Biuro prasowe
LIFESTYLE
2022-07-07
Ten Fajny Management poszerza muzyczne grono twórców
Firma Ten Fajny Management (TFM) wzmacnia działania na rynku muzycznym. Wspiera młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej i jednocześnie wzbogaca ofertę o kampanie w tym obszarze dla klientów, którzy korzystają z influencer marketingu.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej
LIFESTYLE
2022-06-21
Niezwykła podróż – ewolucja technologiczna telewizorów
W tym roku TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, obchodzi 10-lecie działalności.
LIFESTYLE
2022-05-24
McCANN wzmacnia zespół kreacji
Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.
LIFESTYLE
2022-05-18
Ruszyła kolejna seria podcastu Chmielotok. Partnerem Browar Błonie
Fani dobrego piwa i ciekawych rozmów doczekali się. Warszawski raper i dziennikarz Proceente powrócił z 4 sezonem podcastu „Chmielotok". Nowa seria została w całości zrealizowana we współpracy z Browarem Błonie.
LIFESTYLE
2022-04-14
OZE w pigułce w filmowym cyklu Columbus News
Seria filmów Columbus News cieszy się coraz większą popularnością na YouTube.
Źródło informacji: Columbus Energy
czytaj więcej
LIFESTYLE
2022-04-13
Sukces ogólnopolskiej kampanii „Pełnosprawni w Miłości”
Podsumowanie kampanii społecznej "Pełnosprawni w miłości".
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
LIFESTYLE
2022-03-23
Glinka, Adamczyk, Boczarska, Maślak…, coraz więcej gwiazd angażuje się w pomoc
Do tej pory pomoc podopiecznym Fundacji Happy Kids (FHK) okazali m.in. Miss World Karolina Bielawska, aktorzy Katarzyna Glinka, Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska, a także były Mister Polski Rafał Maślak.
LIFESTYLE
2022-03-18
MADOGZ wykorzystuje modular video w nowej kampanii 321Sprzedane.pl
Marka 321Sprzedane.pl oferująca usługę szybkiej i wygodnej sprzedaży aut wystartowała z kampanią digital pod hasłem „Bez cacania”. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
LIFESTYLE
2022-03-10
Sprzęt dla Ukrainy od WOŚP popularniejszy niż główna zbiórka. Dane SentiOne
Liczba wypowiedzi polskich Internautów na temat Finału WOŚP przekroczyła ubiegłoroczną o 114 proc., wynika z analizy polskiego SentiOne. Rozmowy o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy toczą się już na całym świecie, nawet w Japonii i na Grenlandii.
LIFESTYLE
2022-03-04
Wygraj wyjazd na finał 5. edycji The Voice Kids i warsztaty muzyczne!
Marka Tarczyński Gryzzale po raz kolejny została sponsorem telewizyjnym show The Voice Kids. 5. edycja programu telewizyjnego emitowanego na antenie TVP2 rozpocznie się już 26 lutego.