Biuro prasowe

LIFESTYLE 2020-03-29

Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo zamieszczanych na YouTube.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-03-24

Lech Premium jako „Źródło Lechend” w nowym spocie reklamowym!

Marka Lech Premium rusza z odświeżoną komunikacją, a wraz z nią z nowym spotem reklamowym, który w humorystyczny sposób podkreśla bohaterskie czyny, dokonywane przez zwykłych ludzi. Kto może być „Lechendą”? Każda osoba, która otacza nas w codziennym życiu!
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-03-12

Ciekawe treści, dobra zabawa i kreatywne materiały, czyli za co kochamy TikToka?

GetHero publikuje badania nt. społeczności popularnej aplikacji [raport i infografika]
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-02-18

Zmiany w MVP Magazyn. Nowy serwis i szerszy skład redakcyjny

MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-02-17

Agencja GetHero z Wrocławia podsumowuje działania dla branży beauty i fashion

Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-01-21

TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera

Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Massengera i Facebooka.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2020-01-17

Konkurs konsumencki w Biedronce w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Trwa 41. sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich, a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2019-12-18

Wyjątkowa kolekcja MTV dostępna tylko na stacjach Circle K

Od 13 grudnia na klientów stacji Circle K w Polsce czeka unikalna oferta produktów audio sygnowanych marką MTV. To oferta skierowana do wszystkich fanów jednej z najbardziej popularnych stacji muzycznych na świecie oraz do przedstawicieli „pokolenia MTV”.
czytaj więcej
Media LIFESTYLE 2019-12-03

Scrabble mają moc łączenia ludzi

W niedzielę, 1 grudnia wystartowała kampania reklamowa marki Scrabble – jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Kampania zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne – TVN i TVP.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2019-11-22

TikTok testuje nową opcję - Shoppable Videos

TikTok testuje nową opcję - Shoppable Videos, która w przyszłości może być wykorzystywana przez branżę e-commerce.
czytaj więcej