Wszystkie newsy
2014-01-21 | 06:10
Dom i ogród
Polacy, urządzając mieszkania, zamiast projektantów radzą się sprzedawców
Małe poczucie estetyki oraz brak wyobraźni i wiedzy z zakresu sztuki zdaniem architektów wnętrz sprawia, że Polacy nie potrafią gustownie urządzać swoich domów i mieszkań. Zbyt często ślepo zdają się na czyjś gust, bo sami nie umieją określić i zwizualizować swoich potrzeb.
2014-01-14 | 07:00
Moda
Rośnie zainteresowanie biżuteria dawną
Biżuteria dawna, czyli złota lub srebrna biżuteria stworzona przed II wojną światową, jest coraz chętniej nabywana przez Polaków. Klienci doceniają wyjątkowość takiego zakupu oraz są świadomi jego wartości inwestycyjnej.
2014-01-14 | 06:20
Handel
UOKiK: produkt kupiony na wyprzedaży można reklamować i zwracać
Zimowe wyprzedaże trwają. Sklepy kuszą niskimi cenami, które nie zawsze okazują się dla nabywcy tak atrakcyjne, jak przedstawiają je sprzedawcy. Jeśli produkt zakupiony na wyprzedaży okaże się wadliwy, klient ma takie same prawa do jego zwrotu, jak gdyby go kupił po regularnej cenie.
2014-01-13 | 06:40
Zakupy
Perfumy są jednym z chętniej kupowanych prezentów
Perfumy nadal są jednym z bardziej popularnych, ekskluzywnych prezentów. Chętnie obdarowujemy nimi nie tylko osoby bliskie. Decydując się na taki zakup, warto znać ulubiony zapach obdarowywanej osoby lub też mieć absolutną pewność, że jest zgodny z jej upodobaniami.
2014-01-13 | 06:00
Sport
Wybierając ubezpieczenie na wyjazd narciarski, Polacy kierują się głównie ceną
Polacy coraz częściej deklarują zamiar zakupu ubezpieczenia turystycznego na wyjazdy, również narciarskie. I choć świadomość, że polisa się przydaje, wzrasta, wciąż przy jej wyborze narciarze kierują się głównie ceną. Eksperci podkreślają, że przede wszystkim warto sprawdzić, czy takie ubezpieczenie pokryje koszty ewentualnej akcji ratowniczej i czy nie wyklucza wypadków przy uprawianiu sportów. Źle dobrana polisa może skończyć się boleśnie dla kieszeni turysty.
2014-01-08 | 06:30
Nowe technologie
Markowa odzież, książki i tablety hitami sprzedaży internetowej
Ubrania, obuwie, kosmetyki, a także książki, płyty i nowinki technologiczne – te produkty cieszyły się w ubiegłym roku największym zainteresowaniem klientów w sklepach internetowych. Amatorów zakupów w sieci z dnia na dzień przybywa i dzięki temu branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Okres przedświąteczny to dla niektórych e-sklepów nawet połowa ich rocznych obrotów.
2013-12-20 | 07:00
Zakupy
Ponad połowie Polaków zdarzyło się otrzymać nietrafiony prezent
Ponad połowa Polaków przynajmniej raz była niezadowolona z otrzymanego prezentu – wynika z badań Instytutu Homo Homini, na zlecenie portalu Giftbook.eu. Jedynie co piąta osoba szukająca podarunku, zna i bierze pod uwagę gust oraz oczekiwania obdarowywanego.
2013-12-20 | 06:10
Zakupy
Polacy nie oszczędzają na świątecznych prezentach
W tym roku Polacy sięgną głębiej do portfela i nie będą oszczędzać na świątecznych prezentach. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Groupon, co czwarty Polak wyda na prezenty więcej pieniędzy niż przed rokiem, a drobne upominki zastąpi wartościowymi prezentami. Z raportu wynika też, że blisko połowa, zamiast buszować w zatłoczonych sklepach, zdecyduje się na zakupy w sieci.
2013-12-19 | 06:30
Moda
Joanna Przetakiewicz: Polaków stać na luksus
Joanna Przetakiewicz, właścicielka i dyrektor kreatywna marki La Mania, uważa, że produkty luksusowe stają się coraz bardziej dostępne dla polskich klientów. Polacy częściej mogą sobie pozwolić na wydawanie pieniędzy na przyjemności i zwracają większą uwagę na jakość kupowanych produktów.
2013-12-19 | 06:25
Zakupy
Większość kobiet chce dostać na święta prezent piękny, a niekoniecznie praktyczny
Biżuteria to idealny pomysł na prezent dla kobiet, które chciałyby otrzymać na święta coś pięknego, ale niekoniecznie praktycznego. Szlachetny naszyjnik czy para gustownych kolczyków sprawiają, że kobieta czuje się atrakcyjniejsza, a trafiony podarunek będzie jej służył przez lata.
2013-12-18 | 06:30
Nowe technologie
Prawie połowa Polaków kupi prezenty w internecie. Najczęściej czytniki e-booków i tablety
Prawie połowa Polaków deklaruje, że tegoroczne prezenty kupi przez internet. Jest to szybki, bezpieczny i często tańszy sposób na zakupy niż w sklepie stacjonarnym. Tradycyjnie najczęściej kupowane w sieci są książki i kosmetyki, ale dużym zainteresowaniem cieszą się również tablety i czytniki e-booków.
2013-12-17 | 06:30
Styl życia
Polacy chętnie kupują dobra luksusowe. Najczęściej drogie samochody
Polacy coraz chętniej nabywają dobra luksusowe. Rynek jest już wart blisko 11 mld zł, a 40 proc. stanowi segment luksusowych samochodów, o średniej wartości 180-200 tys. zł. Polacy często kupują również kosmetyki i odzież z górnej półki. Dynamicznie rośnie również rynek prestiżowych nieruchomości. Wciąż jednak na dobra luksusowe wydajemy znacznie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej.
2013-12-16 | 06:30
Firma
Pracodawcy szykują hojne prezenty dla swoich pracowników
Święta Bożego Narodzenia stały się dla polskich pracodawców główną okazją w roku do obdarowywania swoich pracowników pozapłacowymi benefitami. Firmy najczęściej oferują dofinansowanie wypoczynku, sportu i kultury, a także różnego rodzaju bony, kupony rabatowe i karty przedpłacone. Z prognoz firmy Sodexo Benefits and Rewards Services wynika, że rynek firmowych podarunków, podobnie jak różnorodność jego oferty, rośnie i będzie rósł z każdym rokiem.
2013-12-13 | 07:00
Zakupy
Kiermasze świąteczne ciekawą alternatywą dla centrów handlowych
Świąteczne stragany z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. W dużych europejskich miastach od lat cieszą się uznaniem, w ostatnim czasie coraz częściej można je spotkać także w Polsce. W najbliższy weekend w wielu miastach, zamiast robić zakupy w centrach handlowych, będzie można wybrać się na świąteczny kiermasz.
2013-12-13 | 06:05
Styl życia
W Polsce działa tylko jeden sex-shop dla kobiet. Na Zachodzie jest ich wysyp
Na Zachodzie formuła sex-shopów tylko dla kobiet powstała kilka lat temu i od razu się przyjęła. W Polsce jedyny sex-shop dla kobiet działa od dwóch lat pod szyldem LoveStore. Dosłowność zastąpiła w nim subtelność, próżno więc szukać w nim szukać gadżetów, które zazwyczaj kupują panowie. Sklep ten stanowi kontrę do nierzadko wulgarnej oferty i stylistyki tradycyjnych sex-shopów.