Handel
Święta wielkanocne będą niewiele droższe od ubiegłorocznych. Niektóre produkty wręcz potaniały
W święta, czy to Wielkanoc, czy Boże Narodzenie, konsumenci są przygotowani na zwiększone wydatki. Jednak w tym roku wielkanocne zakupy nie powinny nadwerężyć domowych budżetów. Jajka są tańsze niż rok temu, a ceny większości pozostałych produktów pozostaną na podobnym poziomie.
2014-04-16 | 06:00
Zakupy
Polacy w tym roku stawiają na rozsądne przedświąteczne zakupy. Wydadzą na nie do 500 złotych
Polacy wcześniej rozpoczęli przygotowania do Świąt Wielkanocnych, by rozłożyć wydatki w czasie. Jak wynika z badań Payback Opinion Poll, taką strategię przyjęło aż 70 proc. respondentów. Większości osób zależy na utrzymaniu wydatków na poziomie z ubiegłego roku, dlatego zakupy zrobią w dużych marketach.
2014-04-14 | 06:10
Zwierzęta
Akcesoria dla zwierząt wykonywane są już często na wymiar
Dylematem właścicieli zwierząt jest nierzadko wybór pomiędzy zabawką, która będzie atrakcyjna wizualnie dla właściciela oraz taką, która spodoba się pupilowi. Coraz więcej akcesoriów dla zwierząt powstaje z myślą o dopasowaniu ich do nowoczesnych mieszkań. W projektach dominują stonowane kolory i praktyczne wzory.
2014-04-07 | 06:30
Moda
Usługi kaletnicze znów popularne. Klienci chętnie zamawiają torby dostosowane do indywidualnych potrzeb
Kaletnictwo – choć przez ostatnie lata nieco zapomniane – teraz znów wraca do łask. Do pracowni kaletniczych przychodzą już nie tylko ludzie starsi, by naprawić skórzaną torbę czy pasek, lecz także coraz więcej osób, które chcą złożyć oryginalne zamówienie, np. na niebanalną torebkę dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
2014-04-07 | 06:00
Zakupy
Polacy nie potrafią interpretować informacji umieszczonych na etykietach produktów
Z badań wynika, że dwie trzecie Polaków nie czyta etykiet na kupowanych produktach spożywczych, a jeśli nawet zdarzy im się na nie spojrzeć, to nie potrafią ich zinterpretować. Bywa również, że producenci świadomie wprowadzają konsumentów w błąd, a istotne informacje są napisane małym drukiem. Specjaliści do spraw żywienia podkreślają, że etykiety powinny być czytelne i sformułowane tak, by każdy klient mógł je zrozumieć.