Biuro prasowe

LIFESTYLE 2022-05-24

McCANN wzmacnia zespół kreacji

Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.
LIFESTYLE 2022-05-18

Ruszyła kolejna seria podcastu Chmielotok. Partnerem Browar Błonie

Fani dobrego piwa i ciekawych rozmów doczekali się. Warszawski raper i dziennikarz Proceente powrócił z 4 sezonem podcastu „Chmielotok". Nowa seria została w całości zrealizowana we współpracy z Browarem Błonie.
LIFESTYLE 2022-04-14

OZE w pigułce w filmowym cyklu Columbus News

Seria filmów Columbus News cieszy się coraz większą popularnością na YouTube.
Źródło informacji: Columbus Energy
czytaj więcej
LIFESTYLE 2022-04-13

Sukces ogólnopolskiej kampanii „Pełnosprawni w Miłości”

Podsumowanie kampanii społecznej "Pełnosprawni w miłości".
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
LIFESTYLE 2022-03-23

Glinka, Adamczyk, Boczarska, Maślak…, coraz więcej gwiazd angażuje się w pomoc

Do tej pory pomoc podopiecznym Fundacji Happy Kids (FHK) okazali m.in. Miss World Karolina Bielawska, aktorzy Katarzyna Glinka, Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska, a także były Mister Polski Rafał Maślak.
LIFESTYLE 2022-03-18

MADOGZ wykorzystuje modular video w nowej kampanii 321Sprzedane.pl

Marka 321Sprzedane.pl oferująca usługę szybkiej i wygodnej sprzedaży aut wystartowała z kampanią digital pod hasłem „Bez cacania”. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
LIFESTYLE 2022-03-10

Sprzęt dla Ukrainy od WOŚP popularniejszy niż główna zbiórka. Dane SentiOne

Liczba wypowiedzi polskich Internautów na temat Finału WOŚP przekroczyła ubiegłoroczną o 114 proc., wynika z analizy polskiego SentiOne. Rozmowy o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy toczą się już na całym świecie, nawet w Japonii i na Grenlandii.
LIFESTYLE 2022-03-04

Wygraj wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids i warsztaty muzyczne!

Marka Tarczyński Gryzzale po raz kolejny została sponsorem telewizyjnym show The Voice Kids. 5. edycja programu telewizyjnego emitowanego na antenie TVP2 rozpocznie się już 26 lutego.
LIFESTYLE 2022-01-26

Bukmacher: WOŚP z rekordem, a Wiadomości z Tuskiem

Według analityków BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która w tym roku zagra 30 stycznia, pobije kolejny rekord zebranych środków. Bukmacher prognozuje, że WOŚP łącznie zbierze co najmniej 220 mln zł.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
LIFESTYLE 2022-01-13

W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV

Na ekrany powraca Dasia – sympatyczna bohaterka, która jak zwykle pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych. To już trzecia kampania TV przygotowana przez Smartney – fintech należący do francuskiej grupy Oney Bank
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
czytaj więcej