Wszystkie newsy
2014-02-28 | 07:20
Gwiazdy
Pierwsze łzy i kontuzje na treningach do „Tańca z Gwiazdami”
Klaudii Halejcio wypadł bark, Aneta Zając i Joanna Moro trenowały ze łzami w oczach, a Dawid Kwiatkowski klęczał przed swoją instruktorką. Uczestnicy nowej edycji „Tańca z Gwiazdami” z ogromnym poświęceniem od tygodni trenują za zamkniętymi drzwiami. Show rusza 7 marca w Telewizji Polsat.
2014-02-28 | 06:50
Media
Blog Halo Ziemia zwycięzcą w konkursie Blog Roku 2013
Blog www.haloziemia.pl Konrada Kruczkowskiego otrzymał nagrodę Blog Roku 2013. Strona została nagrodzona także w kategorii "Polityka, publicystyka, społeczeństwo". Jurorzy docenili język wpisów, celne spostrzeżenia oraz wyjątkową wrażliwość autora. Blog Halo Ziemia otrzymał również tytuł Bloga Blogerów. Nagrody wręczono 27 lutego podczas uroczystej Gali w Warszawie.
2014-02-27 | 06:40
Moda
Macademian Girl pisze felietony do magazynu "Grazia". Pokazuje modę w ujęciu socjologicznym
Tamara Gonzalez Perea, znana szerzej jako Macademian Girl, to jedna z najpopularniejszych polskich blogerek. Od niedawna jej charakterystyczne multikolorowe stylizacje można zobaczyć również na łamach dwutygodnika „Grazia”.
2014-02-26 | 06:50
Media
4. seria "Lekarzy" TVN od 2 marca
2 marca rozpocznie się emisja 4. sezonu serialu "Lekarze". Akcja serialu rozgrywa się w toruńskim szpitalu Copernicus i koncentruje się wokół losów pracujących tam lekarzy. W nowej serii główna bohaterka dr Alicja Szymańska (Magdalena Różczka) podejmuje radykalną decyzję i postanawia wychować dziecko jej ukochanego z innego związku, zmarłego dra Maksa Kellera (Paweł Małaszyński).
2014-02-25 | 07:20
Media
Maffashion o reklamie serków: wszystko wymknęło się spod kontroli
Maffashion nie żałuje swojego udziału w reklamie serków homogenizowanych. Przyznaje jednak, że wszystko wymknęło się spod kontroli, a przede wszystkim nie miała czasu na autoryzację filmików, które trafiały do sieci. Reklamowymi spotami był również zasypywany jej blog i fanpage. To nie spodobało się fanom i na blogerkę zalała fala krytyki. Julia Kuczyńska zapowiada, że jeśli jeszcze raz weźmie udział w podobnym projekcie, to będzie uważnie czytać umowy i negocjować warunki.
2014-02-24 | 07:20
Moda
Zosia Ślotała zakończyła współpracę z „Fleszem”: czekam na nowe propozycje
Zosia Ślotała zakończyła współpracę z magazynem „Flesz”. Stylistka prowadziła rubrykę, w której oceniała kreacje gwiazd. – Starałam się konstruktywnie krytykować. Nie chodzi o to, żeby „hejtować” – mówi. Jak podkreśla, jest otwarta na nowe propozycje.
2014-02-24 | 07:10
Gwiazdy
Finalista „X Factora” Filip Mettler: nie oczekiwałem przyjaźni od Kuby Wojewódzkiego
Filip Mettler, który był faworytem Kuby Wojewódzkiego w trzeciej edycji show „X Factor”, nigdy nie oczekiwał od niego wsparcia po zakończeniu programu. Przyznaje jednak, że zawsze może zadzwonić do jurora. Mettler właśnie promuje swój najnowszy singiel „Wiary ślad".
2014-02-21 | 07:10
Media
Piotr Adamczyk głównym bohaterem nowego serialu TVN: mam zagrać nudziarza w sposób interesujący
3 marca na antenie TVN-u pojawi się serial „Sama słodycz” – nowa produkcja twórców „Przepisu na życie”. To opowieść o samotnym mężczyźnie, którego życie diametralnie zmienia się w dniu, kiedy z impetem w jego poukładany świat wkracza dziewięcioletni syn Staś. W rolach głównych: Piotr Adamczyk, Roma Gąsiorowska, Mateusz Damięcki, Natalia Klimas i Olaf Machnicki. Serial będzie emitowany w poniedziałkowe wieczory.
2014-02-21 | 06:40
Moda
Macedemian Girl: jeśli McDonald's zasponsoruje mi wyjazd na fashion week to chętnie skorzystam
Tamara Gonzales Perea, znana jako Macademian Girl, została twarzą kampanii fluidu Glam&Matt marki Lirene. Blogerka przyznaje, że kampania jest spójna z jej wizerunkiem, dlatego zdecydowała się na udział w niej. Perea wiele propozycji odrzuca. Ale nawet gdyby wyjazd na fashion week zasponsorował jej McDonald’s, skorzystałaby z propozycji.
2014-02-20 | 06:55
Media
Margaret i Dawid Podsiadło zaśpiewają w reklamach Play
Margaret i Dawid Podsiadło zostali nowymi twarzami sieci Play. Dziś w mediach rusza kampania z udziałem młodych artystów promująca Formułę Play na Kartę. Obydwoje mają rzesze fanów i w krótkim czasie odnieśli ogromny sukces na rynku muzycznym. Marketingowcy liczą więc na to, że ich pojawienie się w reklamie zachęci młodych ludzi do skorzystania z najnowszej oferty sieci. To już kolejna kampania Play z udziałem znanych osób.
2014-02-19 | 06:00
Gwiazdy
Kontrowersyjna reklama z Michałem Wiśniewskim skuteczna. SKOK Wołomin planuje kolejne kampanie z gwiazdami
Drugi co do wielkości w Polsce SKOK Wołomin zarobił w 2013 roku ok. 90 mln zł netto – wynika ze wstępnych szacunków. W pierwszych tygodniach roku dużą popularnością wśród klientów cieszy się pożyczka gotówkowa, którą reklamuje Michał Wiśniewski. Prezes kasy podkreśla, że kontrowersyjna reklama okazała się skuteczna, więc w planach są kolejne kampanie reklamowe z udziałem znanych osób.
2014-02-18 | 07:00
Media
„Rodzinkę.pl” w wiosennej ramówce TVP2 zastąpi serial „BarON24”. Także z Tomaszem Karolakiem
Serial komediowy „BarON24” to nowość w wiosennej ramówce TVP2. Jego akcja rozgrywa się na podupadającej stacji benzynowej, przy której ma zostać zbudowany zjazd na autostradę. To w tym jej właściciel upatruje polepszenia sytuacji. Sitcom zastąpi „Rodzinkę.pl”, a w głównych rolach zobaczymy m.in. Tomasza Karolaka i Izabelę Kunę.
2014-02-17 | 07:20
Gwiazdy
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak: to, że jesteśmy parą pomaga nam w pracy
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak znów pojawią się razem na ekranie. Po 10 latach ponownie wcielą się w rolę serialowej pary Kasi i Tomka. Aktorzy zostali twarzami kampanii reklamowej Cyfrowego Polsatu i Plusa. Do tej pory obydwoje odmawiali wspólnego udziału w reklamach. Teraz zgodnie przyznają, że wspólna praca to dla nich luksus.
2014-02-17 | 06:40
Media
Małgorzata Rozenek została królową polskich okładek
W ciągu ostatniego roku najczęściej na okładkach kolorowych pism pojawiała się Małgorzata Rozenek, bo aż 30 razy. Zaraz za nią w rankingu uplasowały się Małgorzata Socha oraz Małgorzata Kożuchowska. Wśród mężczyzn pierwsze miejsce zajął Piotr Adamczyk.
2014-02-13 | 06:50
Media
Maffashion najbardziej medialną blogerką. W promocji pomogli Kuba Wojewódzki i Filip Chajzer
Blogerzy modowi skutecznie przekuwają internetowe zaangażowanie na sukces medialny. Są zapraszani do udziału w audycjach radiowych, programach telewizyjnych i mają swoje rubryki w prasie. Z Raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że najbardziej medialnymi blogerami w 2013 roku byli: Maffashion, Jessica Mercedes Kirchner oraz Kominek.