Wszystkie newsy
2014-06-13 | 06:40
Handel
Sephora chce otwierać 3-5 sklepów rocznie i rozwijać sprzedaż przez internet
Sephora do swoich 92 perfumerii w tym roku dołączy jeszcze kolejny salon w Olsztynie. W kolejnych latach sieć będzie rozwijać się w podobnym tempie jak do tej pory, czyli planuje 3-5 otwarć rocznie. Dodatkowo tak jak w ubiegłych latach, co roku około 6-8 już działających salonów będzie przechodzić remodeling, dzięki czemu będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla klientów. Firma mocno stawia też na rozwój swojego e-sklepu.
2014-06-12 | 06:45
Zakupy
Producenci butów piłkarskich prezentują nowości przed mistrzostwami świata. Dominuje obuwie lekkie i trwałe
Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Brazylii to nie tylko gratka dla fanów futbolu, lecz także dobry moment dla producentów profesjonalnego sprzętu, aby pokazać światu nowości. Tuż przed mundialem nowe buty zaprezentowali m.in. Adidas, Nike oraz Puma.
2014-06-12 | 06:10
Dom i ogród
Dzięki nietypowym akcesoriom kuchennym można szybciej i łatwiej przygotowywać potrawy
Na rynku jest coraz więcej gadżetów i akcesoriów, które ułatwiają pracę w kuchni i przygotowywanie potraw. Chlebak z deską do krojenia, silikonowe formy do pieczenia, krążki do gotowania mleka czy stalowe mydło to tylko niektóre z przykładów. Dzięki takim akcesoriom wiele kuchennych czynności wykonuje się łatwiej i szybciej.
2014-06-11 | 06:30
Zakupy
Perfumy unisex są bardziej trwałe niż zapachy typowo damskie i męskie
Coraz więcej zapachów unisex pojawia się na rynku kosmetycznym. Ich produkcją zajmują się zazwyczaj firmy niszowe. Zapachy te mają zarówno nuty damskie, jak i męskie. Przewagą zapachów unisex nad perfumami damskimi i męskimi jest większa trwałość, ponieważ do ich produkcji używa się naturalnych ekstraktów.
2014-06-11 | 06:10
Sport
Mundial napędza popyt na telewizory. W tym roku popularne są duże ekrany i technologia 4K
Rozpoczynające się w czwartek piłkarskie mistrzostwa świata tradycyjnie poprawią sprzedaż telewizorów. Choć w tym roku w rozgrywkach nie wystąpi nasza reprezentacja, Polacy i tak chętnie kupują nowy sprzęt, szczególnie o dużej przekątnej ekranu. Rynek dodatkowo napędza nowa technologia 4K.
2014-06-10 | 06:40
Zakupy
Baczna obserwacja towaru pozwala na rozpoznanie podróbki. Szczególną uwagę należy zwrócić na metkę, szwy i jakość tkaniny
Choć na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie jak oryginalny towar luksusowych marek, to jednak są sposoby na to, by skutecznie odróżnić podróbki. Najczęściej jest to niska jakość materiału, mało precyzyjne wykończenia i fałszywe metki drukowane na plastikowych lub papierowych wszywkach. Podejrzenia powinna wzbudzić także dużo niższa cena towaru. Niektóre firmy przygotowują specjalne poradniki, w których zawarte są szczegółowe informacje, mające pomóc konsumentowi w wyborze produktu, który nie jest falsyfikatem.
2014-06-06 | 06:10
Dom i ogród
Nowoczesne sofy rozkładane łączą w sobie funkcjonalność i atrakcyjny design
Sofa to jeden z najważniejszych mebli w salonie. To miejsce służące do odpoczynku podczas oglądania telewizji lub czytania książki, okazjonalnie pełni również funkcję łóżka. Decydując się na idealną dla małych mieszkań sofę rozkładaną, Polacy często nie zwracają uwagi na jej funkcjonalność, wybierając modele atrakcyjne wizualnie, ale zupełnie niepraktyczne.
2014-06-05 | 06:30
Uroda
Jednym z najdroższych składników perfum na świecie jest oud. To aromat stosowany zwykle w arabskich zapachach
Najsłynniejsza nuta tworząca arabskie perfumy pochodzi z konarów drzewa agarowego. Oud jest warty półtora razy więcej niż złoto. Dzięki niemu arabski zapach utrzymuje się na skórze znacznie dłużej niż europejski – nawet do 12 godzin.
2014-06-02 | 06:10
Handel
Polacy coraz częściej kupują buty przez internet. Cenią luksusowe marki i duży wybór
Zakupy butów przez internet zyskują coraz większą popularność. Z badania firmy „E-Commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że ponad połowa internautów choć raz kupiła w sieci obuwie. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy wydali na ten cel średnio 134 zł. Jednak coraz częściej w sieci sprzedają się marki luksusowe, które trudno dostać w tradycyjnych sklepach, a klienci są w stanie wydać na wymarzone buty nawet kilka tysięcy złotych. W e-sklepach klienci cenią również duży wybór.
2014-05-30 | 06:40
Uroda
Najczęstszy błąd popełniany przez Polki w pielęgnacji włosów: dobór kosmetyków nieodpowiednich do rodzaju włosów
W pielęgnacji i stylizacji włosów najważniejszy jest dobór właściwych kosmetyków, które będą dostosowane do ich rodzaju. Kluczową rolę, zwłaszcza w pielęgnacji włosów cienkich i zniszczonych, odgrywają maski regenerujące, intensywne odżywki i mgiełki zapobiegające wysuszaniu. Systematyczna domowa pielęgnacja i ochrona przed słońcem sprawi, że włosy będą zdrowe, lśniące i odpowiednio nawilżone.
2014-05-30 | 06:30
Moda
Polki dużo chętniej niż kobiety w innych krajach chodzą w butach na wysokich obcasach
Polki uwielbiają buty na wysokich obcasach. Szpilki nosi na co dzień aż 70 procent kobiet. Polki wybierają zarówno klasyczne fasony, jak i bardziej awangardowe, np. buty ozdobione cekinami lub w intensywnych kolorach.
2014-05-21 | 06:30
Uroda
Specjalne linie kosmetyków stworzone przez fryzjera Hollywod Johna Friedę podbijają polski rynek
Produkty marki John Frieda można znaleźć w salonach fryzjerskich i sieciach sklepów niemal na całym świecie. Od 5 lat kosmetyki firmowane nazwiskiem wybitnego fryzjera dostępne są również na polskim rynku. Wprowadzić je na polski rynek postanowiła Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firm Oceanic i Euro Fragrance.
2014-05-16 | 06:35
Zakupy
Zamiast wina czy piwa Polacy coraz chętniej sięgają po cydr. Sprzedaż tego alkoholu systematycznie wzrasta
W tym roku sprzedaż cydru w Polsce może sięgnąć nawet 6 milionów litrów. To trzy razy więcej niż w ubiegłym sezonie. Porównując z winem, wódką czy piwem, sprzedaż nadal jest niewielka, ale jeszcze kilka lat temu cydr był w Polsce niemal nieznany.
2014-05-14 | 06:10
Dziecko
Własne karty płatnicze uczą dzieci oszczędzania
Karty płatnicze i konta bankowe dla dzieci sprawiają, że rodzice mają większą kontrolę nad wydatkami swoich pociech. Ponadto posiadanie własnych kart uczy dzieci oszczędności i rozsądnego gospodarowania pieniędzmi. Karty odznaczają się ciekawym designem: młodsze dzieci mogą płacić za zakupy pluszową żyrafą, dla starszych są tradycyjne karty plastikowe.
2014-05-13 | 06:10
Moda
Wśród popularnych kwiatów ślubnych goździki, lilie, a nawet chryzantemy
Róże to od lat najpopularniejsze kwiaty ślubne. Zarówno skromne wiązanki, jak i bujne bukiety królują wśród weselnych dekoracji i bukietów. Ostatnio panny młode stawiają na różnorodność i chętnie wybierają również hortensje oraz róże chińskie. Do łask wracają także kwiaty tradycyjne: goździki i gerbery. W sezonie 2014 modne są wiązanki w stylu boho, w których dominują kwiaty o lekko spłowiałych barwach.