Biuro prasowe
LIFESTYLE
2022-09-27
Nowości Grupy Tubądzin na targach Cersaie 2022
Tegoroczna edycja targów Cersaie, jak zwykle przyciągnęła tłumy, stając się doskonałą okazją do przedstawienia nowych płyt.
LIFESTYLE
2022-09-27
Kolekcja Cielo e Terra w nowej odsłonie na targach Cersaie 2022 w Boloni
Cielo e Terra to kolekcja płyt wielkoformatowych, która swoją prapremierę miała w 2016, podczas wystawy „Dorota Koziara” w Muzeum Miejskim we Wrocławiu.
LIFESTYLE
2022-09-27
Uporządkuj swoje marzenia… na mapie
Mapa marzeń to świetny sposób na wizualizację i uporządkowanie swoich celów i planów. Pozwala kreatywnie wyrazić siebie, a przy okazji motywuje do działania. Podpowiadamy jak zrobić ją dobrze i z pomysłem.
LIFESTYLE
2022-09-27
Prosto z morza w słusznej sprawie
Czy wiesz, że pijąc wodę, możesz przyczynić się obrony dzikiej przyrody oceanu? Z nową limitowaną edycją Waterdrop jest to możliwe! 10% z każdej sprzedanej szklanej butelki wspiera operację Czyste Fale
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2022-09-27
Co różni a co łączy mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej w podróżowaniu?
Kiwi.com przedstawia raport podróżniczych trendów w regionie CEE
LIFESTYLE
2022-09-27
Centrum handlowe Westfield Arkadia włącza się w promocję badań mammograficznych
Październik jest uznawany za miesiąc świadomości raka piersi. Westfield Arkadia włącza się w promocję mammograficznych badań profilaktycznych. W sobotę, 1 października przed centrum handlowym stanie mammobus.
LIFESTYLE
2022-09-27
Avon przeprowadzi lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w Polsce
Avon startuje z nową kampanią edukacyjną „Normalne, że ich dotykam” skierowaną do nastolatek. Jej celem jest zaszczepienie prozdrowotnych postaw wśród dziewczyn od 16. roku życia.
LIFESTYLE
2022-09-27
Dlaczego osoby transpłciowe w Polsce nie testują się w kierunku zakażenia HIV?
Fundacja Trans-Fuzja opublikowała raport z badania przeprowadzonego w grupie ponad 400 osób transpłciowych.
Źródło informacji: Alfa Communications
czytaj więcej
LIFESTYLE
2022-09-27
„Normalne, że ich dotykam” – nowa kampania edukacyjna marki Avon
Marka Avon startuje z kampanią „Normalne, że ich dotykam”, w której zachęca nastolatki do samobadania piersi. To pierwsza tego typu ogólnopolska kampania edukacyjna dla młodych dziewczyn od 16. roku życia.
LIFESTYLE
2022-09-27
Smog czy czyste powietrze?
Temat smogu jak bumerang powraca przed sezonem grzewczym. Z roku na rok niewiele się w tej kwestii zmienia, a tej zimy sytuację pogorszyć mogą problemy z dostępnością węgla oraz jego szybujące w górę ceny.