Biuro prasowe

LIFESTYLE 2023-08-01

Zostań EKObohaterem – kampania BIC na powrót do szkoły

W tegorocznej komunikacji w okresie powrotu do szkoły firma BIC stawia na przekaz ekologiczny i promuje produkty szkolno-biurowe z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions.
LIFESTYLE 2023-07-31

Rewolucja w branży oświetleniowej szansą dla zielonej transformacji

Rewolucja w branży oświetleniowej szansą dla zielonej transformacji
LIFESTYLE 2023-06-16

Historia z czułkami, czyli 78 urodziny magazynu dla dzieci „Świerszczyk”

Ikona polskiego czasopisma dla dzieci, „Świerszczyk”, w tym roku świętuje 78 lat obecności na rynku. Od momentu swojego debiutu w 1945 roku magazyn zdobył serca dzieci i ich rodziców, stając się nieodłącznym elementem dzieciństwa wielu pokoleń.
LIFESTYLE 2023-06-05

Pepsi łączy siły z Bedoesem 2115 w nowatorskiej kampanii

Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym.
LIFESTYLE 2023-06-01

Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy!

Marka klapków, skarpet i odzieży po raz kolejny wystartowała z kampanią w ramach tegorocznego Pride Month. Tym razem zaprasza do siania kolorowych łąk kwietnych i startuje z wielokanałową kampanią “Tęczniej z dumy”.
LIFESTYLE 2023-05-30

Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki

Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku
LIFESTYLE 2023-05-24

Wejdźcie do świata Harry’ego Pottera w Magnolia Park

Miłośnicy Hogwartu, czy już przygotowaliście swoje magiczne różdżki? Jeżeli nie, to w najbliższą sobotę będziecie mieli ku temu okazję. 27 maja w Magnolia Park odbędzie się magiczny event dla fanów Harry’ego Pottera. Przybywajcie!
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-05-18

Rodzinne oglądanie telewizji – jak korzystamy z odbiorników

Pomimo ciągłego rozwoju Internetu i mediów społecznościowych, dla ponad 40 proc. Polaków telewizja jest wciąż głównym źródłem informacji.
LIFESTYLE 2023-05-15

Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive

Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.
LIFESTYLE 2023-04-28

Gala 2. edycji konkursu Paradyż Designers za nami

We wtorek, 25 kwietnia w historycznym wnętrzu Reduty Banku Polskiego w Warszawie, Ceramika Paradyż podsumowała drugą edycję prestiżowego konkursu Paradyż Designers.